Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg startet på lvl 2! Kjente denne litt bedre ja :trene:

4/4: Lower lvl 1

5/4: Upper lvl 1

8/4: Lower lvl 1

10/4: Upper lvl 1

13/4: Lower og upper lvl 1

16/4: Lower og upper lvl 1

18/4: Lower lvl 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ciegus

Nei, vil ikke ned i vekt :) det blir ikke fint.

Lurer inn litt protein med sjokoladepulveret mitt da.. Også spiser jeg som regel noe egg eller noe sånt etter trening. Jeg orker heller ikke fokusere på å spise sånn og slik akkurat da og da.. Jeg koser meg med mat. Mat er godt, ikke bare en næringskilde.

Trener vanlig styrke :ler: har fått ordna treningsprogram av en PT på sats. Grunnprogram, også sper jeg på med litt ekstra når jeg føler for det. :ler: går mest i apparater, også knebøy med vekter over nakken og en del mageøvelser på gulvet. tenkte jeg skulle ta en ny PT time etter sommern. Da har jeg tid til å trene mer enn jeg har nå.

Jeg har den samme holdningen til mat, men hadde en periode der jeg hang for mye på fitnessbloggen og stressa litt for mye med hva jeg skulle spise for å få den "perfekte" kroppen. Orker ikke å begynne med det igjen, så jeg nøyer meg med et godt forhold til mat, og en litt mindre muskuløs, men like sunn kropp. :)

Hvis du fullfører Butt Bible vil du ha en grei forutsetning for å ditche apparatene på senteret og gå over til flere frivekter senere. I level 3 er det varianter av markløft (med manualer da, ikke stang), bulgarske utfall etc, og bygger du/dere videre på dette med tyngre vekter og kanskje litt andre varianter av øvelsene (markløft med stang f.eks, dype knebøy, fortsett med bulgarske utfall osv) så har dere en flott treningsrutine, også når BB er over. Da er det ikke mye behov for apparater! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt forkjølet, så har måttet ta en liten pause. Trente cardio på onsdag, men kjente at det egentlig var dumt. Håper på å være frisk nok til å begynne på level 2 imorgen.

Takk for gode råd om å fortsette etter at dette programmet er slutt. Før klarte jeg ikke å trene hjemme i det hele tatt, men måtte på Elixia for apparater og timer. Var skikkelig giret for 25/90 kampanjen de har gående nå, men etter at jeg begynte på BB trener jeg like gjerne hjemme og har bare vært på senteret et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner uke 4 for meg, men jeg tenker at jeg holder med til Level 2 en uke til før jeg går over til Level 3. Det er nemlig tøft som det er nå.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Hva gjør dere når motivasjonen svikter?

Jeg har mistet en del fett nå og kjenner at ting begynner å stagnere...det samme gjør motivasjonen min

Hva gjør dere når det skjer med dere?

Kjenner INGEN lyst overhodet til å skru på den h*** dvden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere når motivasjonen svikter?

Jeg har mistet en del fett nå og kjenner at ting begynner å stagnere...det samme gjør motivasjonen min

Hva gjør dere når det skjer med dere?

Kjenner INGEN lyst overhodet til å skru på den h*** dvden....

Jeg setter klistremerker på kalenderen, og gir meg selv en belønning når jeg klarer å gjennomføre (barnslig, men funker som bare det :jepp: ) Forslag til belønning er ny frisyre, spabehandling, en ny veske, en dag hvor man får lov til å spise så mye godteri, kaker og potetgull som vil osv. Hva enn man har lyst på som man ikke tillater seg i hverdagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det, damer? Merker dere resultater allerede?

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet med buttbible for snart 3 uker siden, og FY F**** så glad jeg er for at jeg tok før-bilder. Tok bilder igjen i går for å se. Og FOR en forandring! Helt fantastisk!!

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer så på at jeg ikke tok bilder! Har ikke målebånd heller :(

Merker ingen forskjell på utseendet, men merker at jeg klarer øvelsene bedre og at jeg har blitt i litt bedre form. Men skal ta upper lvl 2 i dag for første gang, så får se om jeg ikke føler meg litt svak igjen da.. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet med buttbible for snart 3 uker siden, og FY F**** så glad jeg er for at jeg tok før-bilder. Tok bilder igjen i går for å se. Og FOR en forandring! Helt fantastisk!!

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

Oi, så gøy! :) Også etter under kun 3 uker, da?! Vil anbefale alle å ta før/etter-bilder, det er slik man virkelig får sett om det er noe resultat/hvor stor forskjellen faktisk er! Vanskelig bare å skulle bruke speilet, blir som når man går ned i vekt. Man ser seg selv i speilet hver eneste dag, og blir litt blind på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å manner meg opp for å gå på sats nå. Skal jogge! Også blir det lower level 2 når jeg kommer hjem. Gruer meg litt.

Trenger man noe utstyr på level 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Hva er det da? Siden jeg bare går på lower.

Nå har jeg vært på sats. For første gang på ca 2 år har jeg løpt på tredemølle. Hadde satt meg som mål å løpe de 6 sangene på spillelista, men fikk strekk i lysken så klarte bare 3 (12,5minutt) pga det gjorde så vondt. Men kondisen var faktisk overraskende bra. Da jeg begynte å jogge for 2,5 år siden klarte jeg knapt å jogge sammenhengende 3 minutter.

Kanskje at jeg går til og fra jobb (har gjort i 1 år) faktisk hjrlper på kondisen selv om det ikke er langt.

Det er så nydelig vær, så har utsatt lower Level 2 til i kveld. Sitter ute i bakgården å leser til eksamen i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, det er bare et par lette vekter. Er for å få litt mer tyngde når du tar knebøy osv. Jeg bruker bare to 1 1/2 liters flasker fylt med vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet med buttbible for snart 3 uker siden, og FY F**** så glad jeg er for at jeg tok før-bilder. Tok bilder igjen i går for å se. Og FOR en forandring! Helt fantastisk!!

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

Åå så bra!!

Har du gjort noe annet også (annen trening, mat ol?), eller bare Butt bible?

Du har ikke lyst å anonymisere bildene og legge de ut?

Anonym poster: b5169afb85e4885fbb201446c5b5b121

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ikke noen bilder, men jeg ser forskjellen etter 3.5 uker. Lårene har blitt strammere og rumpa ser mye bedre ut. Magen har også krympet en del. Så er det bare å fortsette!

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klar for uke 2 med butt bible lower body level 1 i morgen! Trener ikke upper level fordi jeg får nok trening utenom... Merker også resultater selv etter bare en uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så bra!!

Har du gjort noe annet også (annen trening, mat ol?), eller bare Butt bible?

Du har ikke lyst å anonymisere bildene og legge de ut?

Anonym poster: b5169afb85e4885fbb201446c5b5b121

Må vel innrømme at det ikke kun er butt bible det har gått i. Jeg løper en halvtime hver morgen, noen dager løper jeg likesågreit en halvtime til (hvis jeg har mye energi,haha)

Og tar meg forresten ikke hviledager, synes det er så tullete,, vi mennesker er trossalt laget for å kunne være i hard aktivitet. Spiser mer proteiner enn fett, mer fett enn karbs. Og ligger 500kcal i underskudd, bortsett fra styrketrening dagene, da går jeg for vedlikehold.

Det kan jeg loove at jeg skal gjøre, bare det har gått èn uke til. :)

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ai ai ai... har hatt mye besøk den siste uken så jeg føler jeg må begynne "på nytt". Her er det bare å fortsette, men tror dessverre målene er tilbake til der de startet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...