Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet

"Triksene som får henne til å komme"- er ikkje dei tinga i den artikkelen noko alle veit?

Hva snakker de om da? Komme på besøk eller fest?

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet

Man må koke den før de går vekk.

Det er noen bakterier som kan overleve koking...

Skrevet

Skal så klart aldri si aldri, men så og si hver gang jeg sover på hotell er det i utlandet, og da drikker jeg kjøpevann. Men jeg pusser tennene på do da, så får jo litt i munnen da. Synes ikke det er ekkelt. Det er mer det når man er ute og går og vannflasken blir tom at jeg steiler litt om noen foreslår å gå inn på et toalett på kjøpesenteret eller en kafé for å fylle på mer i vasken der.

Hehe. Hadde rynket litt på nesen selv da. Å kjøpe vannet i utlandet er jo bare fornuftig. Bare i resten av Europa har de mye mer kalk i vannet sitt enn oss, men det kan jo være like drikkbart likevel. Nei, jeg vegrer meg litt for å drikke vannet i springen i utlandet også, men i Norge kan jeg fint drikke fra vannet i springen på et toalett. Det spørs veldig på hvor da og et offentlig toalett hadde jeg nok styrt unna, men mitt eget f.eks er ikke noe problem.

Gjest Tirkes
Skrevet

Evilposelos: :hug:

Glad han ikke var en slemming.

Ah, nok en dag med kjedsomhet. Jeg får hvertfall greit betalt. :P

Skrevet

Nok en ny dag har kommet. :) Hvordan blir denne da, mon tro?

I never fear death or dying.. I only fear never trying.. I am whatever I am.

Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

Goood morgen alle sammen! :)

Endret av SweetSunshine
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Ah, nok en dag med kjedsomhet. Jeg får hvertfall greit betalt. :P

Hehe, det hjelper litt det;) Er du ferdig med ferien din?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hva snakker de om da? Komme på besøk eller fest?

ORGASME!

God morgin! Har sove i 11 timar. Godt å ha ferie!

Skrevet

Hva synes dere om denne låten dere? Jeg synes dette er blant noe av det beste av henne.

https://www.youtube.com/watch?v=xo9EV3A4oaA

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg liker ikke Maria Mena :(

Hun har noen fine sanger, og hun synger vakkert, men jeg føler at alle sangene hennes er "like", litt triste, litt stillferdige, litt kjedelige.

:P sorry!

Skrevet (endret)

Hva synes dere om denne låten dere? Jeg synes dette er blant noe av det beste av henne.

Likte den ikke så godt, ble for mye pop for meg. Liker mye annet av henne da, hun har mange sanger med utrolig vakre og melodiøse melodier :)

Endret av Tonje!
Skrevet

Jeg liker ikke Maria Mena :(

Hun har noen fine sanger, og hun synger vakkert, men jeg føler at alle sangene hennes er "like", litt triste, litt stillferdige, litt kjedelige.

:P sorry!

Sorry? Forget about it! :P Ikke alle kan like den samme musikken / artisten.

Og jeg er forsåvidt delvis enig. Hun er ikke akkurat Norges svar på Freddy Mercury når det kommer til variasjon av lydbildene og stemmebruken sin. Men jeg føler at hun har funnet sin unike sound og holder seg som regel i komfortsonen sin. Men jeg liker stilen hennes jeg. Lystig og lett pop, men likevel klarer henne å få en litt sentimental verdi i tekstene sine. Altså, ikke helt slik som enhver annen pop-artist som Jessie J eller Britney Spears (finnes vel hundrevis av disse, som kan synge på samme måte som mange andre). Også virker hun jo som en sprudlende og glad frøken som oftest også. :)

Likte den ikke så godt, ble for mye pop for meg. Liker mye annet av henne da, hun har mange sanger med utrolig vakre og melodiøse melodier :)

For mye pop? Hvilke andre av henne liker du bedre da, om du kan nevne et par eksempler?

Skrevet

For mye pop? Hvilke andre av henne liker du bedre da, om du kan nevne et par eksempler?

Jeg liker blant annet Mitt lille land, Homeless, Money, Power Trip Ballad, All This Time :)

Gjest Tirkes
Skrevet

All this time er en av de sangene hun har som jeg liker også :)

Skrevet

Jeg liker blant annet Mitt lille land, Homeless, Money, Power Trip Ballad, All This Time :)

Dem ja. Mitt lille land, homeless og all this time er jo veldig fine da. Money er ok og Power Trip Ballad synes jeg egentlig ikke er noe fin i det hele tatt. Ikke er det noe Power (trip) ballad heller i mine øyne.

Synes hun forøvrig også gjør en god figur i Konfliktsky, med 9 og P. :)

Skrevet (endret)

Hun har noen helt greie sanger, og jeg bytter neppe radiokanal om hun kommer på, men er ikke ei jeg går inn for å høre på akkurat.

Endret av Singha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...