Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Maria Mena er grusom.

Det ante meg. :) Men deg om dét!

http://www.bt.no/bolig/--De-spor-om-jeg-vil-dele-soverom-med-dem-2933500.html#.UegaQkDh6-M

Synd det ikke er slike forhold på leiemarkedet i Bergen. At de som trenger bolig må annonsere altså.

Ikke en så veldig overraskende reaksjon fra "folket" i grunn. Men hvorfor er det synd? Og jeg ser ikke for meg noe lignende kan skje i en by som Bergen. Ikke bare fordi det er ca 180k flere innbyggere i byen, men fordi jeg aldri kan forestille meg Woldseth samtidig som han kommenterte, også oppforde til det samme som frøken Skogmann.

"Derfor henvender Skogmann seg til alle tromsøværinger med følgende oppfordring:

- Jeg ber om at dere ser dere rundt i hjemmet etter hva dere kan ha. Alle som for eksempel har et gjesterom de ellers ikke hadde tenkt å bruke, kan leie det ut til en student som en midlertidig løsning."

Endret av Tusenpusen
Gjest badeand1
Skrevet

Liker egentlig ingen norske artiser. Marion Ravn, Bertine Zetlitz, Gabrielle, nei huffamei.

Skrevet

Sikker på at det ikke er det? Ganske vanlig i Trondheim.

Aldri hatt noe problem med å finne noe jeg, uten å annonsere for meg selv.

Skrevet

Liker egentlig ingen norske artiser. Marion Ravn, Bertine Zetlitz, Gabrielle, nei huffamei.

Men band da?

Gjest badeand1
Skrevet

Men band da?

Delillos, postgirobygget :spy: Nei,norsk musikk er no'dritt.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

big-headache-smiley-emoticon.gif

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Delillos, postgirobygget :spy: Nei,norsk musikk er no'dritt.

Seigmenn, Vamp, Big Bang, Madrugada, Raga Rockers, Black Debbath

Skrevet

Hvorfor?

Usikker i grunn. Hva med norsk rap da? Eller "norsk" rap på engesk? Paperboys eller madcon f.eks?

Eller... Hellbillies? Ole Paus? Frida Amundsen? Anne Grete Preus? CC Cowboys (- Bare Du f.eks) ?

deLillos har jo en del bra låter da, synes jeg hvertfall. "Trist å være glad" bl.a.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

What?

eg har så vondt i hovudet!! helvete satan!!

Skrevet

:hug:

Evilposelos: :hug:

Glad han ikke var en slemming.

Ah, nok en dag med kjedsomhet. Jeg får hvertfall greit betalt. :P

I helgen skal jeg visst ta en øl med begge brødrene mine og en kusine. Jeg vet ikke om jeg har så lyst på øl, men jeg kan drikke pepsi max, det er jo like gøy uten alkohol.

Skrevet

Tou Eplemost er glimrende erstatning for øl. En jeg kjenner som kutta tvert men ikke ville innrømme det for folka han hang med hadde en avtale med de i baren om at han fikk eplemost i glasset. :P

Gjest Tirkes
Skrevet

Seigmenn, Vamp, Big Bang, Madrugada, Raga Rockers, Black Debbath

78 poeng! <3

Skrevet

I helgen skal jeg visst ta en øl med begge brødrene mine og en kusine. Jeg vet ikke om jeg har så lyst på øl, men jeg kan drikke pepsi max, det er jo like gøy uten alkohol.

Det er det.. absolutt ikke. :(

Det har hendt at jeg har tatt meg en hvit måned og drukket lett-øl på vors med resten av folk, men når klokken nærmer seg 11 - 12, så går det til et punkt hvor det ikke går lengre. Det er fult mulig å kaste seg på stemningen og ha det like gøy som resten, frem til at resten begynner å bli noe mer enn småbrisen, og derfra og ut er det ikke noe moro i det hele tatt. Med mindre man drikker selv da og blir noe mer enn småbrisen selv også. (Så da pleier jeg å stikke hjem / videre til andre, i stedet for å evt bli med dem videre.)

Skrevet (endret)

78 poeng! <3

Av hvor mange mulige? :S

Endret av Singha
Gjest Gunfreak
Skrevet

Tou Eplemost er glimrende erstatning for øl. En jeg kjenner som kutta tvert men ikke ville innrømme det for folka han hang med hadde en avtale med de i baren om at han fikk eplemost i glasset. :P

Eller omvendt, ta en flakse eplemos, legg den i vann så du tar av etiketten, lim etiketten utenpå en ølflaske som er ca. lik i form som eplemost, og du kan drikke på offentlig sted.

Skrevet

Eller omvendt, ta en flakse eplemos, legg den i vann så du tar av etiketten, lim etiketten utenpå en ølflaske som er ca. lik i form som eplemost, og du kan drikke på offentlig sted.

Hva med en Munkholmetikett?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hva med en Munkholmetikett?

Nja, eplemost virker mer uskyldig, også lettere å tro du drikker eplemost enn munkholm når du er sånn 15-17 år :engel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...