QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. juli 2013 Forfatter #6782 Skrevet 20. juli 2013 Tattoveringsnål? Nei, det må gå veldig kjapt, fordi han er sterkere enn meg
Tusenpusen Skrevet 20. juli 2013 #6783 Skrevet 20. juli 2013 Nei, det må gå veldig kjapt, fordi han er sterkere enn meg Men et stempel holder ikke. Med en god tusj og, kan det vaskes bort omsider. Men hvor mange filmer har du gått glipp av i livet ditt da? " Let's play a game now, shall we? "
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. juli 2013 Forfatter #6784 Skrevet 20. juli 2013 Kalles tatovering, men greit å sjenke han full først. Deg også kanskje, virker mindre mistenksomt om ikke du er edru, mens du tar han med til en tattissjappe. Haha, han stoler ikke såpass på meg at han går full inn et sånt sted med meg.
Gjest Summers Skrevet 20. juli 2013 #6785 Skrevet 20. juli 2013 Haha, han stoler ikke såpass på meg at han går full inn et sånt sted med meg. hva med sånn hennatatovering? holder jo en stund. 1
Cordelia Skrevet 20. juli 2013 #6786 Skrevet 20. juli 2013 Whitechurch på Svt1, tror faktisk det er nye sesonger. Deeeer tok jeg feil gitt! Party on.......i sofaen...
Tusenpusen Skrevet 20. juli 2013 #6787 Skrevet 20. juli 2013 Hmm.. Har fått noen liter alkohol i meg nå ja! Merker at jeg begynner å bli en anelse mer kreativ også. Vurderer å skrive noe noen rim etterhvert og. La meg si en liten ting, eg har vel kanskje lite å si\ hvis en sammenligner meg med en, som kanskje har no fint å si\ hver gang han føler for å skrive no\ hver gang han føler på livets ro\ og aldri finner seg et sidespor\ der en virkelig kan få si det me' ord\ Ingen her som er med på en god gammel dags keystyle (skriftlig) -battle da? 1
Cordelia Skrevet 20. juli 2013 #6788 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Her sitter jeg og glaner Edru som en gammel indianer... Meheh...tilbake til studio... Håpløst. Endret 20. juli 2013 av Cordelia
Tusenpusen Skrevet 20. juli 2013 #6789 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Her sitter jeg og glaner Edru som en gammel indianer... Meheh...tilbake til studio... Håpløst. Hehe. Back to the lab yo. Å sitte som en indianer\ og så tenke seg til noe, i de baner\ hørtes artig og skummelt ut, men å meditere over noe nok, så gir de vaner\ Jeg skal ikke påstå, at du muligens er hårsår, men når du ikke får gå, lengre, blir jeg jo bare seende ut som, for rå\ Høhø. Endret 20. juli 2013 av Tusenpusen
Cordelia Skrevet 20. juli 2013 #6790 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Jeg er ikke sur jeg Bare litt uklar i kantene for deg Nå lyder irske sanger i det fjerne og jeg er melankolsk nok til å tro på en stjerne Egentlig bare fjåsete ord men bedre enn å krangle med noens mor Endret 20. juli 2013 av Cordelia
Tusenpusen Skrevet 20. juli 2013 #6791 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Jeg er ikke sur jeg Bare litt uklar i kantene for deg Nå lyder irske sanger i det fjerne og jeg er melankolsk nok til å tro på en stjerne Egentlig bare fjåsete ord men bedre enn å krangle med noens mor Mulig du gjør deg noe uklar, men det er jo gjerne pga noe du sa\ så hvis du føler noe er u-bra, så ta til deg til du finner ut av\ om hvordan denne ruta\ mellom oss kan bli klarere\ og kan vi klare det.. og hvor klart må det bli, før vi tar det med\ ? Irske sanger i fjerne, kan jo tyde på god stemning, som på en oktoberfest, hvor finner vi no hemning? Og skulle det noen gang, være noen tvil\ om det finnes noens mor, som sårt skulle trengt no, som en hvil\ så ta det ikke personlig, slikt forekommer\ det er relativt naturlig, som når det går fra vår te sommer\ Endret 20. juli 2013 av Tusenpusen
Cordelia Skrevet 20. juli 2013 #6792 Skrevet 20. juli 2013 Sommer er sommer, men kunne gjerne har vinter en dag eller to. Å være hummer er ikke noen liten sak når man var en dum ho
Tusenpusen Skrevet 20. juli 2013 #6793 Skrevet 20. juli 2013 Sommer er sommer, men kunne gjerne har vinter en dag eller to. Å være hummer er ikke noen liten sak når man var en dum ho Hva hadde vært moroa med vinter nå? Er jo en noe kjedelig kulde som inntar då å være en hummer er nok ikke å forakte, hvis en ikke kan få lagt det, før det går for sakte, så en blir forlatt med... Stopper der, jeg. Vet ikke hvor jeg vil med den. Noen ganger kommer bare rimene av seg selv uten at det trenger å være noen sammenheng lengre.
