Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg er 30, barnløs og med skammelig høy inntekt. Sko, klær, smykker.. Bare jeg får bruke penger :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

:(

Nesjda!:nigo: Men sko kan være stas altså, jeg lover!:fnise:

Skrevet

Jeg er 30, barnløs og med skammelig høy inntekt. Sko, klær, smykker.. Bare jeg får bruke penger :P

Kjøp B&J til meg pliis?

Gjest Vampen
Skrevet

Men her var det for mye isprat for en stakkars kavkarber som har gått hele sommeren uten is! Så nå vil jeg ikke leke med dere lenger!:(

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Men her var det for mye isprat for en stakkars kavkarber som har gått hele sommeren uten is! Så nå vil jeg ikke leke med dere lenger! :(

Hva spiser en lavkarber når det er varmt da? frossen bacon?

Gjest Tirkes
Skrevet

Kavkarbing høres slitsomt ut. Ekstremvariant fra nord Norge?

Skrevet

Tipper kavkarbing er når du prøver skikkelig hardt men allikevel tar deg en sjokolade i skjul når ingen ser det.

Gjest Vampen
Skrevet

Hva spiser en lavkarber når det er varmt da? frossen bacon?

Haha, nei, jeg er en dårlig lavkarber, jeg liker egentlig ikke bacon i noen form. Eller, jeg har ikke prøvd iskald, så kanskje jeg må teste det!:ler:

Skrevet

Frossene pølser er faktisk godt. Skjærer dem opp i små biter og spiser :fnise:

Gjest Vampen
Skrevet

Kavkarbing høres slitsomt ut. Ekstremvariant fra nord Norge?

Der ser du, alt ispratet får det til å gå helt rundt for meg. Kavkarbing er ikke så langt unna sannheten.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Haha, nei, jeg er en dårlig lavkarber, jeg liker egentlig ikke bacon i noen form. Eller, jeg har ikke prøvd iskald, så kanskje jeg må teste det! :ler:

Sikkert godt å sutte på det, når det er varmt. Men får kanskje noen rare blikk når du drar det frem fra kjølebagen på stranda :P

Gjest Vampen
Skrevet

Tipper kavkarbing er når du prøver skikkelig hardt men allikevel tar deg en sjokolade i skjul når ingen ser det.

Oh nos, hvordan visste du at jeg spiser sjokkis nå?:sjokk:

Gjest Vampen
Skrevet (endret)

Sikkert godt å sutte på det, når det er varmt. Men får kanskje noen rare blikk når du drar det frem fra kjølebagen på stranda :P

Fristende, det skal sies, men jeg tror like fullt jeg holder meg til bær og smoothie!:fnise:

Endret av Vampen
Skrevet

Oh nos, hvordan visste du at jeg spiser sjokkis nå? :sjokk:

Du er litt nerd og sitter antakeligvis på KG, og spesielt fjasedelen av KG, fordi du kjeder deg. Når man kjeder seg blir man snopesyk. Og jenter pleier like sjokolade.

Elementært.

Gjest Vampen
Skrevet

Du er litt nerd og sitter antakeligvis på KG, og spesielt fjasedelen av KG, fordi du kjeder deg. Når man kjeder seg blir man snopesyk. Og jenter pleier like sjokolade.

Elementært.

Litt nerd?:snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...