Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Mortem, jeg så deg på diskusjon.no, din tøs, ser du diskusjon.no bak ryggen på kg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg posta link til artikelen om han og hunden for noen måneder siden på hunde forumet her inne, ble folk sure på han, hvordan han kunne la hunden lide og ikke avlive den. Jeg syns bilde og historien var vakker og ville dele den, og folk ble bare gretene og sa han pinet hunden sin

Den fikk jo medisiner etter det? Synes jeg så han hadde samlet inn penger til det. Ja, det er litt grusomt at den hadde så vondt, men jeg skjønner også den kjærligheten han hadde til dyret.

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem, jeg så deg på diskusjon.no, din tøs, ser du diskusjon.no bak ryggen på kg?

Neinei. Jeg er fullt åpen om det.

Skrevet (endret)

548100_469400909747979_1622007396_n.jpg Herregud, så nydelig den var :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :laugh:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Helt greit ^^ Satt ute å leste i et par timer, så sovna jeg bittelitt. Kvelden/natten framover blir å spille Skyrim og se streams ^^

Noe interessant du leste på? Og hvordan står det til med døgnrytmen din for tiden forøvrig? :)

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Bare en krim. :) Hehe, nei deeeen.. legger meg 06-07 og står opp 15-17. WoopWoop!

Endret av Mortem
Skrevet

Det er ikke tilfeldigvis Politi da? Og den er såpass blitt altså. :) Jaja, hvorfor ikke. Men blir du ikke litt lei av å sitte så mye inne da?

Gjest badeand1
Skrevet

Den er ferdiglest. :) Hva ellers skal man gjøre?

Skrevet

Den er ferdiglest allerede? Du.. Du er ikke mye snau altså. Men ikke avslør noe da. :)

Og hva ellers man kan gjøre? Kan du ikke komme på én eneste ting? :(

Gjest Gjest20
Skrevet (endret)

.

Endret av Lydia
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Bra. Så kan vi snakkes litt om den biten en annen gang kanskje.

Og ja, jeg kan nevne flere jeg.

-Møte noen.
-Gå et sted. F.eks til en strand eller en fjell-knaus.
-Grille litt gjerne.

-Bade, om det er bra temperatur.

-Snakke litt sammen.

-Gå på kino eller teater.
-Gå å spille noe. Biljard, bowling, fotball, squash, osv.
-Gå på café, pub eller noe slikt.

Ja.. det får holde. :)

Endret av Tusenpusen
Skrevet

Det er det jo. Men må du hoppe over punkt 1 da? :vetikke:

Gjest badeand1
Skrevet

Lydia, så bra! ^^

Tusenpusen: hm..jau. Hvor skal jeg møte noen? :laugh:

Skrevet

Hvor du skal møte noen? Har du fått inntrykk av at jeg er synsk? Det spørs jo litt på hvem du skal møte da! :laugh:

Skrevet

Det skjønner jeg jo. :laugh: Men du må spørre deg selv da, om hvor og hvem du vil treffe i førsteomgang. Så må det jo lages en plan eventuelt, først oppnå kontakt, og så avtale tid og sted og slikt. Det bør jo være timet og tilrettelagt skikkelig bra, Egon. Er du ikke enig? :)

Skrevet

Alright! :fnise: Og inntil da, så kan begge sitte fint på gjerdet sitt. Oki? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...