Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første upper body level 1 gjennomført... det vil si, jeg klarte ikke å gjøre alle øvelsene fullt ut da, men det får komme seg etter hvert :fnise:

Er det noen andre som holder på ennå? Sett noen forbedringer i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på enda! Skal prøve å få tatt første gang på Level 3 lower level i kveld.. Men det kan hende jeg må jobbe 12-13 timer i dag og, så da orker jeg ikke.

Ser forbedring! Absolutt! Kanskje jeg tør å legge ut før/etter bilde når jeg er ferdig... Kanskje!

Og jeg har sett at når jeg har tatt ut linsene på kvelden er den jo perfekt :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første upper body level 1 gjennomført... det vil si, jeg klarte ikke å gjøre alle øvelsene fullt ut da, men det får komme seg etter hvert :fnise:

Er det noen andre som holder på ennå? Sett noen forbedringer i kroppen?

Jeg skal gjøre upper body level 2 i dag :) Jeg syns det er vanskelig å se forbedringer på kroppen når det kommer til meg selv. Men jeg har gått ned en del cm rundt om på kroppen, så det er da resultater selv om jeg ikke klarer å se de selv.

I dag gikk jeg på vekta og veide under 70 kg - det er første gang på mange år! Er så glad :danse:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gjøre upper body level 2 i dag :) Jeg syns det er vanskelig å se forbedringer på kroppen når det kommer til meg selv. Men jeg har gått ned en del cm rundt om på kroppen, så det er da resultater selv om jeg ikke klarer å se de selv.

I dag gikk jeg på vekta og veide under 70 kg - det er første gang på mange år! Er så glad :danse:

Har vært så lur at jeg har tatt litt mål jeg også. Så får vi se om det forsvinner noen cm etter hvert;)

"Målet" er å se litt bedre ut til turen til Hellas, om 9 uker... Tro om det er mulig... :vetikke: Motivert og megastøl er jeg i alle fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ferdig med level 1 nå, men siden jeg har hatt så mange dager i mellom treningene så tenker jeg å trene lower og upper på level 1 en eller to ganger til før jeg starter på level 2. Merker at øvelsene er mye lettere å gjøre nå da. :)

1/5 lower og upper level 1

3/5 lower og upper level 1

10/5 lower og upper level 1

16/5 lower og upper level 1

Endret av Aoki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært så lur at jeg har tatt litt mål jeg også. Så får vi se om det forsvinner noen cm etter hvert;)

"Målet" er å se litt bedre ut til turen til Hellas, om 9 uker... Tro om det er mulig... :vetikke: Motivert og megastøl er jeg i alle fall :fnise:

Å ta mål er kjempelurt :) Jeg tok bilder også, selv om de er av dårlig kvalitet fordi jeg måtte ta de i speilet. Men kanskje jeg klarer å se litt forskjell alikvel.

Litt avhengig av utgangspunktet ditt tror jeg absolutt det er mulig å komme i form på ni uker :) Etter en måned med Butt bible gikk jeg ned 2 cm over både rumpa og lårene, enda jeg hadde en uke pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta første upper body level 3 i dag. Jeg ser resultatene, så dette programmet kommer jeg til å fortsette med etterpå også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.05 lower level 1

14.05 upper level 1

16.05 lower level 1

Merket at jeg ble mindre støl i dag enn første gangen, synes ikke det var like slitsomt. :P

Å nei! Jeg har glemt å ta målene. Men hvor er det dere tar målene, litt usikker hvor jeg skal ta de? :)

Anonym poster: 667cd023e202d88d1217cbf3c57ccd22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta mål er kjempelurt :) Jeg tok bilder også, selv om de er av dårlig kvalitet fordi jeg måtte ta de i speilet. Men kanskje jeg klarer å se litt forskjell alikvel.

Litt avhengig av utgangspunktet ditt tror jeg absolutt det er mulig å komme i form på ni uker :) Etter en måned med Butt bible gikk jeg ned 2 cm over både rumpa og lårene, enda jeg hadde en uke pause.

Oj, det er jo rimelig mye det! Ja, har tatt bilder jeg også. Så det blir kult om jeg klarer å se noen forskjell etter hvert. Tror nok det er viktig å bruke bilder/mål som referanse, istedet for å henge seg opp i kiloene.

Har vært mer eller mindre stillesittende i flere år, på grunn av sykdom. Så det er i alle fall forbedringspotensiale i bøtter og spann når det kommer til muskelmasse, men jeg er ikke overvektig.

13.05 lower level 1

14.05 upper level 1

16.05 lower level 1

Merket at jeg ble mindre støl i dag enn første gangen, synes ikke det var like slitsomt. :P

Å nei! Jeg har glemt å ta målene. Men hvor er det dere tar målene, litt usikker hvor jeg skal ta de? :)

Anonym poster: 667cd023e202d88d1217cbf3c57ccd22

Så bra å høre! Håper jeg slipper å bli så støl i bena, som jeg er nå, hele tida ja.

Jeg har målt mage, bryst, hofter og rumpe (målte egentlig til en kjole, men nå har jeg i alle fall målene).

Endret av Tonus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!!! :)

Begynte i dag med LB lvl 1.

Tar dere noengang både upper og lower, eller en av delene to ganger på en dag?

Endret av CeeCee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok gjerne upper og lower body på samme dag da jeg var på level 1. Jeg syns det var bedre å gjøre det sånn og trene 2 dager i uka istedenfor 4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har trent etter Butt Bible en stund og fått gode resultater på rumpa - spiser dere i underskudd eller overskudd(eller bare vedlikehold)? Jeg har et veldig godt utgangspunkt, ingen antydning til hengerumpe, men har gått ned 5-6 kg ganske fort den siste tiden, og rumpa er rett og slett blitt mer flat. Derfor kommer jeg til å trene rumpa skikkelig fremover, men jeg ønsker ikke å ligge i overskudd(som jeg vet er ideelt for muskelbygging), da det fremdeles er et par kg som skal av til sommeren.. Kan man få resultater selv om man ligger i underskudd(ikke for mye, selvfølgelig)?

Og kunne noen ha fortalt meg hvor jeg finner alle videoene, eller må man kjøpe det? :) Har sett diverse linker her, men nå er jeg for lat til å lete. :P

Anonym poster: c88ce7ed1fccb6de3d7c213655c2c38e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å søke på youtube så finner du de :) Butt bible lower level er perfekt søkeord!

Jeg spiser normalt. Men har putta i meg litt proteinpulver i tillegg. Men jeg har ikke fulgt programmet sånn egentlig. Har holdt meg 3 uker på hver level. Også har jeg trent den 3-4 ganger i uken i stedenfor 2. (jeg trener bare lower level)

Mn nå har jeg ikke trent på en UKE!! HERREGUD! Jeg som var så flink forrige helg. Men det har vært så mye med eksamen, overtidsjobbing og festligheter at det har bare ikke vært tid til det. Må nok ta lower level 2 igjen i dag. selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for å gå på nr 3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har trent etter Butt Bible en stund og fått gode resultater på rumpa - spiser dere i underskudd eller overskudd(eller bare vedlikehold)? Jeg har et veldig godt utgangspunkt, ingen antydning til hengerumpe, men har gått ned 5-6 kg ganske fort den siste tiden, og rumpa er rett og slett blitt mer flat. Derfor kommer jeg til å trene rumpa skikkelig fremover, men jeg ønsker ikke å ligge i overskudd(som jeg vet er ideelt for muskelbygging), da det fremdeles er et par kg som skal av til sommeren.. Kan man få resultater selv om man ligger i underskudd(ikke for mye, selvfølgelig)?

Anonym poster: c88ce7ed1fccb6de3d7c213655c2c38e

Jeg ønsker å gå ned i vekt så jeg ligger i underskudd. Jeg har gått ned en del cm, mens vekta ikke har bevegd seg såå mye, så jeg antar at jeg har lagt på meg litt muskler og mista fett. Jeg merker jo også at jeg har blitt sterkere siden jeg starta, selv om jeg ikke kan si at jeg kan se på kroppen at jeg har fått mer muskler. Jeg prøver å spise proteiner de dagene jeg trener (og kanskje litt ekstra mat). Jeg lar kroppen bestemme mest de dagene jeg trener, er jeg skrubbsulten etter trening tar jeg det som et hint og spiser litt ekstra. Jeg er ingen ekspert på ernæring og trening, men dette ser ut til å fungere for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA fikk jeg gjennomført lower level 2 igjen. Phu! Prøvde å ta bilder nå for jeg er så fonøyd med hvordan magen har blitt. Men det ser jo ikke ut på bilder... :snurt:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LB lvl 1 + UB lvl1 gjennomført!

De der mageøvelsene på siden i UB lvl1... Herregud som jeg sleit!! Men er stolt av å ha fullført! :) Dette skal bli bra!

Jeg har ikke peiling på kosthold heller, og sliter skikkelig. Altså, jeg vet jo hva som er sunt å putte i seg osv, men ingenting om mat og trening osv. Når kjæresten kommer hjem fra tur skal vi totalt legge om kostholdet og han skal hjelpe meg med både det og trening. Bort med muffinsen! Haha!

Edit: En ting jeg ikke forstår... Hvorfor ikke trene hele kroppen hver dag? (Siden det er overkroppen en dag, og underkroppen neste dag) Det jeg mener å spørre om, er om det er en grunn til det, eller bare hun som har lagt det opp slik..

Endret av CeeCee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: En ting jeg ikke forstår... Hvorfor ikke trene hele kroppen hver dag? (Siden det er overkroppen en dag, og underkroppen neste dag) Det jeg mener å spørre om, er om det er en grunn til det, eller bare hun som har lagt det opp slik..

Jeg tror det bare er for å gjøre programmet lettere å gjennomføre. På den måten får du trent fire dager i uka, men samtidig har kroppen tid til å restaurere seg siden hun gjør upper og lower annenhver gang. Dessuten blir øktene lengre på level 2 og 3 (level 3 er vel 40 minutter lang?), så da er det ofte bedre å bryte opp så du ikke trenger å trene nesten halvannen time på én dag. Bare en teori :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lite trening nå i eksamenstiden, men kom meg gjennom lvl 2 i går. Tenker jeg begynner på lvl 3 etter eksamenene!

4/4: Lower lvl 1

5/4: Upper lvl 1

8/4: Lower lvl 1

10/4: Upper lvl 1

13/4: Lower og upper lvl 1

16/4: Lower og upper lvl 1

18/4: Lower lvl 2

21/4: Upper lvl 2

23/4: Lower lvl 2

27/4: Upper lvl 2

29/4: Lower lvl 2

01/5: Upper lvl 2

07/5: Lower lvl 2

14/05: Lower lvl 2

21/05: Lower lvl 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lite trening nå i eksamenstiden, men kom meg gjennom lvl 2 i går. Tenker jeg begynner på lvl 3 etter eksamenene!

Samme her. Jeg skal prøve å få til både upper og lower i helgen, så har jeg siste eksamen på tirsdag og da vurderer jeg å prøve meg på level 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...