Singha Skrevet 3. september 2013 #9982 Skrevet 3. september 2013 Tror du er den første jeg "kjenner" som liker henne.
Singha Skrevet 3. september 2013 #9983 Skrevet 3. september 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=770052&p=13198674 wtf?
Cordelia Skrevet 3. september 2013 #9984 Skrevet 3. september 2013 Tror du er den første jeg "kjenner" som liker henne. Tja, vet om flere her på KG ihvertfall. I det virkelig liv er jeg ikke sikker. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=770052&p=13198674 wtf? Sånn går no dagan.....
Singha Skrevet 3. september 2013 #9985 Skrevet 3. september 2013 Tja, vet om flere her på KG ihvertfall. I det virkelig liv er jeg ikke sikker. Ja, at det finnes noen som liker henne på et kvinneforum er vel ikke så veldig overraskende egentlig, når jeg tenker meg om.
Cordelia Skrevet 3. september 2013 #9986 Skrevet 3. september 2013 Ja, at det finnes noen som liker henne på et kvinneforum er vel ikke så veldig overraskende egentlig, når jeg tenker meg om. Nei, ikke så veldig egentlig.
Gjest .-L-. Skrevet 3. september 2013 #9987 Skrevet 3. september 2013 Du er redd for at L blir voldtatt og drept? Jeg er gangster, gått igjennom nygårdsparken om natten til og med... Husker ikke hvordan L ser ut men husker jeg tenkte at jeg syns han var hot xD og at han hadde fint smil. Eller var det søt. hmm. Var det ikke du som ikke skulle jinxe det med han nye fyren?
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #9989 Skrevet 3. september 2013 Jeg er gangster, gått igjennom nygårdsparken om natten til og med... Var det ikke du som ikke skulle jinxe det med han nye fyren? Jo, men det er vel sånn at jeg ikke kan prate om meg og han? Gjelder vel ikke at jeg kommenterer andre gutter? Eller?
Gjest .-L-. Skrevet 3. september 2013 #9990 Skrevet 3. september 2013 Kommer annpå hvor sensetiv han er da! Tenk om han er typen som blir lei seg når du sier at andre menn er hotte..
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #9991 Skrevet 3. september 2013 Vi kjenner hverandre ikke engang så hva jeg sier daglig aner han ikke
Gjest .-L-. Skrevet 3. september 2013 #9992 Skrevet 3. september 2013 Hehe, han reagerer nok ikke på det, ikke så mange som gjør det tror jeg av menn, bare de som er sjalu av seg.. Min terskel går på tidligere erfaringer i sngen med folk man har holdt på med eller ekser. Vil ikke høre om det Ellers så duger jeg visst bare til kvinnfolkarbeid, siden jeg er tynn.
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #9993 Skrevet 3. september 2013 Er jo ikke noe galt i å være tynn da
Gjest .-L-. Skrevet 3. september 2013 #9994 Skrevet 3. september 2013 (endret) Jeg klarer meg fint jeg i grunn. Er en som leker litt alfa i den ene tråden, så jeg ga han et lite stikk. Uansett Mortem, du er så opptatt av at jeg skal være snill. Hvordan får jeg draget samtidig som jeg er snill? For når jeg er snill og tar hensyn, så blir jeg i grunn ikke lagt merke til Når jeg lager litt drama så blir det jo det god stemning med en gang.. Endret 3. september 2013 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 3. september 2013 #9995 Skrevet 3. september 2013 Jeg skal finne ut av denne om det så er det siste jeg gjør.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. september 2013 Forfatter #9996 Skrevet 3. september 2013 Hvordan ser du ut -L-? "Ut vinduet" er oppbrukt
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #9998 Skrevet 3. september 2013 Jeg klarer meg fint jeg i grunn. Er en som leker litt alfa i den ene tråden, så jeg ga han et lite stikk. Uansett Mortem, du er så opptatt av at jeg skal være snill. Hvordan får jeg draget samtidig som jeg er snill? For når jeg er snill og tar hensyn, så blir jeg i grunn ikke lagt merke til Når jeg lager litt drama så blir det jo det god stemning med en gang.. Det var vel bare den ene gangen jeg kjefta på deg og sa at du måtte være snill. Vær deg selv du, må du lage drama for å bli interessant så... ja.. Du blir nok lagt merke til at de riktige jentene etterhvert
Gjest .-L-. Skrevet 3. september 2013 #9999 Skrevet 3. september 2013 Nei Mortem du misforstår, jeg er egentlig mest opptatt av hva jeg selv synes Kommer jeg alltid til å være.. Meh, jeg finner ut av det på egenhånd, nvm
Cordelia Skrevet 3. september 2013 #10000 Skrevet 3. september 2013 Jeg klarer meg fint jeg i grunn. Er en som leker litt alfa i den ene tråden, så jeg ga han et lite stikk. Det alfatrollet tror jeg har herjet på flere tråder ikveld. Noen som har litt for mye fritid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå