Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Sakone
Skrevet

...nå fikk jeg behov for å se Spirited Away igjen. Pokker.

Har du sett alle filmene til Miyazaki?

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Faen. Sing ha, faktisk.

Nettbrettet hater meg.

trudde du gjorde det med vilje... :rodme:

det var det eg syns var morosamt....

Gjest Tirkes
Skrevet

Sing ha, han syng. Sing halleluja, syng Sing ha.

*gatepoet*

Gjest Tirkes
Skrevet

Har du sett alle filmene til Miyazaki?

Jeg tror ikke det. Jeg kjenner ikke det navnet og er nok ikke så kunnskapsrik innen anime. Dessverre :(

Skrevet

Eg skjønner ikkje ka som var morsomt med det. Men eg hadde nok fint kunne tatt på meg rollen som ein Psy. Et par millioner kommuneansatte har jo allerede gjort ein dårligare jobb enn ka eg komme te å gjør, så fallhøyden e faktisk ikkjeeksisterande.

Skrevet

Jeg tror ikke det. Jeg kjenner ikke det navnet og er nok ikke så kunnskapsrik innen anime. Dessverre :(

Du liker Spirited Away, men veit ikke om du har sett alle de andre til samme fyren? OMG! Tror du skal se noe annet enn den i kveld.

Gjest Tirkes
Skrevet

Du liker Spirited Away, men veit ikke om du har sett alle de andre til samme fyren? OMG! Tror du skal se noe annet enn den i kveld.

Akkurat nå vasker jeg opp. Nettbrett er døden for husligheten min. Har du et tips til noe å starte med?

Gjest Sakone
Skrevet

Da er det bare å sette i gang å se følgende Miyazaki filmer(samme regissør som spirited away):

Naushika valley of the wind

Laputa castle in the sky

Porco Rosso

My neighbor Totoro

Kiki's delivery service

Princess Mononoke

Howl's moving castle

Ponyo on the cliff above the sea.

Synes alle er fantastiske, og liker du Spirited Away vil definitivt disse også falle i smak ^^

Skrevet

Akkurat nå vasker jeg opp. Nettbrett er døden for husligheten min. Har du et tips til noe å starte med?

Jeg liker Porco Rosso og Howls Moving Castle best. I den rekkefølgen.

Gjest Tirkes
Skrevet

Minst fire av disse ligger klare på mediasenter-PCn.. :P

Han jeg deler adresse med er veldig glad i anime. Husker at han lagde skikkelig date night med Advent Children en gang.. Kanskje i morgen :)

Skrevet

Det som er litt morsomt er at jeg egentlig ikke liker det jeg ser på som typisk anime. (Skjønt, jeg liker Disney sine langfilmer og de nyere animerte filmene og amerikanske humortegneserier).

Skrevet

Og nå kjeder jeg meg. Ser på Star Trek TNG om igjen...

Gjest Tirkes
Skrevet

Burde kanskje poste det i "overraskende fakta om KG-brukere", men jeg skrev erotisk fanfic tilhørende TNG når jeg var 17. Ah, good times.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Og nå kjeder jeg meg. Ser på Star Trek TNG om igjen...

Ikke gjør det, vent til hele serien er å få på bluray, har hørt at bilde og lyd er fantastisk.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Burde kanskje poste det i "overraskende fakta om KG-brukere", men jeg skrev erotisk fanfic tilhørende TNG når jeg var 17. Ah, good times.

Picard og Riker? De hadde alltid en viss sexuel kjemi syns jeg. de to alltid alene på picards Ready!!! room.

Skrevet (endret)

Picard og Riker? De hadde alltid en viss sexuel kjemi syns jeg. de to alltid alene på picards Ready!!! room.

Show off, i alle fall.

Endret av Singha
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Blir godt med litt grillmat etterpå.

Nam! Det blir det her også snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...