Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente mellom 1. og 5. august. :laugh:

Så ikke før om 2 uker med andre ord?

Og det var jo litt spesifikke forventninger da. Er det noe som går igjen eller? :laugh:

Skrevet (endret)

Og det var jo litt spesifikke forventninger da. Er det noe som går igjen eller? :laugh:

Det er hemmelig.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Det er hemmelig.

Hemmeligheter kan være knas noen ganger da. Men ja, må ikke fortelle for mye om det til Singha nei. ;)

Skrevet

Hemmeligheter kan være knas noen ganger da. Men ja, må ikke fortelle for mye om det til Singha nei. ;)

:ler:

Jeg har så mange hemmligheter jeg kommer til å ta med meg til grava. Tidligere venner og familie som har fortalt. Har du også?

Skrevet

:ler:

Jeg har så mange hemmligheter jeg kommer til å ta med meg til grava. Tidligere venner og familie som har fortalt. Har du også?

Tja. Ikke så mange som nødvendigvis er klassifisert som noen kjempestor hemmelighet, men har blitt fortalt mye av venner og familie, som ville nok ha følt seg noe uvel og sviktet muligens om jeg hadde fortalt det videre. Noe jeg absolutt ikke har noen intensjoner om. Det er jo ikke alt som absolutt må fortelles videre akkurat. ;)

Skrevet

Skjønner ikke referansen til meg her. Jeg har ikke lest de siste sidene da. Er de oppklarende?

Skrevet

Skjønner ikke referansen til meg her. Jeg har ikke lest de siste sidene da. Er de oppklarende?

Dessverre. Det er hemmelig. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg var forresten i Dag Hammarskjølds Vei i dag og tøffet meg litt som jeg vanligvis gjør.

Det var jo.. et helt OK nabolag.

Skrevet

Fordi mennesker med (to) ekstra kromosoner ikke nødvendigvis er like spenstig?

Skrevet

Nvm. Det var selvsagt laget en tråd.

Skrevet

Det ble det jo faktisk. Ikke den beste måten å snu dette til noe humoristisk på, men, det var jo et forsøk.

Gjest badeand1
Skrevet

under to uker :)

Skrevet

under to uker :)

Ikke så veldig stor forskjell der da. Men hva er årsaken for å være så konkret da?

Skrevet

Akkurat den var jo åpenbar da. :P Men konkret rundt datoen liksom, nøyaktig mellom 1. til 5. August..?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

2. august er dagen :P Enough said :o

Endret av Mortem
Skrevet

Fredagen?`Hm. Hva med førstkommende helg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...