Gå til innhold

DET HETER IKKE DET!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kondomeriet hadde en novelle ute. Begynte å lese, men leste ikke alt for det var for mange feil i språket. Slitsomt! 😖

Sitat

Det er middags tid, jeg står på kjøkkenet å lager klar maten til han kommer hjem. Han er ute å jogger, sexy crossfit joggebukse og collagegenser ute i full vind. Når han da endelig kommer inn døra, springer han inn på kjøkkenet og omfavner meg, jeg står med ryggen til, jeg kjenner hans kalde hender som holder godt fast på hoftene mine å kjenner pusten hans i øret der han hvisker " Hei vennen". Han kysser meg ømt på nakken og kinnet, da snur jeg meg å gir han et varmt kyss.

Til min overaskelse kjenner jeg noe som hilser forsiktig igjennom crossfitbuksa hans, da ser jeg inn i hans blå øyne og smiler lurt. Han kysser meg, og sier at han skal kjapt i dusjen. Jeg skrur av ovnen, og lister meg inn på badet, skal " Hente noe ". Jeg kommer inn, der står han i dusjen med ryggen til, jeg nyter synet av den deilige mannen. Han snur seg, jeg ser først de deilige magemusklene, deretter nedover på den deilige staken. Han kremter til, jeg rødmer og ser opp, skvetter ut " Skal bare hente noe!" Akuratt som en fjortis fniser jeg og går ut. Det går kanskje 10 sekunder, så kommer han ut til meg, med håndkle knytter rundt hoftene, lavt, slik at jeg kan nyte synet av alle magemusklene hans.

Han er en snik, han vet nøyaktig hva som trigger meg. Han tar tak i meg og løfter meg opp på hoftene sine, han ser dypt inn i øynene mine og sier " Så du driver å tyvtitter på meg hmm? Det skal du få igjen for." Han flirer og bærer meg inn på soverommet, han slenger meg ned på senga å legger seg oppå meg. Han holder den ene hånda mi fast og legger seg til siden oppå den andre hånda mi, så trekker han ned tightsen min og ser ned på meg. " Du har fresha deg opp for meg ser jeg, flink jente, da skal du få en belønning etter straffen." Jeg kjenner det kribler i kroppen, dette er akurat slik jeg har lest og fantasert om, men aldri trodde skulle skje, for han er slik en sexy gentle man.

Han stryker meg på magen, forsiktig fører han hånden opp på brystene mine, og lurer to fingre under bh'en og maserer nippelen forsiktig. Han øker trykket og begynner å puste tyngre, tilslutt tar han å river av hele bh'en i et rykk! Han begynner å kysse meg på nippelen nå, småbiter og sirkulerer tunga si, jeg kjenner en varme som brer seg i klitten og et lite stønn glipper ut av meg. "Du likte dette ja? Vel bare vent du så skal du virkelig få nyte det". Han slipper meg fri i noen sekunder, for å hente noe i en pose på gulvet. han setter seg oppå meg og begynner å kysse meg på nipplene igjen, smiler lurt til meg og løfrer opp nipple klips og fester dem på forsiktig.

Det var en uvandt, men deilig følelse. Han begynte å kysse meg nedover magen, nedover på hoftene, nedover på insiden av lårene. Han stikker ut tungespissen og drar den innover fra låret og ned mot klitten. Han teaser meg, sirkulerer tunga si rundt klitten og stopper før han treffer. Jeg sukker og stønner for nå kjenner jeg virkelig trangen! Han forstår sukket og er kjapp til å respondere. Han slikker ivrig på klitten og nedover åpningen og når han slikker opp til klitten igjen begynner han å suge på den. Jeg kjenner beina dirrer i rykkninger og pulsen øker, han suger og slikker om en annen og trykket øker. Jeg stønner mer og mer og må ta tak i skuldrene hans for å holde meg i ro. Han hører stønnene mine og blir ivrig. Han plaserer to fingre inn i åpningen og beveger den hyppig opp i g punktet imens han slikker og suger klitten min. Nå er det like før jeg kommer og legger ikke stønnene i skjul.

Han suger hardere nå og beveger hele hånden raskere og raskere, trykket øker ekstremt og jeg kjenner at hele kroppen min strammer seg, bena mine klemmer seg fast til skuldrene hans å setter i et høyt langt stønn! Jeg squirta nedover på magen hans og kuken hans som var tydelig tilsyne. Han smiler og tar et fast tak på hoftene mine og drar meg ned til han. Han kysser meg og lurer en tungespiss inn og kysser meg heftig. Han vrir meg rundt og ned på kne, så blir jeg stående på alle fire med rumpa til værs. Han går av sengen og åpner skuffen min, tar ut vibratoren. Han stiller seg bak meg, lener seg over ryggen min og holder vibratoren intill klitten. Nå begynner trykket å bygge seg opp kjapt igjen, og jeg stønner av nytelse. Han trenger seg inn i meg med den deilige store staken sin, og treffer akuratt der jeg liker det. " mmmhm! Fy faen så våt og trang fitte du har!" stønner han ut, å begynner å øke tempoet.

Han knuller meg raskere og raskere, jeg stønner høyt i orgasme som kommer igjen og igjen. Han fortsetter å knuller meg hardere nå, jeg klarer ikke å holde meg oppe lengre og mister hele kontrollen av kroppen, han slepper vibratoren og lener seg over meg og holder meg fast på skuldrene. Nå gir han full kraft! Raskere, raskere, hardere og hardere. Nå er orgasmen så ekstrem at jeg hyler!! Han kjører enda hardere og stønner høyt, hele senga beveger seg i det han kommer, et par siste harde støt gir han før han legger seg ned på meg. Han kysser meg ømt på ryggen å nakken, Han snur meg rundt og legger seg tett inntil meg. Pakker dyna over meg og kysser meg. Så ser han dypt inn i øynene mine og spør " hehe, siden du er helt i koma nå, skal jeg gjør ferdig middagen ?" Jeg smiler og kysser han forsiktig.

Ble heller avtent for å si det sånn... 

Anonymkode: 511b4...65f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
On 8/30/2018 at 8:33 AM, AnonymBruker said:

Er ikke de førstenvnte riktige? 😅😂🙀 for ja, det meste jeg skriver er ting jeg tror er riktig. Mobiltastaturfeil skjer jo, my a-s byttinger som skjer i ord. Men alt annet jeg skriver som kanskje faktisk er feil, skriver jeg forde jeg tror det er riktig. Ann, isteden for an. Men man sier jo «det går ikke ann» (lang n) ikke «det går ikke an» (lang a) så ann må jo være riktig? Tydelig at min tolking av rettskriving/lyder/ord er helt feil! Vet og at jeg ofte skriver «vert» isteden for «vært» 😅

Tror kanskje folk som har angst for skrivefeil må lære seg å telle bakover fra 10, puse dypt inn, for jeg kan ikke være eneste som helt oppriktig skriver ting feil forde de tror at det er riktig... 🤔

Anonymkode: 9b6ac...819

Ann er et kvinnenavn,  jeg uttaler det litt annerledes enn an.

Tørr og tør er to ulike ting (ikke våt og å noe man må være modig for å gjøre).

Vell er et ord, men stort sett mener man nok vel.

Anonymkode: afe99...408

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ann er et kvinnenavn,  jeg uttaler det litt annerledes enn an.

Tørr og tør er to ulike ting (ikke våt og å noe man må være modig for å gjøre).

Vell er et ord, men stort sett mener man nok vel.

Anonymkode: afe99...408

Uttaler du "an" med lang "a" da? "Tør" er presens av to forskjellige ord; å tore og å tø (tine, smelte). Jeg har lagt merke til at flere uttaler "tør" som "tørr", jeg tørr ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2013 den 18.40, Blondie65 skrev:

 

La meg se:

 

Å flire, flirer, flørt har flørtet, skulle / ville ha vært utro - se ord har makt, tenk på det neste gang du flirer.