Cordelia Skrevet 20. juli 2013 #6794 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Med den tempreaturen som var idag kunne jeg godt campert i kjøleskapet en stund. Tror det var en et godt stykke over tretti grader i solsteiken når jeg gikk inn mot byen idag, for noe så ulidelig varmt er det lenge siden jeg har kjent. Men Kongsberg var visst varmest i landet igår, så da var det vel ikke så kangt unna idag heller. Dumme meg skulle bare ut en tur av bilen å kikke mens vi var på tur igår, og gadd ikke solkrem. Dumme kjerring! Nei, tror det er lurt å stoppe den riminga før det blir bare rør. Endret 20. juli 2013 av Cordelia
Cordelia Skrevet 20. juli 2013 #6795 Skrevet 20. juli 2013 Ps og med rør snakker jeg om fra mest fra mi side.
Tusenpusen Skrevet 20. juli 2013 #6796 Skrevet 20. juli 2013 Det har jo vært en knuseherlig temperatur i dag da! En burde slettes ikke klage på den, men en kan jo kanskje huske litt solkrem i blant likevel da. En burde hvert fall ikke stå over en god tur i solsteiken om det er muligheter for det. Og forhåpentligvis tar du lærdom av å brenne deg litt da. Et brent barn skyr jo ilden, men hvem av oss kan påstå vi fortsatt er barn da? Og ja, det ble bare rør med rimingen min også. Men jeg synes det er viktig og, å ikke alltid ta den slags så alt for seriøst. Selv om det seriøst funker veldig bra for å trekke chicks, hvis en klarer å finne frem et artig sjekketriks. https://www.youtube.com/watch?v=lpxpHQ9ggUE
Cordelia Skrevet 21. juli 2013 #6797 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Ja de proffene kan trekke damer de virker det som. Men for all del, heller litt dårlig rime-sjekking enn "mann med gitar"(med mindre du er en skikkelig virtuos). Varme er fint det altså, men litt vel mye når en nesten kollapser ute. Third time is a charm når det gjelder solkrem, eller femte eller sjette når jeg tenker meg om. Nå begynner det til og med å bli en mer behagelig temperatur her inne. Endret 21. juli 2013 av Cordelia
Tusenpusen Skrevet 21. juli 2013 #6798 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Proffene ja. Dem har det godt dem. Definisjonen på profosjonell er jo hovedsaklig bare at de tjener penger på det da. Og gjerne mye helst, slik at de kan leve av det. Og gjør man det, lever man også som regel veldig godt. Men det blir jo noe snodig hvis en som ikke er proff skulle ha kommet noe lignende, når alt han kan vise til er et huslån som peker langt i den andre retningen i stedet. Hehe. Og joda, det kan noen ganger bli litt for mye av det gode. Jeg tror også dere har en 8 - 10 grader varmere enn oss på det varmeste. Men solkrem er jo noe en burde huske på uansett da. Det er viktig å huske på huden, om en har planer om ta vare på den. Det er jo tross alt ikke blitt definert som et organ uten grunn. Men det blir en fin uke fremover og da, om det er spådd riktig. Endret 21. juli 2013 av Tusenpusen
Cordelia Skrevet 21. juli 2013 #6799 Skrevet 21. juli 2013 Ja, jeg kan si til mkeg mange ganger hvor viktig den kremen er med den ekstremt bleike huden jeg har, men det hjelper visst ikke alltid. Heldigvis er jeg ikke så glad i å sole meg, så det er ikke så altfor mye av det. Foretrekker mye heller skyggen. Skulle egentlig heller ha vært hjemme hos foreldra mine, der er det mye mer behagelig temperatur da det ligger litt høyere opp. Jaja, de proffene har vel en tendens til å få det litt for godt iblant, hvis en skal dømme på mye av oppførselen. Så en kan jo lure på hvordan de får det draget de har.
Tusenpusen Skrevet 21. juli 2013 #6800 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Hehe. Hvis det ikke alltid hjelper, så er det jo ikke stort en får gjort med det da. En får vel bare bli litt brent i tider og utider da, så får vi bare håpe på at det blir husket på innimellom slik at det ikke blir alt for unødvendig og kjedelig smertefult for deg. Antar jeg. Skyggen foretrekker jeg også som regel, men det varierer jo. Er det for varmt da? Er vel bare å gå med litt mindre klær da eventuelt? Altså.. Ja, du vet hva jeg mener. Og hvor de får draget fra? Det er jo først og fremst statusen da. Den har en enorm effekt på svært mange. Utover det, handler jo det å ha draget som oftest bare om noen doser selvtillit og en litt nøktern holdning ellers. Endret 21. juli 2013 av Tusenpusen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå