Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Har også dårlig kondis. Blir varm bare jeg går opp en trapp. :P Hadde planer om å jogge men tør jo ikke det nå xD

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Ingen er glad i meg :trist:

Den nye hunden! Husker ikke navnet hennes..

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Ironi..

var usikker..

vart grådig glad då eg såg du hadde noko på gong med ein gu!! :kristin:

<3

sau er best på julafta

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

vart grådig glad då eg såg du hadde noko på gong med ein gu!! :kristin:

Nommin :rodmer: søte deg. Men jeg veit jo ikke om jeg har det engang :/

Endret av Mortem
Skrevet

eg har god tru på det!!

Skrevet

sau er best på julafta

Godt året rundt.

Skrevet

Godt året rundt.

nei! på julafta seier eg jo! høyrer du ikkje etter?

Skrevet

Vel, da burde du skrive en innholdsrik rapport eventuelt og sende det til sykehuset eller pressen. Å ta på seg prosjekter for å lære andre om hva som er riktig og galt, og hvordan rutinene deres kan forbedres, er som regel fånyttes. Ikke er det ditt ansvar heller. Hvordan ser dine rutiner ut forøvrig? Er dem langt mer produktiv? I det store og det hele?

Mine rutiner er bra, jeg gjenomfører 50% av alt jeg tenker på å gjøre som jeg ikke MÅ. F.eks har jeg en rutine her på kg med å irritere Singha, så hvis du ser noe her som du ikke forstår, så er det til Singha. Underbevistheten hans plukker det opp.

Skrevet

:fnise:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Skal jeg ha biff med saus og bakt potet i dag, eller kylling file med saus og føltegratinerte poteter?

Skrevet

Fløtegratinerte

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Flørte :rodmer: Faen!

Endret av Mortem
Skrevet

Nå har jeg kjøpt meg magnesium som man trenger mot kramper i beina. Gleder meg til jeg kan spise middag igjen! :laugh:

Gjest badeand1
Skrevet

Hæ. Kan du ikke spise middag pga kramper i beina eller pga magnesium? Eller pga magen? :klo:

Skrevet (endret)

Ja, om jeg spiser middag får jeg store kramper når jeg sover. Da var det noen som sa det kunne være mangel på magnesium, så jeg prøver det. På boksen står det at det er mot kramper i beina.

Endret av Evilposelos
Gjest pilldorf
Skrevet

Har også dårlig kondis. Blir varm bare jeg går opp en trapp. :P Hadde planer om å jogge men tør jo ikke det nå xD

Sannsynligvis verdens beste holdning. :)

Gjenspeiler denne littegrann deler av resten av livet ditt eller?

Hvorfor ikke? Og hvordan står det til med selvinnsikten din for tiden forøvrig?

Mine rutiner er bra, jeg gjenomfører 50% av alt jeg tenker på å gjøre som jeg ikke MÅ. F.eks har jeg en rutine her på kg med å irritere Singha, så hvis du ser noe her som du ikke forstår, så er det til Singha. Underbevistheten hans plukker det opp.

Du gjennomfører 50% av det du ikke MÅ. Men hva med det du MÅ da?

Hva er vitsen med å gjøre noe 50% forøvrig? Er det ikke like greit å gjøre seg ferdig når en først gjør noe?

Hva skjer med de andre 50% ? Er det noen andre som gjør dem? :)

Hehe. Den er grei forøvrig. Da skal jeg bare anta at alt jeg ikke forstår er bare ting og tang ment til Singha. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...