 

Flirt er forøvrig et tog,

Heheheheheehheh 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/17/2018 at 9:03 PM, Mystic woman said:

Uttaler du "an" med lang "a" da? "Tør" er presens av to forskjellige ord; å tore og å tø (tine, smelte). Jeg har lagt merke til at flere uttaler "tør" som "tørr", jeg tørr ikke.

tør og tørr uttales likt. Ordene har ulik opprinnelse. Det er forenklinger i uttale av ordene som har gjort at de er blitt så like. «Tør/å tørre» var før noe sånt som «ture», mens «tørr» var  «turr». (Med en annen variant av T)

På nynorsk kan du bruke ordene «turr»(tørr) og «tore»(å tørre). Disse er nærmere ordas opprinnelse. Her ser du tydeligere at det er en forskjell. Tør/tørr har skjedd fordi Norrøne ord har blitt ganske forenklet. Vi har mistet noen lyder, ord har blitt kortere, og for eksempel Ø er en lett vokal å uttale. Nordmenn har ikke akkurat pleiet språket sitt godt. Vi har egentlig vært ganske late, for å sette det på spissen. Norsk er jo bare ei smølje av alt mulig rart. Hadde det ikke vært for romantikken, hadde vi vel snakka mer mot tysk nå. 😛 

Anonymkode: fe631...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På min dialekt uttales tør i betydningen tiner og tør i betydningen våger med lang ø, mens tørr som motsetning til våt uttales med kort ø. Altså en distinkt forskjell. Da blir det selvsagt lettere å vite når man skal bruke dobbelkonsonant.

Anonymkode: 77d0f...cbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/17/2018 at 9:03 PM, Mystic woman said:

Uttaler du "an" med lang "a" da? "Tør" er presens av to forskjellige ord; å tore og å tø (tine, smelte). Jeg har lagt merke til at flere uttaler "tør" som "tørr", jeg tørr ikke.

Lenger a enn Ann ja. Jeg uttaler tør og tørr likt, en jeg vet forskjellen om jeg skal skrive det.

Anonymkode: afe99...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

På min dialekt uttales tør i betydningen tiner og tør i betydningen våger med lang ø, mens tørr som motsetning til våt uttales med kort ø. Altså en distinkt forskjell. Da blir det selvsagt lettere å vite når man skal bruke dobbelkonsonant.

Anonymkode: 77d0f...cbb

Nettopp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe sånn direkte språkfeil, men når en mann på 56 år som er på Jodel og bruker ord som «creepy» og «word»... 🙄 så synes jeg det høres ut som en som «vil være som de andre kidsa og drive på med gameing og andre sånne ting». Høres ikke voksen ut da altså. Høres krampaktig ut. 

Anonymkode: 511b4...65f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott man kan få ut ord uten å rette på de som skriver feil. Det heter Veranda, ikke Hveranda, sånn da var det over. Irritert meg i over ti år😂

Anonymkode: abd1a...e46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flott man kan få ut ord uten å rette på de som skriver feil. Det heter Veranda, ikke Hveranda, sånn da var det over. Irritert meg i over ti år😂

Anonymkode: abd1a...e46

Er det virkelig noen som skriver Hveranda? Oi. 😄

Anonymkode: 5603e...b38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"I forhold til". Har en kollega som bruker dette i omtrent hver eneste setning. "Hvordan gjør vi det sånn i forhold til i morgen?" "Hvordan blir dette i forhold til kundene?" "Jeg tenkte sånn i forhold til lørdag" 😡😡

Venninde

Visst

Værre

Ann (Ann er overalt! Sprekt!)

Er jeg et et språkgeni selv? Håhå, nei!

Jeg vet for eksempel at det egentlig er "den gang da", men jeg liker å bruke "nå". Eller så kan jeg bomme på ord der det høres ut som det er to doble konsonanter (tunell, kapittel). Hvorvidt det skal være -ing eller -ning kan også by på problemer 

I daglig tale får mange sikkert vondt i øra av meg: kommi, sovi, skrivd, bært, skjært. Men jeg sier ALDRI "hvem bil"!

