Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Altfor varmt ja. Og idag var vaskedag så da ble det olabukser og singlet. Litt ekstra varmt da ja, men hadde ikke utgjort altfor stor forskjell. Ikke glad i å gå så altfor avkledd heller. Gikk i sommerkjole for første gang igår, og fikk mildt sagt litt snøblindhet når leggene kom ut. :sjokkert: Når det går over 30 grader, da er det fint nok for meg.

Jaja, dem får tørrjokke til sine hoes (som er interessert), og imens så går resten av verden sin skeive gang. :rolleyes:

Endret av Cordelia
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe. Akkurat olabukser blir alltid veldig varmt på dager som dette da. Hva med shorts? Eller skjørt? Eller knebukser evt? Og sommerkjoler må være luftig og greit sånn sett da noen ganger kan jeg forestille meg. Når det går over 30 grader blir det for varmt for meg også da. Det er ikke noe kjekt å når det blir så varmt at det er vanskelig å puste selv, og en desperat søker skygge for å hente seg litt inn igjen.

Og jepp. De får styre på, i likhet med resten av verden som bare styrer på med sitt. :)

Endret av Tusenpusen
Skrevet

Har ikke shorts desverre, tro det eller ei. Må vel få kjøpt meg snart, men pengene suser avgårde for tida. Fordømte bryllupssesong. Kjoler er det beste ja. En helt annen lufting for å si det sånn.

Utrolig hvordan den varmen tapper energien ja.

Skrevet

Tja, det er vel en prioritering, slik som alt annet. Varmen tapper vanvittig mye energi ja. Men det er jo gjerne fordi solen er en energikilde i selv og da. I utgangspunktet skulle vi ha fått mer energi, men det blir vel for mye av det gode.

Og nå begynner jeg å bli relativt døsig, så tror jeg trekker inn årene for aften etterhvert.

Skrevet

Ja,det er på høy tide for meg og. God natt!

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Hadde 11 111 innlegg :D

Endret av Mortem
  • Liker 2
Skrevet

God søndag godtfolk! Hvordan er dagen deres så langt? :)

Skrevet

Mange gode tilbakemeldinger her gitt!

Jeg kan snakke litt om dagen min da. For det har seg slik at jeg skal ut å spille litt golf om en liten time ca.

Men akkurat nå, er det på høy tid for noe annet! :biggrin:

https://www.youtube.com/watch?v=OuFrzEBME3U

Søndager kan være fine sånn! :)

Skrevet

Er det bare meg som irriterer meg over den der Cola-reklamen?

Gjest badeand1
Skrevet

Det bildet skjærer meg langt inn i hjertet. :trist: Er så ufattelig rørende.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

God søndag godtfolk! Hvordan er dagen deres så langt? :)

Helt greit ^^ Satt ute å leste i et par timer, så sovna jeg bittelitt. Kvelden/natten framover blir å spille Skyrim og se streams ^^

Skrevet (endret)

Jeg er glad.

Hvorfor er du glad? Har du vært på den andre siden? Er grasset grønnere der? :lete:

Endret av Evilposelos
Skrevet

En venn sa jeg skulle finne en erstatter for et veldig godt menneske som var i livet mitt. Jeg har kjøpt inn hov og skall nå på jakt. Skulle hatt en hest, sånn at jakten ble lettere. Hva skal jeg si når politiet spør hvorfor jeg prøver å fange mennesker med hov?

Gjest Summers
Skrevet

En venn sa jeg skulle finne en erstatter for et veldig godt menneske som var i livet mitt. Jeg har kjøpt inn hov og skall nå på jakt. Skulle hatt en hest, sånn at jakten ble lettere. Hva skal jeg si når politiet spør hvorfor jeg prøver å fange mennesker med hov?

Lat som om du tror du er usynlig.

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

http://www.kjendis.no/2013/07/21/kjendis/hund/john_unger/dyr/dod/28266244/ Får så vondt av han. Jeg hadde selv en hund som hjalp meg igjennom fæle tider, man blir så knyttet til dem :(

Når jeg posta link til artikelen om han og hunden for noen måneder siden på hunde forumet her inne, ble folk sure på han, hvordan han kunne la hunden lide og ikke avlive den. Jeg syns bilde og historien var vakker og ville dele den, og folk ble bare gretene og sa han pinet hunden sin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...