Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

"Triksene som får henne til å komme"- er ikkje dei tinga i den artikkelen noko alle veit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

God kveld i luken

Haha! *Pakke ned iphonen og løpe ut døra*

I'll be waiting!

"Triksene som får henne til å komme"- er ikkje dei tinga i den artikkelen noko alle veit?

Tja, tipper det genererer en del klikk uansett ;)

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Dette klarte jeg å gjøre idag. Rett før jeg skulle pusse tennene, pakke og dra hjem. Distré? Neida...

post-67182-0-02166400-1374097681_thumb.j

Skrevet

Idiotisk artikkel uansett!!

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Til og med verre enn den der "Disse uvanene gjør deg feit"-artikkelen. Skulle ikke vært lov å publisere. Jeg blir jo helt overgitt når jeg leser sånt der :flau:

Skrevet (endret)

Til og med verre enn den der "Disse uvanene gjør deg feit"-artikkelen. Skulle ikke vært lov å publisere. Jeg blir jo helt overgitt når jeg leser sånt der :flau:

ja, eg er einig. veldig einig!

ein liten digresjon; seier du "overgitt"?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Dette klarte jeg å gjøre idag. Rett før jeg skulle pusse tennene, pakke og dra hjem. Distré? Neida...

Bare skyll den litt under varmtvann så er du kvitt de fleste skumle bakteriene :)

Gjest SweetSunshine
Skrevet

ja, eg er einig. veldig einig!

ein liten digresjon; seier du "overgitt"?

Ja :) Er ikke det normalt?

Skrevet (endret)

Bare skyll den litt under varmtvann så er du kvitt de fleste skumle bakteriene :)

ekkelt men sant! Om tannkosten din står på vasken og du trekk i snora (med lokket oppe) vil ca 2000 bakteriar virvle rundt i rommet og nokon av dei vil feste seg på tannkosten din. Eg hadde kjøpt ny tannkost.

Ja :) Er ikke det normalt?

Sikkert. Sjølv seier eg "oppgitt". Artig med forskjellig bruk av prepsoisjonar

Edit. oppgiit, overgitt....er det to ulike meiningar? *funderar*

Endret av Stjerner og planeter
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Den ligger laaangt nedi søppelbøtta nå. Koster heller på meg de 20 kronene til ny enn å bruke den der :fnise:

Er jo nesten verre enn den gangen min søster hadde lånt tannbørsten min og sølt rødt blekk(!) på den uten å si noe til meg. Jeg merket det ikke før jeg var helt rød i munnen :fnise:

Gjest SweetSunshine
Skrevet

ekkelt men sant! Om tannkosten din står på vasken og du trekk i snora (med lokket oppe) vil ca 2000 bakteriar virvle rundt i rommet og nokon av dei vil feste seg på tannkosten din. Eg hadde kjøpt ny tannkost.

Sikkert. Sjølv seier eg "oppgitt". Artig med forskjellig bruk av prepsoisjonar

Edit. oppgiit, overgitt....er det to ulike meiningar? *funderar*

Haha! Du har helt rett! Kanskje ikke lurt å sove på bussen for så å sette seg på KG? ;)

Gjest badeand1
Skrevet

Det er bare ekkelt. :haar:

• Liker 2
Skrevet

Man må koke den før de går vekk.

Skrevet

Poselose har rett. Det er ikke så varmt vann i springen at bakteriene forsvinner.
Men det er jo anbefalt å bytte ut tannkosten sin realtivt ofte, så det ordnet seg vel for det bedre?

Nå er jeg trøtt og går å legger meg. Ha en fin aften videre dere. :)

Skrevet

Haha, jeg bare tullet. Så klart kaster man en tannbørste som har falt i do, noe annet er galskap!

(Jeg nekter til og med å drikke vann hentet fra springen på toaletter.)

Skrevet

Poselose har rett. Det er ikke så varmt vann i springen at bakteriene forsvinner.

Men det er jo anbefalt å bytte ut tannkosten sin realtivt ofte, så det ordnet seg vel for det bedre?

God natt :)

Gjest badeand1
Skrevet

Natts :)

Skrevet

Haha, jeg bare tullet. Så klart kaster man en tannbørste som har falt i do, noe annet er galskap!

(Jeg nekter til og med å drikke vann hentet fra springen på toaletter.)

På hotell og?

God natt :)

Natts :)

Natta. :)

Skrevet

På hotell og?

Skal så klart aldri si aldri, men så og si hver gang jeg sover på hotell er det i utlandet, og da drikker jeg kjøpevann. Men jeg pusser tennene på do da, så får jo litt i munnen da. Synes ikke det er ekkelt. Det er mer det når man er ute og går og vannflasken blir tom at jeg steiler litt om noen foreslår å gå inn på et toalett på kjøpesenteret eller en kafé for å fylle på mer i vasken der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...