Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fjaser vel andre steder. :P

Editert innlegg? Tipper du vet hvor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom hjem fra Bulgaria i natt. To uker har gått altfor fort!

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Gratla her ifra og! Hva enn det måtte være for. :laugh:

Jeg så ikke innlegge ditt før singha siterte deg. :o Takktakk!

Gjest badeand1
Skrevet

Editert innlegg? Tipper du vet hvor!

Er jo mange "fjasetråder" på snikksnakk. :P

Skrevet

Forsvant vel en del etter det tåpelige dramaet som stengte den gamle tråden.

Hva skjedde?

Skrevet (endret)

Hva skjedde?

De angrep en bruker, hun kunne ikke svare på anklagene og sa hun skulle slette seg. Hun slettet seg og kom tilbake en uke seinere.

De andre er i den "fortell noe uinteressant" tråden.

Endret av Evilposelos
Skrevet

De angrep en bruker, hun kunne ikke svare på anklagene og sa hun skulle slette seg. Hun slettet seg og kom tilbake en uke seinere.

De andre er i den "fortell noe uinteressant" tråden.

Oi. Hva ble henne anklaget for da? Og hvem forøvrig, som ble anklaget? Er henne fortsatt her?

Og de henger i den tråden nå ja. Har vært litt innom den, men har ikke fortalt så mye uinteressant der i grunn.

Skrevet

Oi. Hva ble henne anklaget for da? Og hvem forøvrig, som ble anklaget? Er henne fortsatt her?

Og de henger i den tråden nå ja. Har vært litt innom den, men har ikke fortalt så mye uinteressant der i grunn.

Har ikke lyst til at denne tråden skal bli stengt også. Hun var anklaget for å melke info ut av brukere, for så å bruke det mot dem.

Skrevet

Har ikke lyst til at denne tråden skal bli stengt også. Hun var anklaget for å melke info ut av brukere, for så å bruke det mot dem.

Såpass. Så hun var ikke helt uskyldig da, med andre ord. Flere ville vel ikke ha reagert da?

Gjest Tirkes
Skrevet

Flere reagerer fortere enn toget her på KG.. Det er nok at en roper høyt nok og virker reell, så følger hønseflokken etter.

Sier Tirkes, som ikke aner hva vi snakker om. Men vet at nettmobbing kan snu fortere enn noen aner, og ta med seg mange i dragsuget.

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Vi gidder ikke prate om hun her, pls. :laugh:

Hva har dere gjort idag da?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hehe. Oki. Nøff said !

Selv har jeg kuttet meg på fingrene på de snodigste stedene i dag. Også har jeg og fått firmabilen min på verksted (igjen) og fått meg ny leiebil.

Vurderte også å klippe meg i dag, men tror ikke jeg orker å reise meg fra sofaen igjen. :(

Hva har dere gjort på da, dere som har så mye tid til overs? :)

Endret av Tusenpusen
Gjest badeand1
Skrevet

Spar til langt hår. :jepp: Er forresten fryktelig nysgjerrig på hvordan du ser ut!

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg reorganiserer klesskapet og pakker sammen tøy jeg skal gi bort.

Ønsketenkning. Jeg SKAL gjøre det. Om to min. *trykke refresh på KG*

Skrevet

Jeg sitter bare her jeg. Venter på at en vask skal bli ferdig så jeg kan henge den opp. Husarbeid er slitsomt.

Skrevet

Spar til langt hår. :jepp: Er forresten fryktelig nysgjerrig på hvordan du ser ut!

Langt hår? Nei, tror ikke det er helt for meg det. Og du er det altså? :laugh:

Og hva har du fått gjort i dag da? Hadde du en avtale eller noe i dag tidlig?

Skrevet (endret)

Jeg reorganiserer klesskapet og pakker sammen tøy jeg skal gi bort.

Ønsketenkning. Jeg SKAL gjøre det. Om to min. *trykke refresh på KG*

Denne tanken har jeg også vært inne på noen ganger. Det resulterte med at når jeg flyttet inn i ny leilighet, så kastet jeg heller de klærene bare inn på "gulvet" i skapet. Så litt over ett år etter det, så skaffet jeg meg en liten pus, som nå insisterer på å bruke denne haugen med klær som sengen sin.

Vil jo ikke ta bort den gleden hennes heller da. Unnskyldninger, hvor ?

Og det er alltid lett å finne årsaker for å ikke ta tak i ting akkurat nå / i dag. Lykke til da. :)

Endret av Tusenpusen
Gjest badeand1
Skrevet

Ja, er det gitt. :P Bilde i bildetråden NU! :jepp:

Ja, det var jo den utsuginga vettu. :P Fikk det gratis tilogmed. Dro og kjøpte sånn pute med vifte til pcen også.

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg er halvveis faktisk... Men nå ble jordbær og KG mer spennende. :P

Skrevet

Jeg har jordbær, men vet ikke om jeg orker å rense dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...