Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Okei, nå er jeg lei. Hvorfor redigerer Morten og Posemose alltid innleggene sine?

Jeg spøkte om noe jeg ikke skal spøke om :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en fjasetråd. Du kan si hva faen du vil?

Skrevet

Skyte han med spikerpistol? :sjokkbla:

Nei, du skal beskytte han :fnise:

Skrevet

Jeg lurer på hvordan L ser ut. Et bilde som ligner? :fnise:

Skrevet

Kjenner ei huepine trenge så smått på. Har jeg igjen noen Paracet tro?

Gjest badeand1
Skrevet

Joda, Singha. men er litt drøyt å spøke om sånt tre dager etter hu ble drept liksom :P Og når jeg syns det er drøyt så er det det!

Husker ikke hvordan L ser ut men husker jeg tenkte at jeg syns han var hot xD og at han hadde fint smil. Eller var det søt. hmm.

Skrevet

Jeg så siste episode i det øl-programmet som gikk på NRK nå. Og nå har jeg sykt lyst på øl. :< Heeeeelp!

Gjest badeand1
Skrevet

Kjenner ei huepine trenge så smått på. Har jeg igjen noen Paracet tro?

Hva skjer med hodepine hos folk da :sjokkbla: Jeg sitter her dopa på smertestillende fordi jeg hadde så vondt i huet idag.

Skrevet

Kanskje det er noe i lufta. Kanskje jorda er i ferd med å kvitte seg med oss?!

Skrevet

Hva skjer med hodepine hos folk da :sjokkbla: Jeg sitter her dopa på smertestillende fordi jeg hadde så vondt i huet idag.

Kjipern, kanskje det er noe i været. Har hatt allergisymptomer den siste uka, men kan ikke helt se hva det skal være jeg kan reagere på bortsett fra støv. Ikke hadde jeg noe Paracet heller. Får satse på det ikke utvikler seg. Har ikke så ifte hodepine, bortsett fra i pollensesongen, men når jeg først får det så...

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

om du har gjort det slutt med ein type/dama; kor lenge fortset du/de å ha kontakt etterpå?

Gjest badeand1
Skrevet

om du har gjort det slutt med ein type/dama; kor lenge fortset du/de å ha kontakt etterpå?

Spørs hvordan bruddet var. Og om dere vil fortsette å være venner.

Skrevet

Spørs hvordan bruddet var. Og om dere vil fortsette å være venner.

hadde eg fått vald så hadde eg kutta han ut. han seier han aldri vil gje opp for eg er draumedama han har leita etter i tjue år. veldig vanskeleg å få han til å skjøne at eg ikkje er forelska i han....

Skrevet

Så lenge det føles naturlig? Noe som kan være alt fra 0 dager til ∞ dager.

Nå har jo ikke jeg hatt veldig mange eller veldig lange forhold men jeg kutter vel kontakten fra min side når hun får nye (seriøse) typer. De kutter gjerne kontakten lenge før. :P

Gjest badeand1
Skrevet

hadde eg fått vald så hadde eg kutta han ut. han seier han aldri vil gje opp for eg er draumedama han har leita etter i tjue år. veldig vanskeleg å få han til å skjøne at eg ikkje er forelska i han....

Auda :/ Men altså.. han må jo ta hintet? Når dere slår opp mener jeg.

Skrevet

Auda :/ Men altså.. han må jo ta hintet? Når dere slår opp mener jeg.

han har ikkje tatt hintet, men så er det jo blodferskt. håpar berre han tek hintet.

Skrevet

Omg liker du henne?

Ja, det gjør jeg. Såh tenk det såh! :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...