Gjest .-L-. Skrevet 26. august 2013 #9442 Skrevet 26. august 2013 (endret) Sur pga det jeg sa i dagboka di? Sur og sur, her prøver jeg å lage en artig såpeserie og så regner du den ned med negative kommentarer om hvordan jeg hopper fra jente til jente.. Nei, jeg er ikke sur. Følte bare for å si noe bittelitt på kanten Nissemor Blir vel nisseungen jeg da? Siden du passer på at jeg oppfører meg HELE tiden Endret 26. august 2013 av .-L-.
Gjest badeand1 Skrevet 26. august 2013 #9445 Skrevet 26. august 2013 Sur og sur, her prøver jeg å lage en artig såpeserie og så regner du den ned med negative kommentarer om hvordan jeg hopper fra jente til jente.. Nei, jeg er ikke sur. Følte bare for å si noe bittelitt på kanten Nissemor Blir vel nisseungen jeg da? Siden du passer på at jeg oppfører meg HELE tiden haha, do what you want får bare et dårlig inntrykk av deg når du holder på sånn
Gjest .-L-. Skrevet 26. august 2013 #9446 Skrevet 26. august 2013 (endret) haha, do what you want får bare et dårlig inntrykk av deg når du holder på sånn Ja, seff gjør jeg som jeg vil.. Er ikke gøy å lye nissemor hele tiden heller. Håper du føler min passiv aggresive holdning mellom linjene, høhø Akkurat nå føler jeg i grunn ikke for å gjøre så alt for mye. Endret 26. august 2013 av .-L-.
Gjest badeand1 Skrevet 26. august 2013 #9447 Skrevet 26. august 2013 Ja, seff gjør jeg som jeg vil.. Er ikke gøy å lye nissemor hele tiden heller. Håper du føler min passiv aggresive holdning mellom linjene, høhø Akkurat nå føler jeg i grunn ikke for å gjøre så alt for mye. Er flink på redigering du.
Gjest .-L-. Skrevet 26. august 2013 #9448 Skrevet 26. august 2013 (endret) Er flink på redigering du. Du er flink til å ikke svare på det som blir snakket om , sån generelt, og dra tema over på noe annet. Endret 26. august 2013 av .-L-.
Gjest badeand1 Skrevet 26. august 2013 #9449 Skrevet 26. august 2013 (endret) Du er flink til å ikke svare på det som blir spurt om , sån generelt. På om du er nissungen? Edit: haha umulig å prate med deg når du redigerer så jævelig Endret 26. august 2013 av Mortem
Gjest .-L-. Skrevet 26. august 2013 #9450 Skrevet 26. august 2013 (endret) På om du er nissungen? Jeg redigerte igjen Men, nå vil jeg ikke mer "krangling" Endret 26. august 2013 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 26. august 2013 #9451 Skrevet 26. august 2013 (endret) På om du er nissungen? Edit: haha umulig å prate med deg når du redigerer så jævelig Hehe, var aldri så flink til å uttrykke meg skriftelig i grunn.. Endret 26. august 2013 av .-L-.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. august 2013 Forfatter #9452 Skrevet 27. august 2013 Den sinte legen min hadde rett Kanskje han ikke er så dårlig som jeg trodde da. De fant ingenting annet enn at lukkemusklen i magen ikke lukket seg ordentlig, så jeg får piller for det. Jeg må også si at de som påstår gastroskopi er fryktelig, tar feil. Jeg opplevde det bare ubehagelig når han dro slangen opp igjen. Ingen brekninger eller noe.
Gjest .-L-. Skrevet 27. august 2013 #9453 Skrevet 27. august 2013 Hva er det som skjer når lukkemuskelen ikke lukker seg ordentlig da?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. august 2013 Forfatter #9454 Skrevet 27. august 2013 (endret) Hva er det som skjer når lukkemuskelen ikke lukker seg ordentlig da? Kommer magesyre opp spiserøret, noe som gjør veldig vondt. Det forklarer hvorfor jeg har hatt så vondt i øverste del av magen. Endret 27. august 2013 av Evilposelos
Gjest .-L-. Skrevet 27. august 2013 #9455 Skrevet 27. august 2013 Auch :/ håper pillene hjelper da! 1
Gjest badeand1 Skrevet 27. august 2013 #9456 Skrevet 27. august 2013 (endret) Fikk du beroligende under gastroskopoien? Jeg fikk noe greier inn i hånda først. Eneste jeg husker fra den undersøkelsen var at jeg tenkte på eksen et øyeblikk og at jeg tenkte "fyfaen detta er jævelig" Var litt digg å være sånn surrete etterpå da :D og btw, faen så mange fine gutter det er i Oslo :o Endret 27. august 2013 av Mortem
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. august 2013 Forfatter #9457 Skrevet 27. august 2013 (endret) Ja, jeg fikk beroligende, men jeg kjente ikke virkningen, jeg husker spesielt godt da legen sa "Det her kommer du sikkert ikke til å huske" men tror jeg husker alt. Jeg husker veldig godt sånne ting, jeg ble vekket fra narkose en gang. Da kranglet jeg med legen, men han sa bare "Det her kommer ikke du til å huske, legg deg ned å slapp av du" men jeg husket alt sammen Husker jeg ropte til legen at han skulle ta ut det han hadde satt inn i meg og bytte den ut med en annen. Så krevde jeg at han skulle gjøre det med en gang. Er du i Oslo nå? Endret 27. august 2013 av Evilposelos
Gjest badeand1 Skrevet 27. august 2013 #9458 Skrevet 27. august 2013 Hehe Nei, var der istad (sånn fra 11-14. Veldig lett å rote seg bort når man ikke er kjent. Klarte å forville meg inn på høgskolen Fikk jævelig lyst til å studere :o
Gjest Gunfreak Skrevet 27. august 2013 #9459 Skrevet 27. august 2013 Hehe Nei, var der istad (sånn fra 11-14. Veldig lett å rote seg bort når man ikke er kjent. Klarte å forville meg inn på høgskolen Fikk jævelig lyst til å studere :o Du var like ved der jeg bor da, og like vel ville du ikke møte meg
Gjest badeand1 Skrevet 27. august 2013 #9460 Skrevet 27. august 2013 Du var like ved der jeg bor da, og like vel ville du ikke møte meg What. Kanskje du så meg :o Litt oppi veien så jeg et skilt over skolen. Tror jeg.. og der sto det ett eller annet om patologi. Husker jo ikke hva det var nå men frista veeeeldig å forville meg inn dit Ikke at jeg hadde kommet inn, men.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå