Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. september 2013 #9821 Skrevet 1. september 2013 Mhm. Var det jeg innså da det ble slutt mellom meg og eksen. Det var forjævelig vondt i flere måneder men tenkte jeg framover så var det fornuftig at det ble slutt. det er vel heller det at det gjer faktisk ikkke vondt. eg måtte innsjå at eg ikkje var forelska i han.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. september 2013 #9822 Skrevet 1. september 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=769628&hl= Slå deg løs her i stedet. Kanskje du klarer å tenke på noe annet en stund. såg den. er det mogleg? hæ?
Lucid Skrevet 1. september 2013 #9823 Skrevet 1. september 2013 En film i aften blir vurdert. Har dere sett noen nye bra filmer nylig ? Now you see me, Lucky number slevin
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #9824 Skrevet 1. september 2013 (endret) Now you see me, Lucky number slevin Har sett dem to. Endret 1. september 2013 av pilldorf
Singha Skrevet 1. september 2013 #9825 Skrevet 1. september 2013 såg den. er det mogleg? hæ? Snart valg + politikere (+ FRP). Ja, definitivt mulig.
Gjest badeand1 Skrevet 1. september 2013 #9826 Skrevet 1. september 2013 Ifølge tv2 testen om valg hører jeg visst til Frp Jaja..
Singha Skrevet 1. september 2013 #9827 Skrevet 1. september 2013 I følge diverse tester burde jeg stemme AP, tett etterfulgt av KRF, Venstre og Høyre. Merkelige greier.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. september 2013 #9828 Skrevet 1. september 2013 eg har ikkje bestemt meg for kva eg skal stemma
Lucid Skrevet 1. september 2013 #9829 Skrevet 1. september 2013 Har sett dem to. To av de beste filmene jeg har sett! :D Hvilken sjanger vil du ha tips i da? Hvis du fortsatt vil ha filmtips naturlig nok.
Singha Skrevet 1. september 2013 #9830 Skrevet 1. september 2013 eg har ikkje bestemt meg for kva eg skal stemma Om skolepolitikk er avgjørende så forstår jeg godt det. Alle partiene lover jo mer til skole.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. september 2013 #9831 Skrevet 1. september 2013 Om skolepolitikk er avgjørende så forstår jeg godt det. Alle partiene lover jo mer til skole. skulepolitikken er viktig for meg. men eg sit att med kjensla av at alt dei seier no er valgflesk. eg stoler ikkje ein meter på politikarane. dei lover og lyg.
Singha Skrevet 1. september 2013 #9832 Skrevet 1. september 2013 Alle saker der partiene lover det samme virker å være valgflesk ja. Om alle mener det samme er det jo litt rart at det ikke er gjort allerede (som med 200kr grensa for moms på varer bestilt i utlandet).
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. september 2013 #9833 Skrevet 1. september 2013 heilt einig! og Soria Moria erklæringa som garanterte gratus lunsj til skuleelvar. Kiss my white ass! Løgner og atter løgner
Singha Skrevet 1. september 2013 #9834 Skrevet 1. september 2013 (endret) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=769478&hl= Dette er en av tingene jeg ikke forstår med (noen) jenter. Det får meg til å tro at (noen av) dere oppsøker drama. Jenta i tråden er inneforstått med at jenter har en sånn kode om at kun bruden skal gå i hvit kjole. Allikevel så har hun funnet frem en hvit kjole hun synes hun ser veldig fin ut i, og har lyst å bruke den i bryllupet. WHY!?!? Endret 1. september 2013 av Singha
Gjest .-L-. Skrevet 1. september 2013 #9835 Skrevet 1. september 2013 Jeg ble rødt en gang. Er jo i grunn en sosialist, men rødt blir litt for ekstremt. Forstår ikke hvorfor så mange stemmer høyre. Er et parti som favoriserer grundere og selskapseiere. At 28% av befolkning skal være grundere har jeg liten tro på. Forstår de ikke helt hva de stemmer på? Frp forstår jeg at man stemmer på fordi spytter jo ut lette løsninger som liksom skal fikse alt, men høyre er et parti for de rike og sossen. Hvorfor stemmer arbeiderklasse folk på høyre? Forstår ikke det i det hele tatt..
