Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, er det gitt. :P Bilde i bildetråden NU! :jepp:

Ja, det var jo den utsuginga vettu. :P Fikk det gratis tilogmed. Dro og kjøpte sånn pute med vifte til pcen også.

Hmmm. Hvorfor så nysgjerrig da? :) Og jeg kan ligge ut et bilde i bildetråden, hvis du gjør det først. :jolie:

Og det var den, ja. Hvor gikk du for dette? Gratis burde det ha vært uansett, da det egentlig bare tar 10-15 min for å få det gjort. Men tid er penger som regel. Pute med vifte er jo til dels fornuftig. Det viktigste er egentlig bare å ikke tildekke alle luftehullene under med lårene sine f.eks, for da samler det seg fort med støv og pcen blir fortere varm og slår seg av. Så et slikt brett (uten vifte) hadde sikkert vært like bra. :P

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har lagt ut bilde før. :nigo: To ganger faktisk!

"privat" butikk her jeg bor. han fyren som gjorde det trengte en time visstnok. :P men men.

Nei, han anbefalte pute med vifte. :) hadde vanlig pcpute før.

Skrevet

Hva hjelper det meg da? Med mindre du har lyst å finne dem frem igjen for meg da? :ler:

Privat butikk? Hm. Hørtes en smule shady ut. Lei-en-nerd.no gutta eller?
Og man sier jo som regel en time, slik at 1) forventninger er lave og kunder blir positivt overrasket hvis det tar kortere tid, og 2) slik at en ikke MÅ ta i det med en gang, og 3) hvis det er en del annet som ligger i køen foran som må bli gjort først.

Og selvsagt anbefaler han mye stæsj? Han vil jo selge det! Har du ikke hilst på en selger før du?

Forresten..

Jeg kan fortelle deg hvordan jeg ser ut da? Jeg ser ut som om jeg er i et rom uten vinduer. :laugh:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Ikke privat men ikke stor butikk heller. Ikke som elkjøp f.eks (som jeg kjøpte pc-puta hos så han fyren tjente ingenting :) )

Hehe, ja gjør det. ^^

Endret av Mortem
Skrevet

Han flørta med deg, Morten.

Skrevet

Han som ga deg free stuff var to stk?

Skrevet

Jaja. Du får komme med en tilbakemelding etterhvert da, om det har blitt mye bedre nå med vifte da. :)

Selv har jeg aldri brydd meg om den slags, men må også svi litt for det nå i senere tid.
Har jeg den ene laptopen min for lenge stående flatt på bordet eller på fanget, så slår den seg av etter 2 - 3 timer, for da er den gått for varm. Så må eventuelt sitte noe under når den står på bordet eller sitte den på høykant i blant slik at en skal få kjølt seg ned igjen. :)

Gjest badeand1
Skrevet

Nei. :P Men nå gidder jeg ikke brette mer ut om det. :laugh:

Skrevet

Hehe. Hva annet vil du brette ut om da..?

Det har jo f.eks kommet en ny prins til verden. Hva synes du om det? :)

Skrevet

Eller kuren for kreft?! Haha. Rå melk liksom. Go figure.

Gjest badeand1
Skrevet

Hehe. Hva annet vil du brette ut om da..?

Det har jo f.eks kommet en ny prins til verden. Hva synes du om det? :)

Fint for de som bryr seg, jeg bryr meg ikke. :P Har ikke fått med meg navnet hans engang.

Skrevet

Eneste prinsen som betyr noe er Prins Valiant.

Nå har jeg jordbær og vispet fløte.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jeg vil ha :o Var i tre forskjellige butikker på jakt etter jordbær idag men de var så små og overmodne. :(

Endret av Mortem
Skrevet

De norske jordbærene i butikkene i Bergensområdet koster bare 20kr per kurv om dagen. Dessverre er det en grunn til det. Måtte lete lenge for å finne noen som så bare halvveis dårlige ut.

Skrevet

Fint for de som bryr seg, jeg bryr meg ikke. :P Har ikke fått med meg navnet hans engang.

Litt kjekt å høre at vi synes noe av det samme om denne saken. :) Navnet har jeg ikke fått med meg heller, men jeg antar jeg får det trøkt inn omsider likevel.

Hva med dubai-saken da? Jeg synes å huske en ganske bastant tone og overbevisende tro over at Norge og Dubai har ingen utleveringsavtale, så det der kan ikke løses på noen andre måter. Lurer på hvor mye penger henne / de har brukt jeg, på advokatutgifter ect.

Gjest badeand1
Skrevet

Har ikke så mye å si om den heller. Har ikke lest noe om den, bare plukka opp litt her og der :P

Gjest Gunfreak
Skrevet

Eneste prinsen som betyr noe er Prins Valiant.

Nå har jeg jordbær og vispet fløte.

Du mener Prince Valium

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...