Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #9961 Skrevet 3. september 2013 Okei, nå er jeg lei. Hvorfor redigerer Morten og Posemose alltid innleggene sine? Jeg spøkte om noe jeg ikke skal spøke om
Singha Skrevet 3. september 2013 #9962 Skrevet 3. september 2013 Det er en fjasetråd. Du kan si hva faen du vil?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. september 2013 Forfatter #9963 Skrevet 3. september 2013 Skyte han med spikerpistol? Nei, du skal beskytte han
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. september 2013 Forfatter #9964 Skrevet 3. september 2013 Jeg lurer på hvordan L ser ut. Et bilde som ligner?
Cordelia Skrevet 3. september 2013 #9965 Skrevet 3. september 2013 Kjenner ei huepine trenge så smått på. Har jeg igjen noen Paracet tro?
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #9966 Skrevet 3. september 2013 Joda, Singha. men er litt drøyt å spøke om sånt tre dager etter hu ble drept liksom Og når jeg syns det er drøyt så er det det! Husker ikke hvordan L ser ut men husker jeg tenkte at jeg syns han var hot xD og at han hadde fint smil. Eller var det søt. hmm.
Singha Skrevet 3. september 2013 #9967 Skrevet 3. september 2013 Jeg så siste episode i det øl-programmet som gikk på NRK nå. Og nå har jeg sykt lyst på øl. :< Heeeeelp!
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #9968 Skrevet 3. september 2013 Kjenner ei huepine trenge så smått på. Har jeg igjen noen Paracet tro? Hva skjer med hodepine hos folk da Jeg sitter her dopa på smertestillende fordi jeg hadde så vondt i huet idag.
Singha Skrevet 3. september 2013 #9969 Skrevet 3. september 2013 Kanskje det er noe i lufta. Kanskje jorda er i ferd med å kvitte seg med oss?!
Cordelia Skrevet 3. september 2013 #9970 Skrevet 3. september 2013 Hva skjer med hodepine hos folk da Jeg sitter her dopa på smertestillende fordi jeg hadde så vondt i huet idag. Kjipern, kanskje det er noe i været. Har hatt allergisymptomer den siste uka, men kan ikke helt se hva det skal være jeg kan reagere på bortsett fra støv. Ikke hadde jeg noe Paracet heller. Får satse på det ikke utvikler seg. Har ikke så ifte hodepine, bortsett fra i pollensesongen, men når jeg først får det så...
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. september 2013 #9972 Skrevet 3. september 2013 om du har gjort det slutt med ein type/dama; kor lenge fortset du/de å ha kontakt etterpå?
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #9973 Skrevet 3. september 2013 om du har gjort det slutt med ein type/dama; kor lenge fortset du/de å ha kontakt etterpå? Spørs hvordan bruddet var. Og om dere vil fortsette å være venner.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. september 2013 #9975 Skrevet 3. september 2013 Spørs hvordan bruddet var. Og om dere vil fortsette å være venner. hadde eg fått vald så hadde eg kutta han ut. han seier han aldri vil gje opp for eg er draumedama han har leita etter i tjue år. veldig vanskeleg å få han til å skjøne at eg ikkje er forelska i han....
Singha Skrevet 3. september 2013 #9976 Skrevet 3. september 2013 om du har gjort det slutt med ein type/dama; kor lenge fortset du/de å ha kontakt etterpå? Så lenge det føles naturlig? Noe som kan være alt fra 0 dager til ∞ dager. Nå har jo ikke jeg hatt veldig mange eller veldig lange forhold men jeg kutter vel kontakten fra min side når hun får nye (seriøse) typer. De kutter gjerne kontakten lenge før.
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #9977 Skrevet 3. september 2013 hadde eg fått vald så hadde eg kutta han ut. han seier han aldri vil gje opp for eg er draumedama han har leita etter i tjue år. veldig vanskeleg å få han til å skjøne at eg ikkje er forelska i han.... Auda :/ Men altså.. han må jo ta hintet? Når dere slår opp mener jeg.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. september 2013 #9978 Skrevet 3. september 2013 Auda :/ Men altså.. han må jo ta hintet? Når dere slår opp mener jeg. han har ikkje tatt hintet, men så er det jo blodferskt. håpar berre han tek hintet.
Cordelia Skrevet 3. september 2013 #9979 Skrevet 3. september 2013 Omg liker du henne? Ja, det gjør jeg. Såh tenk det såh!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå