Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Var som i at de er ekser :P

Klassebilde, nabo? :klo:

Åja. Hehe. Var som i at de er ekser. Men det er jo ikke like tilfeldig. :P

Og jau. Jeg kan ikke si det på så mange andre måter. Moralen er hvertfall; det finnes mange forskjellige tilfeldigheter, som kan spille inn på noen av de samme måtene.

Endret av Tusenpusen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vil ikke si så mye rundt det sånn her inne, men.. ja.. hvordan forklare :ler: Det var ikke jeg som fant han og han fant meg først..liksom xD huff.

Fortell fortell :nigo:

Substans? Og joda. Er kjekt å være med andre.

Hehe, er jo helt random akkurat nå, tilgi meg.

Jeg i grunn ganske trøtt, "dopet" på alergipiller, og sliten etter en krevende dag. Kan skrive noe med litt mer "substans", eller noe som er litt dypere en annen gang :fnise:

Edit: Obviously så doper jeg meg ikke på allergipiller, men får bieffekter som gjør at jeg blir helt matt/kjørt/ferdig/kake osv.

Endret av .-L-.
Gjest badeand1
Skrevet

Han siste (som jeg har sutra over før her inne) endte opp med å være broren til hun ene som begynte i klassen min på vgs ooog bestekompisen til en annen jeg ble kjent med på nett. så du har kanskje noe rett.. men jeg hadde ikke blitt kjent med han på samme måte. (ble forresten kjent med han 4-5 år før søstra begynte i klassen :P)

Gjest badeand1
Skrevet

Fortell fortell :nigo:

Noo! Vil ikke jinxe heller. :fnise:

Ps: Sorry for bitchymode igår. Var bare lei meg og deppa så ja.. no hard feelings!

Skrevet (endret)

Det går fint, jeg var ikke så grei selv.. Så ikke at du var sinna før ladidadida :)

Edit: Deppa/lei deg.

Endret av .-L-.
Skrevet

Hehe, er jo helt random akkurat nå, tilgi meg.

Jeg i grunn ganske trøtt, "dopet" på alergipiller, og sliten etter en krevende dag. Kan skrive noe med litt mer "substans", eller noe som er litt dypere en annen gang :fnise:

Edit: Obviously så doper jeg meg ikke på allergipiller, men får bieffekter som gjør at jeg blir helt matt/kjørt/ferdig/kake osv.

Det er greit det. Kan bli lapskaus her og i blant, men ikke på allergipiller akkurat. Får håpe allergien blir bedre etterhvert da, som høsten trer inn evt.

Han siste (som jeg har sutra over før her inne) endte opp med å være broren til hun ene som begynte i klassen min på vgs ooog bestekompisen til en annen jeg ble kjent med på nett. så du har kanskje noe rett.. men jeg hadde ikke blitt kjent med han på samme måte. (ble forresten kjent med han 4-5 år før søstra begynte i klassen :P)

Ikke sant. Det er mange tilfeldigheter, men noen kan jo like gjerne ta noen år lengre enn andre før de treffer inn.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

:hug: Enda verre er det i telefonen da :fnise:

Det vet ikke jeg. Men jeg syns det er bra h*n stiller opp. :)

Skrevet

Lunsj på mekkern i dag. Lenge leve ungkarslivet. :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Du får nyte fastfooden du som kan. :)

Skrevet

Kan nyte den når som helst egentlig, men noen tider og faser forsvinner jo. Og andre nye ankommer. :)

Skrevet

Lykke til med han mannen, Mortem :laugh:

Skrevet

Det vet ikke jeg. Men jeg syns det er bra h*n stiller opp. :)

Hva har du gjort for noe spennende i dag da?

Skrevet

Takk Poselosen :D

Er det vits at jeg ønsker deg lykke til? =\

Skrevet

Hva er egentlig opplegget med at alle på motorsykkel i Sverige vinker/hilser på meg når de kjører forbi? Er det en slags kode jeg ikke har fortstått? Jeg tror jeg har spurt om det før, men husker ikke om noen hadde en forklaring.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Fått en snapp stalker :fnise:

En ukjent jente, sent meg sexy bilder og video og truer meg å komme på besøk.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Er det vits at jeg ønsker deg lykke til? =\

Noes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...