QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. september 2013 Forfatter #10041 Skrevet 4. september 2013 Du er flink forresten Mortem Håper det går din vei
Singha Skrevet 4. september 2013 #10042 Skrevet 4. september 2013 Tror jeg har klart å fornærme hun jeg er litt betatt av, hun var kald i dag.. Håper jeg finner ut av det i løpet av denne uken Alle jentene på singelforumet klikker jo i vinkel om flørten deres ikke sender sms eller fb-meldinger på et par dager. Du får prøve det!
Singha Skrevet 4. september 2013 #10044 Skrevet 4. september 2013 Tipper de alle blir playet av folk som har lest dette: http://www.simplepickup.com/forum/become-boss/20807-text-game-overview.html
Gjest badeand1 Skrevet 4. september 2013 #10045 Skrevet 4. september 2013 Tror jeg har klart å fornærme hun jeg er litt betatt av, hun var kald i dag.. Håper jeg finner ut av det i løpet av denne uken Hvem av dem? Du er flink forresten Mortem Håper det går din vei Takktakk Ja, håper jeg også, men med min flaks så tror jeg ikke det.
Gjest .-L-. Skrevet 4. september 2013 #10047 Skrevet 4. september 2013 Alle jentene på singelforumet klikker jo i vinkel om flørten deres ikke sender sms eller fb-meldinger på et par dager. Du får prøve det! Heh, det klarte jo jeg å prestere, hun dukka ikke opp i chatten min på face, så jeg trodde hun aldri var pålogget
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. september 2013 Forfatter #10048 Skrevet 4. september 2013 Heh, det klarte jo jeg å prestere, hun dukka ikke opp i chatten min på face, så jeg trodde hun aldri var pålogget Next
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. september 2013 Forfatter #10049 Skrevet 5. september 2013 Apoteket har gitt meg medisiner for en alvorlig kjønnsykdom, når det var syredempende til magen jeg skulle ha Jeg har aldri hatt den sykdommen Er det rart jeg trodde den ikke fungerte! Nå husker jeg ikke hvilket apotek det var heller.
Gjest badeand1 Skrevet 5. september 2013 #10050 Skrevet 5. september 2013 ÅÅh du klarer det utroligste 1
Singha Skrevet 5. september 2013 #10051 Skrevet 5. september 2013 Apoteket har gitt meg medisiner for en alvorlig kjønnsykdom, når det var syredempende til magen jeg skulle ha Jeg har aldri hatt den sykdommen Er det rart jeg trodde den ikke fungerte! Nå husker jeg ikke hvilket apotek det var heller. R U 4 real?
Gjest .-L-. Skrevet 5. september 2013 #10052 Skrevet 5. september 2013 (endret) Next Heh, sa det til henne da, at hun ikke hadde dukket opp i chatten min, men hun gadd ikke å svare meg på det. Så ja, hun trodde kanskje ikke på meg, hvem vet. Tror jeg har fått strekk i lysken, gjør ondt.. Endret 5. september 2013 av .-L-.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. september 2013 Forfatter #10053 Skrevet 5. september 2013 R U 4 real? Ja. Ved en tilfeldighet tenkte jeg plutselig at jeg skulle sammenligne medisiner i felleskatalogen siden den ikke funket. Skulle se om de hadde samme innhold. Det hadde de mildt sagt ikke. Heh, sa det til henne da, at hun ikke hadde dukket opp der, men hun gadd ikke å svare meg på det. Så ja, hun trodde kanskje ikke på meg, hvem vet. Tror jeg har fått strekk i lysken, gjør ondt.. Jeg skjønner ikke helt. Forklar hvorfor hun er fornærmet?
Gjest .-L-. Skrevet 5. september 2013 #10054 Skrevet 5. september 2013 (endret) Spurte hun om facebook, så gikk det 1 uke før jeg snakka til henne fordi hun kom ikke opp i chatten min av en eller annen grunn. Så sa jeg det til henne at hun kom opp i chattbaren min etter at vi hadde snakket litt, og så svarte hun meg ikke etterpå. Så dagen etterpå skolen klarte jeg å gå forbi henne på skolen uten å si hei. Går litt i min egen verden om morgenen Så ja, tror hun ble litt sinna da. Fikk i alle fall en kald skulder i går Endret 5. september 2013 av .-L-.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. september 2013 Forfatter #10055 Skrevet 5. september 2013 Spurte hun om facebook, så gikk det 1 uke før jeg snakka til henne fordi hun kom ikke opp i chatten min av en eller annen grunn. Så sa jeg det til henne at hun kom opp i chattbaren min etter at vi hadde snakket litt, og så svarte hun meg ikke etterpå. Så dagen etterpå skolen klarte jeg å gå forbi henne på skolen uten å si hei. Går litt i min egen verden om morgenen Så ja, tror hun ble litt sinna da. Fikk i alle fall en kald skulder i går Jeg lukter drama, hold deg unna. Finn ei bedre ei
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. september 2013 #10056 Skrevet 5. september 2013 den verste måten å få nokon tilbake er å masa!
Singha Skrevet 5. september 2013 #10057 Skrevet 5. september 2013 Du får vel bare ignorere henne til hun savner deg ellerno
Gjest Gunfreak Skrevet 5. september 2013 #10058 Skrevet 5. september 2013 Nå Har jeg utslettet roma og tatt over hele fastlands italia(mangler scisilia) tatt over Sardinia og hele Makedonia, Nå driver jeg og ekspanderer nord for makedonia mot barbarene, Sedner også en "ekspedisjon" til Egypt, da Sparta og Aten bitcher og hjelp mot dem.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. september 2013 Forfatter #10059 Skrevet 5. september 2013 I morgen skal jeg gå innom 1 av 3 mulige apoteker jeg har vært på. Jeg må finne ut hva jeg skal si uten å beskylde dem for å ha gjort det.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. september 2013 Forfatter #10060 Skrevet 5. september 2013 Nå Har jeg utslettet roma og tatt over hele fastlands italia(mangler scisilia) tatt over Sardinia og hele Makedonia, Nå driver jeg og ekspanderer nord for makedonia mot barbarene, Sedner også en "ekspedisjon" til Egypt, da Sparta og Aten bitcher og hjelp mot dem. Er det legoklossene du snakker om?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå