Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sur pga det jeg sa i dagboka di? :)

Sur og sur, her prøver jeg å lage en artig såpeserie og så regner du den ned med negative kommentarer om hvordan jeg hopper fra jente til jente.. :fnise: Nei, jeg er ikke sur. Følte bare for å si noe bittelitt på kanten :P Nissemor :nigo: Blir vel nisseungen jeg da? Siden du passer på at jeg oppfører meg HELE tiden :)

Endret av .-L-.
Gjest badeand1
Skrevet

Sur og sur, her prøver jeg å lage en artig såpeserie og så regner du den ned med negative kommentarer om hvordan jeg hopper fra jente til jente.. :fnise: Nei, jeg er ikke sur. Følte bare for å si noe bittelitt på kanten :P Nissemor :nigo: Blir vel nisseungen jeg da? Siden du passer på at jeg oppfører meg HELE tiden :)

haha, do what you want :P får bare et dårlig inntrykk av deg når du holder på sånn :)

Skrevet (endret)

haha, do what you want :P får bare et dårlig inntrykk av deg når du holder på sånn :)

Ja, seff gjør jeg som jeg vil.. :P Er ikke gøy å lye nissemor hele tiden heller. Håper du føler min passiv aggresive holdning mellom linjene, høhø :)

Akkurat nå føler jeg i grunn ikke for å gjøre så alt for mye.

Endret av .-L-.
Gjest badeand1
Skrevet

Ja, seff gjør jeg som jeg vil.. :P Er ikke gøy å lye nissemor hele tiden heller. Håper du føler min passiv aggresive holdning mellom linjene, høhø :)

Akkurat nå føler jeg i grunn ikke for å gjøre så alt for mye.

Er flink på redigering du.

Skrevet (endret)

Er flink på redigering du.

Du er flink til å ikke svare på det som blir snakket om :), sån generelt, og dra tema over på noe annet.

Endret av .-L-.
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Du er flink til å ikke svare på det som blir spurt om :), sån generelt.

:klo: På om du er nissungen?

Edit: haha umulig å prate med deg når du redigerer så jævelig :P

Endret av Mortem
Skrevet (endret)

Jeg redigerte igjen :P

Men, nå vil jeg ikke mer "krangling"

Endret av .-L-.
Skrevet (endret)

Edit: haha umulig å prate med deg når du redigerer så jævelig :P

Hehe, var aldri så flink til å uttrykke meg skriftelig i grunn..

Endret av .-L-.
Skrevet

Den sinte legen min hadde rett :sjokkert: Kanskje han ikke er så dårlig som jeg trodde da. De fant ingenting annet enn at lukkemusklen i magen ikke lukket seg ordentlig, så jeg får piller for det.

Jeg må også si at de som påstår gastroskopi er fryktelig, tar feil. Jeg opplevde det bare ubehagelig når han dro slangen opp igjen. Ingen brekninger eller noe.

Skrevet

Hva er det som skjer når lukkemuskelen ikke lukker seg ordentlig da?

Skrevet (endret)

Hva er det som skjer når lukkemuskelen ikke lukker seg ordentlig da?

Kommer magesyre opp spiserøret, noe som gjør veldig vondt. Det forklarer hvorfor jeg har hatt så vondt i øverste del av magen.

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Fikk du beroligende under gastroskopoien? Jeg fikk noe greier inn i hånda først. Eneste jeg husker fra den undersøkelsen var at jeg tenkte på eksen et øyeblikk og at jeg tenkte "fyfaen detta er jævelig" :fnise:

Var litt digg å være sånn surrete etterpå da :D

og btw, faen så mange fine gutter det er i Oslo :o

Endret av Mortem
Skrevet (endret)

Ja, jeg fikk beroligende, men jeg kjente ikke virkningen, jeg husker spesielt godt da legen sa "Det her kommer du sikkert ikke til å huske" men tror jeg husker alt. Jeg husker veldig godt sånne ting,

jeg ble vekket fra narkose en gang. Da kranglet jeg med legen, men han sa bare "Det her kommer ikke du til å huske, legg deg ned å slapp av du" men jeg husket alt sammen :fnise: Husker jeg ropte til legen at han skulle ta ut det han hadde satt inn i meg og bytte den ut med en annen. Så krevde jeg at han skulle gjøre det med en gang.

Er du i Oslo nå?

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

Hehe :ler:

Nei, var der istad (sånn fra 11-14. Veldig lett å rote seg bort når man ikke er kjent. Klarte å forville meg inn på høgskolen :fnise: Fikk jævelig lyst til å studere :o

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hehe :ler:

Nei, var der istad (sånn fra 11-14. Veldig lett å rote seg bort når man ikke er kjent. Klarte å forville meg inn på høgskolen :fnise: Fikk jævelig lyst til å studere :o

Du var like ved der jeg bor da, og like vel ville du ikke møte meg :(

Gjest badeand1
Skrevet

Du var like ved der jeg bor da, og like vel ville du ikke møte meg :(

What. Kanskje du så meg :o Litt oppi veien så jeg et skilt over skolen. Tror jeg.. og der sto det ett eller annet om patologi. Husker jo ikke hva det var nå men frista veeeeldig å forville meg inn dit :fnise: Ikke at jeg hadde kommet inn, men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...