Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

I dag er en fin dag for fantestreker! :nigo:

Hvilke fantestreker er det du tenker på?

Skrevet

Våkne opp til kake og cola <3

What is this trickery!?

Gjest badeand1
Skrevet

What is this trickery!?

Og kakene var ikke gode engang! Dritt.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Våkne opp til kake og cola <3

:hjerte: Cola :hjerte:

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

Veldig koselig, altså. Men know when to spoiler tag plx.

Skrevet

Paradise-innslaget på Komiprisen var ganske artig.

Skrevet

Så søtt Gunfreak :laugh:

Skrevet

Jeg fikk akkurat en sms fra Helsestasjon Bærum om at jeg måtte huske timen på helsestasjonen i morgen. oO

Jeg ringte Bærum kommune og spurte om de visste hvordan jeg skulle komme i kontakt med dem, siden sms'en var sendt fra et firesifret telefonnummer, og de satte meg over til Sandvika helsestasjon bare for å se om det hjalp.

Da jeg spurte hvorfor jeg hadde fått sms'en, spurte helsesekretæren om jeg hadde noen barn som kanskje skulle på kontroll, men jeg har ingen barn, og dessuten bor jeg i Drammen. :skratte:

Hun skulle finne ut hvilken pasient som hadde driti seg ut og skrevet opp mitt nummer i stedet, slik at jeg skulle slippe å få flere sms'er. Hun ble veldig glad for at jeg sa fra da. :P

Skrevet

Jeg fikk akkurat en sms fra Helsestasjon Bærum om at jeg måtte huske timen på helsestasjonen i morgen. oO

Jeg ringte Bærum kommune og spurte om de visste hvordan jeg skulle komme i kontakt med dem, siden sms'en var sendt fra et firesifret telefonnummer, og de satte meg over til Sandvika helsestasjon bare for å se om det hjalp.

Da jeg spurte hvorfor jeg hadde fått sms'en, spurte helsesekretæren om jeg hadde noen barn som kanskje skulle på kontroll, men jeg har ingen barn, og dessuten bor jeg i Drammen. :skratte:

Hun skulle finne ut hvilken pasient som hadde driti seg ut og skrevet opp mitt nummer i stedet, slik at jeg skulle slippe å få flere sms'er. Hun ble veldig glad for at jeg sa fra da. :P

:fnise: Han har sikkert skrivd en siffer feil, eller bare skrivd et tilfeldig nummer :fnise:

Skrevet

Hehe. Artig å bli påminnet om legetimer en ikke har da. :)

Singha, Det varierer. Men som oftest er det på en dag som slutter på -dag.

Kjeder meg litt i dag, jeg. Men dere lever dere altså?

Gjest Gunfreak
Skrevet

To day is Kjötbullar och potatismos dag, med lyngon sylt.

Gjest badeand1
Skrevet

Poselosen. hvordan går det med venninna di som skulle operere?

Skrevet

Hehe. Artig å bli påminnet om legetimer en ikke har da. :)

Singha, Det varierer. Men som oftest er det på en dag som slutter på -dag.

Kjeder meg litt i dag, jeg. Men dere lever dere altså?

Jeg lever :laugh: I morgen skal jeg på gastroskopi :danse: Fikk opplysning om at farfar hadde magesår I DAG, takk for opplysningen NÅ liksom. Legene har jo alltid spurt om noen i slekta har hatt det, men jeg har sagt nei, for jeg visste det ikke :sjokkert:

Skrevet

Poselosen. hvordan går det med venninna di som skulle operere?

Hun ligger på sykehuset enda med store smerter og kan ikke røre seg. Hun ble hasteoperert for eggstokkbetennelse. Operasjonen varte veldig lenge etter hva jeg fikk opplyst av sykehuset. Hun sier hun har blødninger og har det verre etter operasjonen :(

Skrevet

Hun ligger på sykehuset enda med store smerter og kan ikke røre seg. Hun ble hasteoperert for eggstokkbetennelse. Operasjonen varte veldig lenge etter hva jeg fikk opplyst av sykehuset. Hun sier hun har blødninger og har det verre etter operasjonen :(

Kommer dette til å få komplikasjoner for muligheten til å få barn? :<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...