Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

eg er elendig på seriar.....

Da får du bidra med noe annet!

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Da får du bidra med noe annet!

du er så streng :P
Skrevet

Åj! :klem:

:hug:

16-17 timer var vel noe unormalt mye vel? Og når man sover for mye, så vil en bare føle seg trøtt og utilpass uansett. Jeg vil tro det ikke anbefales å sove mer enn 8-11 timer ca i løpet av ett døgn egentlig.

En sørgeprosess kan jo helt klart påvirke, men det hørtes ikke så bra ut å sove så mye likevel da.

Ja, gikk fra å sove veldig lite til veldig mye. Har veldig mange bekymringer som plager meg, er kanskje derfor? Og så har jeg vondt i hele kroppen, huff. Må komme meg til legen og kreve gastroskopi. Det er noe galt, men ingen vet hva :fnise: Jeg spurte om jeg kunne bli henvist sist gang, men han sa nei. Det til tross for at jeg har trengt 30 dagers syredempende medsiner 4 ganger. Jeg skulle visst bare prøve en gang til :rolleyes:

Ja, har opplevd dødsfall men føler ikke at det er årsaken.

Jeg tror jeg legger meg snart igjen, er så utrolig trøtt og svimmel. Deilig å sove :hjerte:

Skrevet

du er så streng :P

Ikke mer enn nødvendig! :D

Skrevet

Ikke mer enn nødvendig! :D

Kom med eit emne då!

Skrevet

Kom med eit emne då!

Sorry.. Middagstid ;p

Skrevet

Sorry.. Middagstid ;p

:jolie:

Skrevet

:hug:

Ja, gikk fra å sove veldig lite til veldig mye. Har veldig mange bekymringer som plager meg, er kanskje derfor? Og så har jeg vondt i hele kroppen, huff. Må komme meg til legen og kreve gastroskopi. Det er noe galt, men ingen vet hva :fnise: Jeg spurte om jeg kunne bli henvist sist gang, men han sa nei. Det til tross for at jeg har trengt 30 dagers syredempende medsiner 4 ganger. Jeg skulle visst bare prøve en gang til :rolleyes:

Ja, har opplevd dødsfall men føler ikke at det er årsaken.

Jeg tror jeg legger meg snart igjen, er så utrolig trøtt og svimmel. Deilig å sove :hjerte:

Det hørtes da svært tungvindt ut. Hvordan er det mulig å planlegge noe som helst med en slik hverdag?

Legen er sannsynligvis et bra sted å starte. Gastroskopi gjøres vel bare ved tarm- og magesmerter vel?

Er det rundt dette området det er smerter i gjerne, siden du nevner syredempende medisiner? Og noe er jo helt klart galt ja. :) Du må ikke la deg pille på nesen av uvitenheten deres heller. Har de enda ikke kommet frem til noe, så still deg disponibel for alle diagnoser og sjekker. Hva med et slikt pillekamera f.eks? Kanskje det kan fange opp noe utenom det vanlige.

Hva med ME forøvrig?

Har hørt at folk kan få usannsynlige unormale søvnbehov av det, uten at det nødvendigvis er så mye smerter rundt i kroppen også.

Skrevet

Dagens spørsmål; To weed or not to weed ?

Skrevet

^^ Det var forøvrig ikke en spøk i grunn, men et reellt spørsmål derimot. Men jeg tror ikke jeg orker i dag likevel. Jeg kjeder meg jo, men det er jo ikke alltid noen god løsning på kjedsomhet heller.

Hva sier dere? Har dere en fin dag i dag? Hva gjør dere på? Hva tenker dere på? Feed me.. :(

Skrevet

^^ Det var forøvrig ikke en spøk i grunn, men et reellt spørsmål derimot. Men jeg tror ikke jeg orker i dag likevel. Jeg kjeder meg jo, men det er jo ikke alltid noen god løsning på kjedsomhet heller.

Hva sier dere? Har dere en fin dag i dag? Hva gjør dere på? Hva tenker dere på? Feed me.. :(

weed som i weed?

isåfall skal du halda deg langt unna! finn deg ein hobby!

Skrevet

weed som i weed?

isåfall skal du halda deg langt unna! finn deg ein hobby!

Weed som i weed, ja.

Å holde meg langt unna er det litt for sent for dessverre, men kan jo likevel ta litt avstand selv om.

En hobby har jeg. Har vel flere og muligens. Er ikke heeeelt der i dag dog. :(

Gjest Gunfreak
Skrevet

Weed som i weed, ja.

Å holde meg langt unna er det litt for sent for dessverre, men kan jo likevel ta litt avstand selv om.

Vel ta en joint, røyk den foran en politimann på politihest, og løp, da får du en god trenings økt, og får et forhold til dyr.

Skrevet

Weed som i weed, ja.

ikkje ta dårlege val sjølv om du kjedar deg!

Skrevet

pepsi max her.....

Skrevet

Vel ta en joint, røyk den foran en politimann på politihest, og løp, da får du en god trenings økt, og får et forhold til dyr.

Hehe. Et forhold til dyr har jeg jo allerede, både fra barndoms- og nåværende hjem.

Og det regner jo ute? Jeg har ikke så lyst å gå ut bare for å plage snille politimenn da. :(

ikkje ta dårlege val sjølv om du kjedar deg!

Skal prøve. :)

Eg er sur i dag.

Hvorfor er du sur i dag?

Har ikke noen spesielt bra dag i dag jeg heller forøvrig.

Skrevet (endret)

Eg er sur i dag.

Har ikke noen spesielt bra dag i dag jeg heller forøvrig.

:klem: x2

kan godt vise puppane mine. blir det betre då?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

pepsi max her.....

Det finnes vel verre ting å tømme i seg :):P

Eg er sur i dag.

Åh? Hva skjer?

:klem: x2

kan godt vise puppane mine. blir det betre då?

Det kan vel være verdt forsøket tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...