Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slå det av. Jeg hører det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun naboen din? :fnise:

Skrevet

Høres ikke verre ut.

Jeg har lyst på enebolig.

Skrevet

Kan du tru!

Er hun naboen din? :fnise:

Da må det virkelig være høyt. :laugh:

Høres ikke verre ut.

Jeg har lyst på enebolig.

Jeg vil ha enebolig på landet! Da kan jeg bråke nesten så mye jeg vil.....not. Finns naboer der og. Men fremdeles på landet.

Skrevet

Naboene mine har stuevindu sånn 2 meter fra mitt sovevindu.

Skrevet

Skal ta hevn når jeg har fri.

Skrevet

full og har jobb om 4 timer.. smart!

Skrevet

Jeg spiser chips og drikker masse vann iallefall! skal døgne, sovner jeg, så våkner jeg ikke! har fri etter idag, så går bbra :)

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har sittet i hele natt og tenkt på om jeg skal spise potetgull eller ikke. :P Men ble til at jeg ikke gjorde det. Kanskje inatt. :fnise:

Jeg skal døgne natt til mandag.

Gjest SweetSunshine
Skrevet

full og har jobb om 4 timer.. smart!

Hehe!Hvordan gikk det på jobb da?

Skrevet (endret)

Hvor mange dager tar det før dere ringer opp igjen, når en person har sagt h*n skal ringe når h*n har sett på det? Jeg blir gal av ventetiden uten å vite nøyaktig når det skjer :unsure:

Og en annen ting, hvor lang tid tror dere ambasaden bruker på å svare på epost? 2 uker? Dere vet ikke, men gjett, da føler jeg meg bedre :ler:

Tenk om ambasaden ikke svarer, da kreperer jeg. Har gjort meg noen tanker om utfallet på eposten, tenk om de ikke finner det jeg vil ha? Tenk om den har forsvunnet? :( Da jeg var på ambasaden, var han mannen tafatt, tenk om tafattheten hans har gjort at den har forsvunnet.

Et annet utfall er at den rapporten viser noe annet enn det jeg ble fortalt. Da står jeg alene, må dra til utlandet alene og skaffe meg advokat. Ingen støtter meg om rapporten ikke stemmer overens med det de har fortalt.

Bare noen bekymringer i evilposelos liv :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet

På en sak :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Tok allergipiller for første gang i dag og jeg er helt ute, jeeezuz... Tar jeg ikke pillene blir jeg super hissig til tider, og når jeg tar de blir jeg helt lefse :P Må uansett ut i finværet :nigo:

Skrevet

På en sak :)

Tipper det pleier ta ca 3.456 dager.

Skrevet

Litt lenger opp, gamergurl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...