Engelske importord irriterer meg, men hvor setter vi grensa for hvilke ord som er innafor og de som ikke er det? 

Jenten, hytten. JA, jeg vet a-ending er valgfritt, men hvorfor skal faens Bergen sette standarden for resten av Norge, både med kjønn og rævkjøringa av kj/ki/ky? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/21/2018 at 10:36 PM, Ginavn said:

"I forhold til". Har en kollega som bruker dette i omtrent hver eneste setning. "Hvordan gjør vi det sånn i forhold til i morgen?" "Hvordan blir dette i forhold til kundene?" "Jeg tenkte sånn i forhold til lørdag" 😡😡

Venninde

Visst

Værre

Ann (Ann er overalt! Sprekt!)

Er jeg et et språkgeni selv? Håhå, nei!

Jeg vet for eksempel at det egentlig er "den gang da", men jeg liker å bruke "nå". Eller så kan jeg bomme på ord der det høres ut som det er to doble konsonanter (tunell, kapittel). Hvorvidt det skal være -ing eller -ning kan også by på problemer 

I daglig tale får mange sikkert vondt i øra av meg: kommi, sovi, skrivd, bært, skjært. Men jeg sier ALDRI "hvem bil"!

Engelske importord irriterer meg, men hvor setter vi grensa for hvilke ord som er innafor og de som ikke er det? 

Jenten, hytten. JA, jeg vet a-ending er valgfritt, men hvorfor skal faens Bergen sette standarden for resten av Norge, både med kjønn og rævkjøringa av kj/ki/ky? 

Det fascinerer meg litt at dette har blitt en greie. Du sier ikke dette, for det hører ikke til din dialekt. Det jeg kommer fra, er det helt vanlig å si. På en annen kant av landet sier de "hva bil". Dette er selvsagt ikke korrekt skriftlig, men det muntlige talemålet er ikke normert. Jeg er faktisk tilbøyelig til å si at en konsekvent bruk av dialekt vitner om språkbevissthet.

Anonymkode: 261ee...6e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Frances Ha skrev:
 

Service eller servise? Det er en forskjell... :opplyser:

Der skriver mange feil, uttaler disse ordene feil også, tenker jeg.

Endret av Mystic woman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook-hyllest til dødt kjæledyr. "...nå har xxxx dratt til det evige jaktmarked"

Anonymkode: 64c7c...c7b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/21/2018 at 4:43 PM, AnonymBruker said:
 

Ikke noe sånn direkte språkfeil, men når en mann på 56 år som er på Jodel og bruker ord som «creepy» og «word»... 🙄 så synes jeg det høres ut som en som «vil være som de andre kidsa og drive på med gameing og andre sånne ting». Høres ikke voksen ut da altså. Høres krampaktig ut. 

Anonymkode: 511b4...65f

Hele fyren høres creepy ut, spør du meg.

4 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Facebook-hyllest til dødt kjæledyr. "...nå har xxxx dratt til det evige jaktmarked"

Anonymkode: 64c7c...c7b

:skratte:Jeg dauer! Men så får vel kjæledyr flest industrimat fra butikken, og ikke naturen? Denne tråden er uansett ustyrtelig morsom å lese.

Hilsen språkfanatiker. :P

Anonymkode: 9d584...4e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på én - typisk for ord som har blitt dårlig oversatt fra engelsk: "formula" har ikke blitt oversatt til "formel"(dvs. oppskrift) men til "formulering"(uttrykksmåte, framstilling, f.eks. språklig).

Resultatet har da blitt: "Vi lanserer nå vår nyeste hårbalsam med en helt ny og revolusjonerende FORMULERING!!" Eller "Denne formuleringen gjør produktet ekstra effektivt." Virkelig? Jeg tviler.

Annen kosmetikktabbe er såpen Lactacyd, som skal virke bl.a. "mot tørre og irriterende hender." Igjen - jeg tviler på at såpe kan hjelpe for å holde slike unna.

Anonymkode: 9d584...4e5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...