Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Tirkes
Skrevet

Faen Singha! Du ødelegger planene mine hele tiden. Nå må jeg se Sherlock sesong 2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen Singha! Du ødelegger planene mine hele tiden. Nå må jeg se Sherlock sesong 2.

Ødelegger ikke planene dine. Jeg gir deg bedre planer.

Skrevet

Litt nerd? :snurt:

Det er vanskelig å tolke den siden av deg siden jeg verken har sett bilder, snakket med deg eller særlig ofte frekventerer tråder du er i. Men du er minst litt nerd på grunn av avataren og det faktum at du har elleve millioner poster her inne. Og fordi du siterer Cato i signaturen din.

Du kan være mye nerd.

Gjest Vampen
Skrevet

Det er vanskelig å tolke den siden av deg siden jeg verken har sett bilder, snakket med deg eller særlig ofte frekventerer tråder du er i. Men du er minst litt nerd på grunn av avataren og det faktum at du har elleve millioner poster her inne. Og fordi du siterer Cato i signaturen din.

Du kan være mye nerd.

Haha, tja.. Jeg sitter her i en lyserosa t-skjorte hvor det står NERD på brystet, har nesa en fantasybok (den tredje denne uka) og har en diger Gruffalo som eneste selskap for øyeblikket. Også bokstavelig talt dagdrømmer jeg om hvilken master jeg skal begynne på, så jeg sjekker ymse studiebeskrivelser på nett ca en gang i timen. Eller hvilke, heter det vel. Helst vil jeg ta alle, det meste forholdsvis "ubrukelig", som x antall litteraturfag.

Så, tja, nerd?:ler:

(Innleggene er forresten heller et bevis på at jeg er en ræva student, da mesteparten er produsert i forelesninger, eller når jeg egentlig burde lese eller skrive oppgaver.:fnise: )

Gjest Vampen
Skrevet

Og plusspoeng for å ha lagt merke til signaturen!:jepp:

Skrevet

Mja. Da er du litt nerd da. Føler jeg traff ganske bra.

Skrevet

Og plusspoeng for å ha lagt merke til signaturen! :jepp:

Historiestudent, ikke litteratur eller språk. (Altså veldig ubrukelig og ikke veldig seriøst heller, egentlig).

Gjest Vampen
Skrevet

Historiestudent, ikke litteratur eller språk. (Altså veldig ubrukelig og ikke veldig seriøst heller, egentlig).

Ah, historie er da stas! Jeg har det jeg også.;)

Skrevet

Historie er litt sånn at jo mer stas, jo mindre brukbart.

Gjest Vampen
Skrevet

Mja. Da er du litt nerd da. Føler jeg traff ganske bra.

Litt er bra. Jeg skal minne meg selv på det når jeg er på mitt tredje døgn i Zelda-maratonet jeg har planlagt.:nigo:

Gjest Vampen
Skrevet

Historie er litt sånn at jo mer stas, jo mindre brukbart.

Det er derfor man har blitt lærer! Få betalt for å fortelle om artig historie som er ubrukelig ellers, og lese fantasy? I'm in!

Skrevet

Litt er bra. Jeg skal minne meg selv på det når jeg er på mitt tredje døgn i Zelda-maratonet jeg har planlagt. :nigo:

Hadde du vært veldig nerd hadde du liksom vært på nivå med Sheldon eller ikke tatt utdannelse i det hele tatt men gamet og lest og fantasert hele døgnet. Eller vært sånn jente som dette og gått på japansk bachelor og hatt grønt hår eller noe.

Skrevet

Det er derfor man har blitt lærer! Få betalt for å fortelle om artig historie som er ubrukelig ellers, og lese fantasy? I'm in!

Har ikke gode nok karakterer til å komme inn på det ekstra året. Vet ikke om de godtar kun bachelor i historie engang, eller om det er mulig å få jobb etterpå i det hele tatt.

Gjest Vampen
Skrevet

Hadde du vært veldig nerd hadde du liksom vært på nivå med Sheldon eller ikke tatt utdannelse i det hele tatt men gamet og lest og fantasert hele døgnet. Eller vært sånn jente som dette og gått på japansk bachelor og hatt grønt hår eller noe.

Hehe, jeg HAR hatt grønt hår. Ned til livet. Og blått, rosa, gult, brannbilrødt og lilla. Klærne jeg har gått med skal jeg ikke engang begynne på. Og jeg og Sheldon er nok cirka like glad i å samle på geeky stuff, og folk.

Men japansk? Meh..

Skrevet

Poenget mitt var at Sheldon har en doktorgrad i teoretisk fysikk i tillegg til alt det andre. :P Uansett. Ok, du er mer enn litt nerd da. Happy?

Skrevet

Vi må få Vampen til å lese Megatokyo...

Hva er det?

Skrevet

Ganske sikker på at jeg har sagt jeg ikke er veldig inne i anime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...