Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner ingen jenter på din alder som gamer! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting, vil bare bli en litt mer lukket person. :P Hvertfall fram til jeg kjenner/liker folk godt. Jeg er som regel ganske åpen av meg men det er det slutt på!

Jeg er kronisk redd for at folk skal vite hvem jeg er. Det er ikke egentlig et sted du har lyst til å være. :\

Skrevet

Er ikke mange jenter jeg kjenner som ikke gamer. :P

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Men kanskje jeg er en gammel bekjent av deg. :o

Jeg er kronisk redd for at folk skal vite hvem jeg er. Det er ikke egentlig et sted du har lyst til å være. :\

Nah, ikkesant. Alt av youtube, facebook og sånn er skjult nå. Før kunne alle søke meg opp men slutt på det nå. Rart hvordan man kan forandre seg så mye på en måned :laugh:

Endret av Mortem
Skrevet

Er ikke mange jenter jeg kjenner som ikke gamer. :P

Jeg kan ikke komme på en eneste en faktisk :P

Men kanskje jeg er en gammel bekjent av deg. :o

Nah, ikkesant. Alt av youtube, facebook og sånn er skjult nå. Før kunne alle søke meg opp men slutt på det nå. Rart hvordan man kan forandre seg så mye på en måned :laugh:

Nei det finner jeg lite trolig :P Eller, det VET jeg jo at du ikke er når jeg tenker meg om.. :P

Hehe, dårlige erfaringer fra KG eller? :P

Skrevet

Lett den beste av den typen.

Skrevet

Nettopp. Du veit ikke, så alt er mulig!

Nei, kg er et fint sted det. :P

Anyways, snart pizza nå. :D Har fått dilla på denne her. https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/p480x480/385781_10151428626523105_663977458_n.jpg

Hehe, jeg endra jo påstanden min! Jeg vet at det ikke er mulig :D Det burde jeg jo ha husket i såfall :P

Aha, hvor kommer den dårlig erfaringen fra? :P

Makan, du burde jo ta deg tid til å slenge sammen en hjemmelaget :D

Gjest badeand1
Skrevet

Hehe, jeg endra jo påstanden min! Jeg vet at det ikke er mulig :D Det burde jeg jo ha husket i såfall :P

Aha, hvor kommer den dårlig erfaringen fra? :P

Makan, du burde jo ta deg tid til å slenge sammen en hjemmelaget :D

Sa jo over her at jeg skal slutte å dele private ting. :laugh: Du prøver å lure meg til å fortelle du! :jolie:

Lagde hjemmelaget pizza hver fredag i vår, men ble så lei. :P Nå har jeg en ny favoritt innen kjøpepizza som jeg skal spise meg lei på.

• Liker 1
Skrevet

Sa jo over her at jeg skal slutte å dele private ting. :laugh: Du prøver å lure meg til å fortelle du! :jolie:

Lagde hjemmelaget pizza hver fredag i vår, men ble så lei. :P Nå har jeg en ny favoritt innen kjøpepizza som jeg skal spise meg lei på.

Jeg har vel aldri prøvd å lure noen :O

Hehe ah, ja har som regel en gang i uka fort her ja. Prøver å variere litt, så har ikke gått lei enda :D Egentlig litt rart :P

Problemet med mange av de kjøpepizzaene er jo at de er så små, må jo nesten ha to for å bli mett :S

Gjest badeand1
Skrevet

Mhm. Den jeg har forelsket meg i er liten, men det er akkurat nok til at jeg blir skikkelig mett :P

Skrevet

Jeg har vel aldri prøvd å lure noen :O

Hehe ah, ja har som regel en gang i uka fort her ja. Prøver å variere litt, så har ikke gått lei enda :D Egentlig litt rart :P

Problemet med mange av de kjøpepizzaene er jo at de er så små, må jo nesten ha to for å bli mett :S

Og så er det mange man strengt tatt ikke burde spise hele av :s

Skrevet

Jeg suger forresten på pizzadeig. Aldri fått det til.

Skrevet

Hmm ja 330gram er jo en grei porson det :)

Skrevet

Jeg suger forresten på pizzadeig. Aldri fått det til.

Jeg jukser en del ganger og bruker Toro sine pose. Smaker helt allright, og slipper å vente på heving og annet fjas.

Skrevet

Takk Mortem, for det du sa om pm. Hvorfor har du lukket deg :sjokkert: Er det noen som plager deg?

Skrevet

Trodde du ganske så mystisk fra før og jeg da Mortem. :skya:

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Takk Mortem, for det du sa om pm. Hvorfor har du lukket deg :sjokkert: Er det noen som plager deg?

Neinei, liker bare ikke tanken på at folk kan finne meg rundtomkring. :laugh:

Trodde du ganske så mystisk fra før og jeg da Mortem. :skya:

Hehe, naah, er vel ikke det? Har tilogmed lagt ut bilder av meg selv på kg. :sjokkert:

Skrevet

Neinei, liker bare ikke tanken på at folk kan finne meg rundtomkring. :laugh:

Hehe, naah, er vel ikke det? Har tilogmed lagt ut bilder av meg selv på kg. :sjokkert:

Den kan jeg egentlig skjønne.

Bilde og greier. :sjokkert: Går alltid glipp av sånn action jeg! Må bli følge med mer i bildetråder.

Skrevet

Den kan jeg egentlig skjønne.

Bilde og greier. :sjokkert: Går alltid glipp av sånn action jeg! Må bli følge med mer i bildetråder.

Anbefaler at du henger på KG Fredag og lørdagsnatt mellom 22:00 og 03:00, og oppdaterer bildetrådene ca hvert femtende sekund. Da KAN det hende du får med deg noe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...