Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest pilldorf
Skrevet (endret)

Åkken? Ingen Big bite her, men du er ikke langt fra sannheten. :fnise:

Åkken ? Og mjaa, det ante meg. :)

Endret av pilldorf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åkken ? Og mjaa, det ante meg. :)

Hvem :laugh: Ingen skal beskylde meg for ikke å ta "drittjobbene" nei. :jolie: Jobber med å komme inn i privatsektor heldigvis.

Skrevet

Åh, nå kommer snart trøttheten sigende. :veslejenta:

Gjest badeand1
Skrevet

Men aldri i verden om jeg betale 350 kr for en singlet. :skratte:

Gjest pilldorf
Skrevet

Hvem :laugh: Ingen skal beskylde meg for ikke å ta "drittjobbene" nei. :jolie: Jobber med å komme inn i privatsektor heldigvis.

Hehe. Man må krype før man kan lære å gå. Og den private sektoren er kjekk ja. Masse bonuser finnes det også. :)

Skrevet

Men aldri i verden om jeg betale 350 kr for en singlet. :skratte:

Det var noe annet ja.

Skrevet

Hehe. Man må krype før man kan lære å gå. Og den private sektoren er kjekk ja. Masse bonuser finnes det også. :)

Jupp, kommer jeg meg inn på Kongsberg Næringpark kan nok finansene blir betydelig forbedret. Ihvertfall vesentlig mer levelig. Plenty av papirskyflere der og.

Gjest pilldorf
Skrevet (endret)

Jupp, kommer jeg meg inn på Kongsberg Næringpark kan nok finansene blir betydelig forbedret. Ihvertfall vesentlig mer levelig. Plenty av papirskyflere der og.

Den overgangen. Se frem til den. :)

Men er det mange papirskyflere der og? Det er ikke det du satser på å bli vel ?

Byråkratisk sett hvertfall, har vi alt for mange for lille Norge, synes jeg.

Har sannsynligvis nok til å administrere 3 ganger så mange innbyggere mer enn det vi egentlig har.

Endret av pilldorf
Skrevet

Den overgangen. Se frem til den. :)

Men er det mange papirskyflere der og? Det er ikke det du satser på å bli vel ?

Byråkratisk sett hvertfall, har vi alt for mange for lille Norge, synes jeg.

Har sannsynligvis nok til å administrere 3 ganger så mange innbyggere mer enn det vi egentlig har.

Tja, ting må jo organiseres der og, men nok rimelig mer effektivt. Og med bedre og litt mer moderne systemer. Halvparten i offentlig sektor brukes vel til å finne ut av datasystemene. Hadde de vært i orden hadde ting gått mye raskere der og regner jeg med. Tanken er god, men praksisen er det desverre litt verre med. Når Microsoft driver og faser ut XP og dataer i lobbyen på NAV enda går på Windows 98 type, sier vel det meste.

Papirskyfler er greit en liten stund hvis det bygger opp finansene. Så får jeg heller planlegge drømmejobben imens.

Skrevet

Hvordan kan det ha seg at "Sorry, jeg er forlovet!" funker så mye bedre enn "sorry, jeg har kjæreste?" når det kommer til å avvise folk på en pen måte? Når jeg bruker den siste så får jeg som regel "men det går bra, jeg bryr meg ikke - og ingen kommer til å finne det ut uansett!" Når jeg bruker den første backer de som regel unna og unnskylder seg. Takk, pappa, for den flotte ringen du gav meg for 10 år siden! Den har vært til mye hjelp.

