Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg var ikke misunnelig, men skjelte fordi folk baksnakket - hvilket betydde at jeg var sjalu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det å være misunnelig på? :klo:

Usikker. Kanskje Pene sko (2?) er en meget ettertraktet herremann man burde være misunnelig på Fashonistaen for? Jeg vet ikke. Jeg er usikker på om noen egentlig helt forstod det. (Og jeg disser på ingen måte pene sko, jeg kjenner ikke fyren!).

Skrevet

Så da pluss er jeg deg på pikken?

..rene poesien!

Den må plusses flere ganger. Har en grower.

Gjest Tirkes
Skrevet

ikke noe som kan gi grobunn for mer rykter.. Please, ingen er ute etter penesko.

Jeg tok Fashionistsen og Katten i forsvar generelt sett. Og jeg talte i mot baksnakking. Noen synes jeg ødela slarvefesten og reagerte med å kalle meg sjalu.

Bare baksnakking, slarv, spekulasjoner og tull. Just another day på KG.

Gjest Tirkes
Skrevet

De som kalte Vamp en og meg sjalu var under nick :P

Synes ofte jeg ser like mye ekkel oppførsel fra nick som AB... Er folk grinete på sommeren?

Gjest badeand1
Skrevet

Sjalu/misunnelseskortet blir dratt litt for ofte her syns jeg. Latterlig. :P
Men er Katten tilbake? :klo:

Gjest Tirkes
Skrevet

Nei, det er litt derfor jeg ble sint. Spekulering i at han forter med mange når han ikke er bruker mer. Toppen av ufint.

Skrevet

Hei Fashonistaen. Grattis med type!

Gjest Tirkes
Skrevet

Eler, jeg vet ikke om han er tilbake under nytt nick, men det vet vel kun han. Det var avsporing og persondebatt i alle tilfeller :)

Meeen, tilbake til båtis og penisplussing, please!

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Mye rart folk surrer med i vamen.

Båtis er godt men vanskelig å spise. Jeg har ikke så stor munn til at jeg kan gape over hele driten. :laugh:

Sandwich-is. <3 8 pakning med sandwich-is i frysedisken. <3

Endret av Mortem
Skrevet (endret)

Båtis er godt men vanskelig å spise. Jeg har ikke så stor munn til at jeg kan gape over hele driten. :laugh:

Plussepeniser da?

Endret av Singha
Gjest badeand1
Skrevet

Gape over plussepenis? Du det har jeg ikke prøvd. Verdt å teste ut?

Skrevet

Naawh. Ødela jeg flyten i samtalen?

Skrevet

Hei Fashonistaen. Grattis med type!

det var koselig med noe positivt! Tusen takk, jeg er veldig fornøyd og lykkelig :)

Gjest Tirkes
Skrevet

Var det han som fridde ellet dere som ble enige....?

Gjest Vampen
Skrevet

Eler, jeg vet ikke om han er tilbake under nytt nick, men det vet vel kun han. Det var avsporing og persondebatt i alle tilfeller :)

Meeen, tilbake til båtis og penisplussing, please!

Han er ikke det.:) Men jeg skal nok få formidlet sjalusien til ham.:fnise: At han ikke er på KG betyr jo tross alt ikke at han slipper unna galskapen. :lur:

Skrevet

Var det han som fridde ellet dere som ble enige....?

Vi ble enige :) Selv om jeg vet han har planer om et "skikkelig" frieri, siden han synes jeg fortjener det og han liker at ting er litt ordentlig og tradisjonelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...