Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Irriterende! Venter på en telefon, men aner ikke klokkeslett eller dato den personen ringer. Jeg blir rastløs av det! "Jeg ringer deg når jeg har fått sett på det" var svar da jeg spurte om når :sinna:

Endret av Evilposelos
Videoannonse
Annonse
Gjest Mundane
Skrevet

Ganske sikker på at man kunne ha laget en barne-tv serie om livet ditt Evilposelos. Så mange forskjellige problemer du skriver om her. :laugh:

Skrevet (endret)

Ganske sikker på at man kunne ha laget en barne-tv serie om livet ditt Evilposelos. Så mange forskjellige problemer du skriver om her. :laugh:

:fnise: Ja, problemene mine er ikke de største i verden :) Jeg skriver som regel bare de enkleste bekymringene og plagene som faller over meg. Jeg vet at et par personer som er en del av livet mitt er her inne, så det er mye jeg ikke tør å skrive. Jeg vet ikke om de vet det er meg, men har sett dem i bildetråden.

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

Nå ble jeg sinnsykt nysgjerrig på hvem de er. :P

Skrevet

Det kan jeg jo ikke si. Det er personer som vet veldig mye om meg, men ikke kjenner meg personlig.

Skrevet

Er lærerne/legen dine/din her inne? :o

Skrevet

Ja, jeg har sett legen min. Fornøyd nå? :ler:

Skrevet

Har h*n skrevet om deg som AB? :P

Skrevet

Nei :fnise: Ikke som jeg har sett.

Gjest badeand1
Skrevet

Enda mer nysgjerrig!

Skrevet

Du er jo den mest mystiske personen på KG. Du har ikke rett til å være nysgjerrig!

Skrevet

Hvem er den andre? :P

Skrevet

:redd: :redd:

Nei, nå får vi snakke om noe annet.

Gjest .-L-.
Skrevet

Skal vi snakke om kake? Jeg har lyst på kake...

Gjest badeand1
Skrevet

Merkelig fenomen det der. Hver gang det blir litt krangling i en chat på streams så nevner folk kake/pai for å snakke om noe annet. :laugh:

Skrevet

Merkelig fenomen det der. Hver gang det blir litt krangling i en chat på streams så nevner folk kake/pai for å snakke om noe annet. :laugh:

Hvis det ikke skal mere til for å sette folk ut, enn litt kake så.. :P

heppetihepp!

Ship o'hoi!

Gjest badeand1
Skrevet

Everybody loooves cake. :laugh: Ble en liten samtale om at man ikke skal nekte Downsfolk muffins for da blir de gale. :fnise:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

skjer der noko her eller skal eg gå tilbake til krabbe/rekefisket?

Skrevet

Everybody loooves cake. :laugh: Ble en liten samtale om at man ikke skal nekte Downsfolk muffins for da blir de gale. :fnise:

Haha jasså, jeg som trodde det var pølse i brød :P

skjer der noko her eller skal eg gå tilbake til krabbe/rekefisket?

Skjer og skjer.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...