Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Beano

Takk. Fins det Belly Bible for å bli kvitt magefett? :laugh:

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Magefett kan kun bli borte ved å gå ned i vekt, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magefett kan kun bli borte ved å gå ned i vekt, dessverre.

Og i følge en del jenter her på kvinneguiden, ikke en gang da. Ofte er det litt igjen som ikke går bort, i følge enkelte.

Anonym poster: 0c3ce40a0d82a33bc229ebe91308f23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beano

Og i følge en del jenter her på kvinneguiden, ikke en gang da. Ofte er det litt igjen som ikke går bort, i følge enkelte.

Anonym poster: 0c3ce40a0d82a33bc229ebe91308f23d

Ja, det også. Jeg husker å ha lest en artikkel av en PT og hun nevnte at for noen går ikke noe av det overflødige fettet bort, selv ved slanking.

Da er rådet mitt at man skal elske magen sin fordi man oppnår ingen ting ved å skamme seg over den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det også. Jeg husker å ha lest en artikkel av en PT og hun nevnte at for noen går ikke noe av det overflødige fettet bort, selv ved slanking.

Da er rådet mitt at man skal elske magen sin fordi man oppnår ingen ting ved å skamme seg over den :)

Ja, ikke sant, den er der jo uansett, så ikke hat, elsk :)

Anonym poster: 0c3ce40a0d82a33bc229ebe91308f23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg trent mine vanlige øvelser på treningssenteret og Butt Bible level 1 for første gang. Det gikk greit, men den ene øvelsen var litt tung kjente jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg trent mine vanlige øvelser på treningssenteret og Butt Bible level 1 for første gang. Det gikk greit, men den ene øvelsen var litt tung kjente jeg.

Hvilken øvelse synes du var tung?

Merker også at det blir litt "tyngre" etterh det når man lærer seg å utføre øvelsene korrekt og bruke de riktige musklene.

Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hvor man ligger på siden med beinet rett ut og løfter. Den som er etter den med kneet bøyd. Den kjente jeg skikkelig øverst i rumpa. Men det er jo bra - da virker det jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hvor man ligger på siden med beinet rett ut og løfter. Den som er etter den med kneet bøyd. Den kjente jeg skikkelig øverst i rumpa. Men det er jo bra - da virker det jo!

Ja den ja:) den synes også var tung i begynnelsen, og det er de musklene jeg blir mest støl i dagen etter :)

Synes den hvor man skal ligge på ryggen og løfte rompa er ganske tung også, hvertfall om jeg ikke legger rompa helt ned på matta mellom repetisjonene, og husker å presse opp med bakre del av foten.

Biltema tror jeg forresten har billige vekter på noen få kg, hvis noen lurer på hvor man får tak i det :)

Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg logger alle kroppsmålene og vekt på en app som heter logster-log anything.

Den er ganske kjekk, der velger du hva slags enhet du vil logge i også lager den grafer.

Kommer til å logge på den en gang i uka :)

Edit: dette er på IPhone, tilsvarende app på android er log anything & calulation ;)

Endret av Lisa-Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fullførte jeg Dag 1, Uke 1. I tillegg gikk jeg 20km og løpte 3. Nå føler jeg litt aw-aw i lårene og på rumpa.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ LOL

Hva LOLer du av?

Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg logger alle kroppsmålene og vekt på en app som heter logster-log anything.

Den er ganske kjekk, der velger du hva slags enhet du vil logge i også lager den grafer.

Kommer til å logge på den en gang i uka :)

Edit: dette er på IPhone, tilsvarende app på android er log anything & calulation ;)

Hvor måler du da? Ser for meg at det blir vanskelig å måle på akkurat samme sted hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måler rundt låra mine, akkurat der det går litt ut på innsiden nesten helt øverst.

Der jeg er størst rundt rumpen.

Og midjen, der jeg har "love handles".

Og vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fullførte jeg Dag 1, Uke 1. I tillegg gikk jeg 20km og løpte 3. Nå føler jeg litt aw-aw i lårene og på rumpa.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Super start :tommel:

Jeg skal tilbake i mammaperm etter påske, så da passer det bra å ta en treningsøkt når den lille sover (istedenfor å slenge meg ned i sofaen med en sjokolade, slik jeg pleier :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er øvelser man kan gjøre hjemme. Hvertfall Level 1. De to andre vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil,men med øvelser jeg kan gjøre hjemme.

Jeg tror de fleste regner med å gjøre øvelsene hjemme. Litt vanskelig å se på videoen ellers. :)

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil,men med øvelser jeg kan gjøre hjemme.

Etter å ha sett videoene, så lar de seg gjøre hjemme. :) Det er derfor jeg begynte i det hele tatt! Jeg er AB med #70 i tråden og for meg var nok vanskeligst øvelsen med håndkle hvor man strekker beinet opp. Dette gjorde veldig vondt faktisk!

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett videoene, så lar de seg gjøre hjemme. :) Det er derfor jeg begynte i det hele tatt! Jeg er AB med #70 i tråden og for meg var nok vanskeligst øvelsen med håndkle hvor man strekker beinet opp. Dette gjorde veldig vondt faktisk!

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Ja, det synes jeg og. Er jo stiv som en stokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg og. Er jo stiv som en stokk.

Men det blir bedre :) Bare fortsett! I morgen er det Dag 2, Uke 1, så jeg skal ikke plage de stakkars rumpe og lårene mine. Nå merker jeg at lårene gjør ganske vondt, men jeg gikk/løpte i tillegg, så de fikk ekstra i dag.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...