Tusenpusen Skrevet 14. juli 2013 #6321 Skrevet 14. juli 2013 Jeg spiller Skyrim, så hvis det gjør meg til en gamer så ja. Vel, det gjør vel det i teorien da. Er det kun Skyrim? Ikke litt wow i blant f.eks?
Gjest badeand1 Skrevet 14. juli 2013 #6322 Skrevet 14. juli 2013 hvordan kan du fortsatt spille det spillet, det er ikke så bra, blir du ikke lei? Ta å kjøp witcher 2, bare 5 euro på steam, et rollespill som har blitt universelt sett på dom en av de beste spillene på MANGE år, langt bedre enn skyrim Huff. Vel, det gjør vel det i teorien da. Er det kun Skyrim? Ikke litt wow i blant f.eks? Kun Skyrim nå. Spilte wow for flere år siden men kutta det ut når sommeren kom. gadd aldri begynne på det igjen.
Tusenpusen Skrevet 14. juli 2013 #6323 Skrevet 14. juli 2013 Kun Skyrim nå. Spilte wow for flere år siden men kutta det ut når sommeren kom. gadd aldri begynne på det igjen. Heh. Jeg har styrt fullstendig unna wow hvertfall. Har jo sett det og vet veldig godt hva det handler om, men det er ikke slikt jeg hadde hatt verken vilje eller ork til å grave meg ned i. Jeg er egentlig ikke noen gamer lengre i det hele tatt, sett bort i fra noe fifa noen ganger da. Laseren på ps3'en min røk her for 2 uker siden faktisk også, så det har jo blitt mindre av det og.
Gjest badeand1 Skrevet 14. juli 2013 #6324 Skrevet 14. juli 2013 Heh. Jeg har styrt fullstendig unna wow hvertfall. Har jo sett det og vet veldig godt hva det handler om, men det er ikke slikt jeg hadde hatt verken vilje eller ork til å grave meg ned i. Jeg er egentlig ikke noen gamer lengre i det hele tatt, sett bort i fra noe fifa noen ganger da. Laseren på ps3'en min røk her for 2 uker siden faktisk også, så det har jo blitt mindre av det og. Kjipt at den røk. :/ Får du fikset det eller noe? Jeg kom på! Har jo spilt alle spillene i Need for Speed serien. Noen på pc, noen på ps2.
Tusenpusen Skrevet 14. juli 2013 #6325 Skrevet 14. juli 2013 Kjipt at den røk. :/ Får du fikset det eller noe? Jeg kom på! Har jo spilt alle spillene i Need for Speed serien. Noen på pc, noen på ps2. Hadde jeg ikke kjøpt den brukt og hatt kvittering, kunne jeg ha levert den inn og fått ny (evt. den fikset) Need for Speed serien har jeg også spilt store deler av, dog bare på xbox og ps3. Har ikke spilt på pc siden CS omtrent. Du derimot spiller en del på pc? Har du stasjonær da eller?
Gjest badeand1 Skrevet 14. juli 2013 #6326 Skrevet 14. juli 2013 Jeg sto faktisk ved hylla på Elkjøp i går og tenkte på om jeg skulle kjøpe ps3, men motsto den tanken. Nei, bærbar. ^^
Tusenpusen Skrevet 14. juli 2013 #6327 Skrevet 14. juli 2013 Hvorfor motsto du den tanken da? Og så du prisen på den? Jeg og, overraskende nok, har vurdert den tanken. Har hørt av en kompis at han hadde hørt om noe tilbud på ps3 til 1200,- eller noe. Vage rykter med andre ord. Ps4 er jo ikke så langt unna nå heller. Har stortsett bare bærbare jeg også. Har gamet litt på den ene, men jeg gikk fort lei. =/
Gjest badeand1 Skrevet 14. juli 2013 #6328 Skrevet 14. juli 2013 Har egentig ikke bruk for den. har jo ps2 men spiller aldri så hvorfor skal jeg ha ps3 da liksom. Det er uansett ingen spill jeg vil spille på den. Prisen var 1999, men husker ikke hvor stort minne det var på den da. Sikkert det minste siden den var så billig.
Tusenpusen Skrevet 14. juli 2013 #6329 Skrevet 14. juli 2013 Altså, du kunne jo hatt en ps3 og spilt oftere enn på en ps2, da spillene kan være langt mer interessant. Men det er jo det da, det bør jo nesten være noen spill en har lyst å spille da. Og det bør jo sies, at det er veldig mange bra spill der ute egentlig. Og minne? Hvor stor harddisken er du mener? Har ikke din far lært deg noe? 1999,- var egentlig ikke så gale da. Får jo ny kontroll med og da eventuelt. Men gidder jeg da?
Gjest badeand1 Skrevet 14. juli 2013 #6330 Skrevet 14. juli 2013 Minne og harddisk går for det samme sier vi. Tja, savner du å spille og har du råd til det så kjøper du.
Tusenpusen Skrevet 14. juli 2013 #6331 Skrevet 14. juli 2013 Hehe. Okei da. Men vi holder det som en sånn liten intern greie da. Og vel. Har jo råd, men jeg savner det egentlig ikke. Det er jo muligens en liten sammenheng med at jeg har fått noe nytt å bedrive tiden min med. Bokstavelig talt. Tror jeg avventer hele kjøpet inntil videre jeg. Den faller uansett i pris snart, når det kommer en ny.
Gjest badeand1 Skrevet 14. juli 2013 #6332 Skrevet 14. juli 2013 Du har fått noe nytt å drive med, nemmelig Kg?
Tusenpusen Skrevet 14. juli 2013 #6333 Skrevet 14. juli 2013 Hehe. Kg er jo relativt godt involvert hvertfall.
Tusenpusen Skrevet 14. juli 2013 #6334 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Ja, men jeg legger meg nå. Nattinatt Du sover nok nå, men håper du får sove godt videre og. Endret 14. juli 2013 av Tusenpusen 1
orgus Skrevet 14. juli 2013 #6335 Skrevet 14. juli 2013 Da er du ikke på de riktige stedene, hvis du holder deg i politkkk eller religion forumet, tar det av for å si det mildt, på kg har du hovedsaklig bare små rasister og bitre menn, mens på diskusjon har du super nazister og helt syke mennesker, og jeg har selv krangla så mye med noe jævler der at de ble så sure på meg at de outa med med fullt navn og fant bilder av meg fra andre steder og posta dem og truet med å besøke meg og banke meg opp Haha! Høres ut som saklige debattpartnere :D Min gaming døde med SimCity (5). Makan til søplete release har jeg aldri vært borti. Burde kanskje forutsett det men.
Gjest SweetSunshine Skrevet 14. juli 2013 #6336 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Tror jeg er død. Nesten i hvert fall! Godt man har KG til å gjøre seg enda trøttere Endret 14. juli 2013 av SweetSunshine
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #6337 Skrevet 14. juli 2013 æ_-€Æ'/€/€"?|?€'?Æ*ÆÆ?"€
Gjest badeand1 Skrevet 14. juli 2013 #6339 Skrevet 14. juli 2013 æ_-€Æ'/€/€"?|?€'?Æ*ÆÆ?"€ Går det bra?
Gjest Mundane Skrevet 14. juli 2013 #6340 Skrevet 14. juli 2013 æ_-€Æ'/€/€"?|?€'?Æ*ÆÆ?"€ Legg vekk alkoholen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå