AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1301 Del Skrevet 8. februar 2015 Det heter kronen ikke kroner... Anonymous poster hash: cde7c...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. februar 2015 #1302 Del Skrevet 8. februar 2015 Det heter kronen ikke kroner... Anonymous poster hash: cde7c...27d Dette var ufullstendig. Er resten av teksten blitt borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1303 Del Skrevet 8. februar 2015 Det heter kronen ikke kroner... Anonymous poster hash: cde7c...27d Det spørs litt på settingen da. Den norske kronen, men jeg har tre kroner i lomma. Anonymous poster hash: e4262...bc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1304 Del Skrevet 8. februar 2015 Dette var ufullstendig. Er resten av teksten blitt borte? Hva mener du? Anonymous poster hash: cde7c...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. februar 2015 #1305 Del Skrevet 8. februar 2015 Hva mener du? Anonymous poster hash: cde7c...27d Hva mener du med den korte setningen du skrev? Det heter kronen, ikke kroner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1306 Del Skrevet 8. februar 2015 Hva mener du med den korte setningen du skrev? Det heter kronen, ikke kroner? Når folk sier kronen, det heter jo kroner, om man skal si kronen kan man si krone Anonymous poster hash: cde7c...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. februar 2015 #1307 Del Skrevet 8. februar 2015 Når folk sier kronen, det heter jo kroner, om man skal si kronen kan man si krone Anonymous poster hash: cde7c...27d Unnskyld om jeg virker treg, men jeg skjønner fremdeles ikke hva du mener. Kan du gi et eksempel? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1308 Del Skrevet 8. februar 2015 Tråden heter det heter ikke det og jeg sier at det heter kroner/krone ikke kronen Anonymous poster hash: cde7c...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. februar 2015 #1309 Del Skrevet 8. februar 2015 Kanskje best å ikke mate trollet noe mer... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1310 Del Skrevet 8. februar 2015 Kanskje best å ikke mate trollet noe mer... Jeg er ikke et troll, tråden heter det heter ikke det og jeg sier at det heter krone ikke kronen... Anonymous poster hash: cde7c...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1311 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg er ikke et troll, tråden heter det heter ikke det og jeg sier at det heter krone ikke kronen... Anonymous poster hash: cde7c...27d Og vi andre sier at det spørs på sammenhengen om det heter det eller heter ikke det. Du får komme med hele sammenhengen hvor du irriterer deg over at noen misbruker kronen.Anonymous poster hash: 88692...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. februar 2015 #1312 Del Skrevet 8. februar 2015 Det heter kronen ikke kroner... Anonymous poster hash: cde7c...27d Tråden heter det heter ikke det og jeg sier at det heter kroner/krone ikke kronen Anonymous poster hash: cde7c...27d Her sier du mot deg selv 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1313 Del Skrevet 8. februar 2015 Mener du "kronen/pundet/dollaren/euroen er sterk"?Anonymous poster hash: 0cb38...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1314 Del Skrevet 8. februar 2015 Tok jeg faktisk feil? O: Anonymous poster hash: cde7c...27d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1315 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg lurer på om man kan skrive slik:Konkludere om at den prosentvise økningen er misvisende. Eventuelt konkludere med? Eller kan man også skrive: "Man kan så konkludere at den prosentvise ...." Jeg lurer også på om det blir rett å si "trekke konklusjon" når man mener at man kommer fram til en konklusjon om noe? Takk takk Anonymous poster hash: d5b34...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1316 Del Skrevet 9. februar 2015 Her sier du mot deg selv Haha jeg la først merke til det nå Jeg mente selvfølfgeig å si kronen sist Anonymous poster hash: cde7c...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1317 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg skal ta tatoo! Evt. tattoo, som er riktig engelsk men fremdeles jævlig dårlig norsk. Tatovering heter det! Anonymous poster hash: 43d8e...47f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. februar 2015 #1318 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg lurer på om man kan skrive slik:Konkludere om at den prosentvise økningen er misvisende. Eventuelt konkludere med? Eller kan man også skrive: "Man kan så konkludere at den prosentvise ...." Jeg lurer også på om det blir rett å si "trekke konklusjon" når man mener at man kommer fram til en konklusjon om noe? Takk takk Anonymous poster hash: d5b34...d1a Man konkluderer vel med noe, og trekker konklusjoner, mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 11. februar 2015 #1319 Del Skrevet 11. februar 2015 Det heter ikke "å vende seg til noe", det heter "å venne seg til". Vender man på noe, så snur man på det. Venner man seg til noe, har man fått en ny vane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1320 Del Skrevet 11. februar 2015 Det heter ikke "å vende seg til noe", det heter "å venne seg til". Vender man på noe, så snur man på det. Venner man seg til noe, har man fått en ny vane. Jeg tror nok det heter å vende seg til noe Venne er allerede et ord Anonymous poster hash: cde7c...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå