Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Jeg liker Netflix - dog med VPN og amerikansk IP-adresse. Der er det litt mer utvalg og litt flere sesonger. Men det er ikke akkurat rikt i utvalg. Det er riktig crap og C og D-filmer. Men jeg forventet egentlig ikke så mye mer etter å ha testet det gratis.

Er det noen som har "meny" til HBO Nordic? For den kan friste.. :)

eg fann berre eit utdrag av kva seriar dei viser. eg sakna og "lista"

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://hbonordic.com/series/all

Newsroom, John Adams, Rome, Boardwalk Empire, Battlestar Galactica, Band of Brothers, Pacific, Girls og Game of Thrones er de jeg har sett som jeg likte veldig bra. Sopranos er jeg ikke ferdig med men det har vært bra de sesongene jeg har sett.

Har og sett Continium (ok), Curb Your Enthusiasm (om du bare ser en episode er det fantastisk :P), Spartacus (var ok i starten men blir veldig dårlig), True Blood (sexy mannfolk, ok kvinnfolk, kult om du liker sørstatsvampyrer men ellers dårlig) og Banshee (dårlig).

Ellers ligger jo The Wire der, og ut i fra hvor mange som anbefaler den så bør jo det være en av de beste seriene noen sinne.

Endret av Singha
Skrevet

http://hbonordic.com/series/all

Newsroom, John Adams, Rome, Boardwalk Empire, Battlestar Galactica, Band of Brothers, Pacific, Girls og Game of Thrones er de jeg har sett som jeg likte veldig bra. Sopranos er jeg ikke ferdig med men det har vært bra de sesongene jeg har sett.

Har og sett Continium (ok), Curb Your Enthusiasm (om du bare ser en episode er det fantastisk :P), Spartacus (var ok i starten men blir veldig dårlig), True Blood (sexy mannfolk, ok kvinnfolk, kult om du liker sørstatsvampyrer men ellers dårlig) og Banshee (dårlig).

Ellers ligger jo The Wire der, og ut i fra hvor mange som anbefaler den så bør jo det være en av de beste seriene noen sinne.

Skrevet (endret)

Du har ein særskild smak i mannfolk. Og seriar, med mindre du stryk ut dei du har sett.

Endret av Singha
Skrevet

Du har ein særskild smak i mannfolk. Og seriar, med mindre du stryk ut dei du har sett.

Eg veit smaken min i mannfolk. Den er sær. Dei er strauk er dei eg har sett litt av. Den Spartacus som eg las om her på KG er elendig. True blood gidd eg ikkje ofra tida mi på!

Skrevet

Blood & Sands og Gods of the Arena (sesong 1 og 2) var ok. Sesong 3 så jeg bare litt av første episode av før jeg stoppa. De første har et ok plott. Litt preg av historisk politisk drama på lokalnivå og store deler slossing, sex og blod.

Skrevet

Sesong 2 er jo bare en lite prequel/minisesong som er nesten like god kvalitet på synes jeg.

Skrevet

nytt nettverk: skamgodt!!

viaplay eller hbo?

Torrents!

Jupp, nå er den helt hvit. :)

Hvordan går det med interiørprosjektet? :)

Gjest badeand1
Skrevet

Hvordan går det med interiørprosjektet? :)

Begynner å komme på plass nå. :nigo: Blir ferdig med soverommet idag. Kleskapet står for tur i morra.

Skrevet

Begynner å komme på plass nå. :nigo: Blir ferdig med soverommet idag. Kleskapet står for tur i morra.

Aiai, kan vi forvente bilde-bombardement i tråden da eller? :D

Gjest badeand1
Skrevet

Aiai, kan vi forvente bilde-bombardement i tråden da eller? :D

Hehe, never!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Spartacus er drit kjedelig, hver episode består av 5 minutter nakenhet, 5 minutter dialog, og 5 minutter slåssing som varer 40 minutter for det er slow mo hele tiden,

Skrevet

Mortem er mer hemmelighetsfull enn meg. :o

Skrevet

Hehe, never!

Hvorfor vil du ikke dele med oss? :(

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem er mer hemmelighetsfull enn meg. :o

Ja, før har jeg delt masse med folk jeg ikke kjenner (både irl og nett) og det er det slutt på nå. :P

Hvorfor vil du ikke dele med oss? :(

Vil ikke bli gjenkjent :o

Skrevet

Ja, før har jeg delt masse med folk jeg ikke kjenner (både irl og nett) og det er det slutt på nå. :P

Hva skjedde?

Gjest badeand1
Skrevet

Hva skjedde?

Ingenting, vil bare bli en litt mer lukket person. :P Hvertfall fram til jeg kjenner/liker folk godt. Jeg er som regel ganske åpen av meg men det er det slutt på!

Skrevet

Vil ikke bli gjenkjent :o

Men vi kjenner jo deg ikke (igjen)! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...