Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uke fire

Jeg ser stor forskjell. Jeg er kjempeimponert!

:tommel::tommelsmil:

Man ser tydelig at den er blitt rundere og at den er en god del strammere. Har du tatt alle nivåene?

Anonymous poster hash: a8ea6...e49

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sengaia

Dette er tatt under uke fire. Så har jeg tatt to uker til på Level to (fire uker på Level to). Jeg har nesten aldri trent styrke i mitt liv, så 40 min orka jeg ikke... *LAT*

Så nå tenkte jeg å begynne på Jillian Michaels 30 day et eller annet. Jeg prøvde en gang for et par uker siden, og det var hardt! Så da er det nok effektivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, Sengaia! Flott rumpe, og så etter fire uker? Damn, nå ble jeg ivrig etter å komme skikkelig i gang med dette! :biggrin:

Jeg er neeesten ferdig med min første økt... Må bare gidde å ta de siste tre omgangene med bridge, så er det bare tøying igjen. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd at rumpa mi ser bedre ut allerede :plystre:



Anonymous poster hash: aa349...4ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifbb uke 4.JPG

Uke fire

Se der ja :) flink du har vært!

Der ser man hvor lurt det er å ta før og etter bilder.

Anonymous poster hash: 18cf9...c99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sengaia

Jeg prøver å laste opp bilde fra etter fullført program, men det står "feil ved opplasting", "opplastingen ble avbrutt" osv osv, men jeg syns ikke det var sånn kjempeforskjell fra uke fire til uke seks...

Så gøy at dere kan se bedring!

LITT flaut å legge ut bilde av DEN bolledeigen av en rumpe liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sengaia, takk for at du deler bilder. Veldig motiverende. :)

Jeg vil gjerne hive meg, da jeg trenger å få kroppen i form til vi reiser på ferie i august.

Jeg har trent litt. Dvs. gått ca. 1 time gåtur/fjelltur nesten hver dag siden slutten av mai, men ser at jeg også trenger styrketrening, og dette ser ut til å være noe som passer for meg.

Er det mange som holder på enda, eller er her andre som har lyst til å starte opp? :)

--------------------

24.06.: Lower Level 1

Jeg begynte også i dag! :)

Anonymous poster hash: aa349...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobba sengaia! Ser tydelig fremgangen der, også bare på 4 uker da! Kjempegod motivasjon for meg, tusen takk :) Jeg har tatt før-bilder, så jeg skal se om jeg også kan legge ut etterhvert som jeg (forhåpentligvis) ser resultater ;)



Anonymous poster hash: 29418...3c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sengaia

Godt jobba sengaia! Ser tydelig fremgangen der, også bare på 4 uker da! Kjempegod motivasjon for meg, tusen takk :) Jeg har tatt før-bilder, så jeg skal se om jeg også kan legge ut etterhvert som jeg (forhåpentligvis) ser resultater ;)

Anonymous poster hash: 29418...3c4

Tusen takk! så bra det motiverer, det må bety at rumpa er litt bedre :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gangsperre, men det er kjekt å kjenne at øvelsene virker.

Nå har jeg akkurat gjennomført dagens økt, og sideplanken er den jeg har mest vansker med, men det blir vel bedre etter hvert. Jeg brukte 2x1,5 kg håndvekter, og de var litt for lette, så neste gang velger jeg 2x2 kg.

Hvordan går det med deg "Anonymbruker aa349...4ba " eller evt. andre?

----------------------------

24.06.: Lower Level 1

25.06.: Upper Level 1

Gangsperr her i gården også! Veldig deilig, egentlig, på en støl måte :P Har greid å bli forkjøla så spørs hvor hardt jeg får kjørt meg i dag, men skal prøve litt senere på kvelden :)

Flink du er!!

Anonymous poster hash: aa349...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Etter første runde med level 2 var jo jeg helt dø!! Herregud svetta jo som en gris.

Level 1 var piece of cake i forhold til level 2. Tør ikke å tenke på åssen level 3 er :sjokkert:

Endret av Linda sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sykt bra jobba Sengaia :)

Jeg har begynt på det programmet selv og er straks ferdig med level 1. Håper på gode resultater! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sengaia

Sykt bra jobba Sengaia :)

Jeg har begynt på det programmet selv og er straks ferdig med level 1. Håper på gode resultater! :):)

Tusen takk!! :-D

Jeg merker det på resten av kroppen også, at armer og mage også har blitt strammere. Begynner å trene etter Jillian Michaels i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...