Gjest .-L-. Skrevet 1. september 2013 #9836 Skrevet 1. september 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=769478&hl= Dette er en av tingene jeg ikke forstår med (noen) jenter. Det får meg til å tro at (noen av) dere oppsøker drama. Jenta i tråden er inneforstått med at jenter har en sånn kode om at kun bruden skal gå i hvit kjole. Allikevel så har hun funnet frem en hvit kjole hun synes hun ser veldig fin ut i, og har lyst å bruke den i bryllupet. WHY!?!? Altså, livet blir for kjedelig uten drama i hverdagen... Se for deg livet uten øl under en fotballkamp, er akkurat det samme..
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #9837 Skrevet 1. september 2013 To av de beste filmene jeg har sett! :D Hvilken sjanger vil du ha tips i da? Hvis du fortsatt vil ha filmtips naturlig nok. Tja. Denne sjangeren er jo ganske artig da, med noen vridninger og uforutsigbare tvister. Men jeg har sett de fleste her i denne kategorien, tror jeg.
Singha Skrevet 1. september 2013 #9838 Skrevet 1. september 2013 Veldig mange i Norge har penger da, og får vel noen kroner ekstra i året på avkastningen fra aksjene sine osv om Høyre kommer til makten. Min far stemmer AP, men han innrømmer jo at han ikke hadde hatt noe i mot om Høyre kom til makten rent personlig for sin økonomi. Og så er de vel forholdsvis liberale, i forhold til en del røde og grønne partier? Ellers så leser vel folk bare at de tilbyr lavere skatter og tror at det betyr at lønninga deres blir større over natta. (Og det blir den jo, forsåvidt, selv om høyrestyring gjerne ikke betyr at reallønna over tid kommer til å bli større enn den er nå).
Singha Skrevet 1. september 2013 #9839 Skrevet 1. september 2013 Altså, livet blir for kjedelig uten drama i hverdagen... Se for deg livet uten øl under en fotballkamp, er akkurat det samme.. Jo, men altså. Se på oss menn da. La oss bruke fotball som et eksempel. Det er ikke lov å bruke henda, så derfor bruker man ikke henda. Og om noen gjør det så blir de uglesett eller utvist. Om jenter har kommet på denne regelen om at kun damer skal gå med hvit (det må i alle fall være de som fortsetter å ha denne regelen, selv om de kanskje ikke har funnet den opp, for jeg nekter å tro at noen menn overhodet bryr seg om hva gjestene har på seg), så må de vel klare å følge den?
Cordelia Skrevet 1. september 2013 #9840 Skrevet 1. september 2013 Og jada, det finnes mange stepping stones da. Hva er drømmejobben da forøvrig? Min er å være en rockestjerne. Og det er nok min største guilty pleasure også tror jeg. Hehe, rockestjerne er ikke så dumt det nei, leve av musikk hvis en var musikalsk anlagt hadde vært noe det. Helikopterpilot er vel en av de mer far fetched jobbdrømmene jeg har. Men til litt mer realistiske, så noe kreativt. Fotograf, eller tekstforfatter i reklamebyrå. Jo, men altså. Se på oss menn da. La oss bruke fotball som et eksempel. Det er ikke lov å bruke henda, så derfor bruker man ikke henda. Og om noen gjør det så blir de uglesett eller utvist. Om jenter har kommet på denne regelen om at kun damer skal gå med hvit (det må i alle fall være de som fortsetter å ha denne regelen, selv om de kanskje ikke har funnet den opp, for jeg nekter å tro at noen menn overhodet bryr seg om hva gjestene har på seg), så må de vel klare å følge den? Fisker du etter en catfight her eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå