Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen AP/AuF-folk her som kan fortelle meg hvorfor folk skal stemme AP?
Skal holde et debattinnlegg om dette i morgen på skolen og ser nå at jeg burde begynt litt tidligere :/

Skrevet

For å hindre at FRP kommer i nærheten av regjering.

Skrevet (endret)

Fordi man står for sosialistiske verdier, men man ser også at for at Norge skal vokse som nasjon så må man også ha noe fritt marked og importere arbeidskraft.

Ap --> Mer penger til kommunene og det offentlige, dvs satsing på den offentlige skole, barnehage, osv.

Høyre --> Skattelette til alle som bare tjener de rike og grundere. Ergo, de rikere blir rikere, mens vi normale folk merker ikke en dritt.

Høyre står for en kapitalistisk politikk, og hele essensen i kapitalismen er at man reinvisterer overskuddet, men det høyre folk ikke forstår er jo at disse rikingene tar dette ut i egetutbyttet i steden for å reinvistere alt. Ergo man får store forskjeller blant folk, noen kan leve i luksus, mens andre sliter med å få hverdagen til å gå rundt. Ap fører en politikk som er gunstig for arbeiderklassen, mens høyre fører en politikk som gavner grundere og folk som har masse penger.

Det er nesten Lo vs Nhf bare at Ap, og Høyre sitter på stortinget.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet

Takk for hjelp :)

Kan ikke si jeg gleder meg ekstremt til å lese partiprogrammer til langt på natt :(

Skrevet

En irl denne gangen faktisk :sjokkert:

Hehe, så kjekt da :) Tror det faktisk er best jeg, for på nett blir avstanden ganske vanskelig.

Du som sa du ikke hadde draget... :P

Skrevet

Var det ikke det forrige gang?

Skrevet

Hey, leksehjelp er ikke lov.

Skrevet

Hvordan fant du han ? :laugh:

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Hehe, så kjekt da :) Tror det faktisk er best jeg, for på nett blir avstanden ganske vanskelig.

Du som sa du ikke hadde draget... :P

Hehe, jaaa.. :sjenert: Denne fyren har egentlig vært litt smånysgjerrig/interessert siden før jul :laugh: Men så skjedde det ting på hver vår kant så ble ikke noe av noesomhelst.

Gjest badeand1
Skrevet

Var det ikke det forrige gang?

Både òg. Kompliserte greier. Ingen av eksene mine har vært irl til og begynne med.

Skrevet

Snill psykolog da. :)

Jeg vil tro det er mange som går til psykolog som gruer seg til å snakke med vedkommende innimellom. Du er nok ikke den eneste. :hug:

:hug: Enda verre er det i telefonen da :fnise:

Skrevet

Både òg. Kompliserte greier. Ingen av eksene mine har vært irl til og begynne med.

Er vel ikke så uvanlig i vår alder det, men det er vel vanlig at man møtes etter hvert. :P

Lykke til okke som.

Gjest badeand1
Skrevet

Hvordan fant du han ? :laugh:

Vil ikke si så mye rundt det sånn her inne, men.. ja.. hvordan forklare :ler: Det var ikke jeg som fant han og han fant meg først..liksom xD huff.

Skrevet

Er grøt mat for single mennesker?

Fjortland er mat for single mennesker. :)

Det kan være godt med kake,

i alle fall når man spiser den sammen

med andre som også liker å bake

lapskaus..

Substans? Og joda. Er kjekt å være med andre.

Du må passe på å ikke bli sammen med han før etter jul da, sånn at du kan spise julegrøt.

Grøt kan da funke på alle dager vel. Så lenge humøret er der, tenker jeg.

Tja. Men er det tilfeldig eller er det ikke?

Og hadde du møtt på dem noen andre steder eventuelt hvis ikke?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Tja. Men er det tilfeldig eller er det ikke?

Og hadde du møtt på dem noen andre steder eventuelt hvis ikke?

Er tilfeldig og hadde ikke møtt de andre steder.

Edit: var tilfeldig. :ler:

Endret av Mortem
Skrevet

Hey, leksehjelp er ikke lov.

Hysj! lærerinnen min ser oss ikke :lur:

Skrevet

Er tilfeldig og hadde ikke møtt de andre steder.

Edit: var tilfeldig. :ler:

Hehe. Var. :ler:

Men ja, jeg har mine tvil her også egentlig altså. For jeg husker en nabo, med et klassebilde, og da kan det vel ikke være lange veien eventuelt? Altså, tilfeldighetene kan være tilfeldigheter, men om ikke en tilfeldighet inntreffer, kan jo en annen. Hm. Da er det jo tilfeldig uansett. Ok - lenge leve tilfeldigheter. :)

Gjest badeand1
Skrevet

Hehe. Var. :ler:

Men ja, jeg har mine tvil her også egentlig altså. For jeg husker en nabo, med et klassebilde, og da kan det vel ikke være lange veien eventuelt? Altså, tilfeldighetene kan være tilfeldigheter, men om ikke en tilfeldighet inntreffer, kan jo en annen. Hm. Da er det jo tilfeldig uansett. Ok - lenge leve tilfeldigheter. :)

Var som i at de er ekser :P

Klassebilde, nabo? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...