Ble forfulgt av en ekkel fyr også i natt. Jeg er på byen ca en gang i året, rett og slett fordi jeg mistrives hvis jeg drar oftere. Og så ringte jeg en kompis som hadde lovet å kjøre meg hjem. "Jada, kommer om en halv time." awesome.. Og så stikker venninna mi, og så plutselig er alle andre jeg kjenner borte, og jeg sitter helt aleine i byen og aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Så jeg fant noen venner av venner av venner og satte meg ned der for ikke å være HEELT alene. Etter en time ringer kompisen og sier at han er en eller annen plass, så jeg reiser meg og går i mot der han er, og så er det en ekkel fyr som følger etter.
"HI! Im sorry, i just want to talk!"
"Yeah, no. I'm going home, sorry."
"No, no.. just five minutes!"
"yeah, uhm no. You're freaking me out."
"No, no, please! Where are you going?"
"Im going home, leave me alone!"
"No, i just want to talk, just come home with me!?"
"No, you're scaring me, please go away!"
"Come, please, i just want to talk."
"Yeah, no, i'm engaged!"
"okay, okay.."
"Stop following me!"
"OKAY! I LEAVE! YOU HAPPY? BYE!"
"Yeah. Bye." *løper så fort som det er mulig i høye hæler*

OG.. ingen kan påstå at jeg på noensomhelst måte kan forveksles med en hore! I langbukser og dressjakke så ser man IKKE ut som en hore.

• Liker 1
Gjest pilldorf
Skrevet

Tja, ting må jo organiseres der og, men nok rimelig mer effektivt. Og med bedre og litt mer moderne systemer. Halvparten i offentlig sektor brukes vel til å finne ut av datasystemene. Hadde de vært i orden hadde ting gått mye raskere der og regner jeg med. Tanken er god, men praksisen er det desverre litt verre med. Når Microsoft driver og faser ut XP og dataer i lobbyen på NAV enda går på Windows 98 type, sier vel det meste.

Papirskyfler er greit en liten stund hvis det bygger opp finansene. Så får jeg heller planlegge drømmejobben imens.

Jo, ting må organiseres overalt, men samfunnet er ikke så papir-avhengig så veldig mye lengre da.

Selv om det er mange, og spesielt mye i det offentlige, som henger litt igjen på bruken av teknologien, men det kommer seg jo, med pittesmå babysteps. :)

Og jada, det finnes mange stepping stones da. Hva er drømmejobben da forøvrig?

Min er å være en rockestjerne. Og det er nok min største guilty pleasure også tror jeg.

(..)

"HI! Im sorry, i just want to talk!"

"Yeah, no. I'm going home, sorry."

"No, no.. just five minutes!"

"yeah, uhm no. You're freaking me out."

"No, no, please! Where are you going?"

"Im going home, leave me alone!"

"No, i just want to talk, just come home with me!?"

"No, you're scaring me, please go away!"

"Come, please, i just want to talk."

"Yeah, no, i'm engaged!"

"okay, okay.."

"Stop following me!"

"OKAY! I LEAVE! YOU HAPPY? BYE!"

"Yeah. Bye." *løper så fort som det er mulig i høye hæler*

OG.. ingen kan påstå at jeg på noensomhelst måte kan forveksles med en hore! I langbukser og dressjakke så ser man IKKE ut som en hore.

Creepy !

Men ja, det hjelper å skryte på seg en status når folk blir innpåsliten.

Ikke nødvendigvis så lurt å starte setningene sine med "Yeah... No.." i slike stunder. Heller bare gå rett på "No.. "

Skrevet

Jeg trenger å få tankene bort, kanskje noen kan anbefale en serie jeg kan se på? :laugh:

Gjest pilldorf
Skrevet

Jeg trenger å få tankene bort, kanskje noen kan anbefale en serie jeg kan se på? :laugh:

Black Books.

Skrevet (endret)

[..]

Creepy !

Men ja, det hjelper å skryte på seg en status når folk blir innpåsliten.

Ikke nødvendigvis så lurt å starte setningene sine med "Yeah... No.." i slike stunder. Heller bare gå rett på "No.. "

Setningsoppbygging er ikke akkurat det første man tenker på når man er skremt, pussa og snakker på et annet språk :P Haha..

Pretty little liars og Once upon a time.

Endret av Lucid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...