Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du er den første jeg "kjenner" som liker henne.

Skrevet

Tja, vet om flere her på KG ihvertfall. I det virkelig liv er jeg ikke sikker.

Ja, at det finnes noen som liker henne på et kvinneforum er vel ikke så veldig overraskende egentlig, når jeg tenker meg om. :P

Skrevet

Ja, at det finnes noen som liker henne på et kvinneforum er vel ikke så veldig overraskende egentlig, når jeg tenker meg om. :P

Nei, ikke så veldig egentlig. :laugh:

Skrevet

Du er redd for at L blir voldtatt og drept?

Jeg er gangster, gått igjennom nygårdsparken om natten til og med...

Husker ikke hvordan L ser ut men husker jeg tenkte at jeg syns han var hot xD og at han hadde fint smil. Eller var det søt. hmm.

Var det ikke du som ikke skulle jinxe det med han nye fyren? :P

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg er gangster, gått igjennom nygårdsparken om natten til og med...

Var det ikke du som ikke skulle jinxe det med han nye fyren? :P

Jo, men det er vel sånn at jeg ikke kan prate om meg og han? :P Gjelder vel ikke at jeg kommenterer andre gutter? Eller? :klo:

Skrevet

Kommer annpå hvor sensetiv han er da! Tenk om han er typen som blir lei seg når du sier at andre menn er hotte..

Gjest badeand1
Skrevet

Vi kjenner hverandre ikke engang så hva jeg sier daglig aner han ikke :fnise:

Skrevet

Hehe, han reagerer nok ikke på det, ikke så mange som gjør det tror jeg av menn, bare de som er sjalu av seg..

Min terskel går på tidligere erfaringer i sngen med folk man har holdt på med eller ekser. Vil ikke høre om det :P

Ellers så duger jeg visst bare til kvinnfolkarbeid, siden jeg er tynn.

Skrevet (endret)

Jeg klarer meg fint jeg i grunn. Er en som leker litt alfa i den ene tråden, så jeg ga han et lite stikk.

Uansett Mortem, du er så opptatt av at jeg skal være snill. Hvordan får jeg draget samtidig som jeg er snill? For når jeg er snill og tar hensyn, så blir jeg i grunn ikke lagt merke til :P Når jeg lager litt drama så blir det jo det god stemning med en gang..

Endret av .-L-.
Skrevet

Jeg skal finne ut av denne om det så er det siste jeg gjør.

Skrevet

Hvordan ser du ut -L-? "Ut vinduet" er oppbrukt :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg klarer meg fint jeg i grunn. Er en som leker litt alfa i den ene tråden, så jeg ga han et lite stikk.

Uansett Mortem, du er så opptatt av at jeg skal være snill. Hvordan får jeg draget samtidig som jeg er snill? For når jeg er snill og tar hensyn, så blir jeg i grunn ikke lagt merke til :P Når jeg lager litt drama så blir det jo det god stemning med en gang..

Det var vel bare den ene gangen jeg kjefta på deg og sa at du måtte være snill. Vær deg selv du, må du lage drama for å bli interessant så... ja.. Du blir nok lagt merke til at de riktige jentene etterhvert :P

Skrevet

Nei Mortem du misforstår, jeg er egentlig mest opptatt av hva jeg selv synes :nigo: Kommer jeg alltid til å være..

Meh, jeg finner ut av det på egenhånd, nvm :P

Skrevet

Det alfatrollet tror jeg har herjet på flere tråder ikveld. Noen som har litt for mye fritid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...