Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det andre som har problemer med en del av øvelsene pga. stivhet?

Merket at jeg ikke klarer å strekke ut beinet helt slik som de gjør i videoen.

Anonym poster: a8ea65df9878db6602a54ab4fc44ce49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også så stiv :ler:

Men überdårlig samvittighet. Har ikke trent på en evighet!! Det blir liksom aldri tid til det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det 2 x lower level 1.

Er en stund siden jeg har trent styrke, men ble egentlig mest svett og ikke så veldig sliten av level 1 akkurat nå, så tar den en gang til senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre som har problemer med en del av øvelsene pga. stivhet?

Merket at jeg ikke klarer å strekke ut beinet helt slik som de gjør i videoen.

Prøv så godt du kan, det blir bedre etterhvert.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å lese hvor mye dere har krympet, eventuelt gått ned i vekt, etter dere begynte på programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt mål på meg selv, men merker tydelig forskjell på rumpa mi! Har hatt eksamen de siste to ukene, så har kun tatt level 2 én gang i forrige uke.(Pleide å trene butt bible tre dager i uka, men kun lower body) har nå altså drevet med level to i tre uker. Skal i dag etter planen begynne på level tre, men er litt bekymret for ta jeg da muligens ikke vil være i like høy energi til gruppetimen "body attack" på fresh. Dette er en time som får fart på forbrenningen, har begynt å bruke den to ganger i uka, for å ha noe jeg MÅ gjøre (ikke alltid enkelt å dra på trening, kjæreste osv..).

Kjæresten min har bemerket at jeg har fått strammere rumpe, men det tar tid å få en rumpe som faktisk er bemerkelsesverdig. Etter å ha gjort level 3 i (tre uker?) drar jeg på ferie i to uker, og skal holde meg i nogenlunde god form. (selv om det er horribelt varmt i Croatia på sommeren!!)

Har forresten kuttet ut alt som heter godteri, kake, kjeks, potetgull, fløteis i over to uker nå! Søtsuget har i stor grad senket seg! Dere bør også prøve!! (Det eneste jeg har unnet meg er lollipop/spinn-is/friskis eller cola zero av og til(i selskap))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på her. Har kjørt min første uke, og liker programmet veldig godt! Har hatt litt problemer med å aktivere musklene i rumpa tidligere, men mange av øvelsene her er veldig gode for meg i alle fall. Siden jeg ikke har utstyr for å gjøre upper level, trener jeg heller armer, mage, rygg osv på treningsenter, og fokuserer på lower level. Tenkte jeg skulle ta bilder før/etter for å se om jeg merker resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok upper level 1 i dag, og lower level i går:) Skal begynne på level 2 neste uke, gruer meg litt til det.

Forresten, hvordan er dere sikre på om dere gjør øvelsene riktig/riktig teknikk? Jeg prøver å henge med når jeg ser på videoene, og da blir det ikke alltid god tid til å se etter om jeg gjør alt helt riktig. Er det veldig riktig å ha helt korrekt teknikk for å få resultater?

har ikke endret noe på matvanene mine, er det viktig å kutte alt snack/fristelser? Spiser jo ikke veldig usunt, men liker å kose meg i blant.

Anonymous poster hash: 667cd...d22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok upper level 1 i dag, og lower level i går:) Skal begynne på level 2 neste uke, gruer meg litt til det.

Forresten, hvordan er dere sikre på om dere gjør øvelsene riktig/riktig teknikk? Jeg prøver å henge med når jeg ser på videoene, og da blir det ikke alltid god tid til å se etter om jeg gjør alt helt riktig. Er det veldig riktig å ha helt korrekt teknikk for å få resultater?

har ikke endret noe på matvanene mine, er det viktig å kutte alt snack/fristelser? Spiser jo ikke veldig usunt, men liker å kose meg i blant.

Det er viktig med rett teknikk for å forhindre skader, men tror ikke det har så mye å si ettersom man ikke bruker veldig tunge vekter.

Anonymous poster hash: a8ea6...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lower level 1 i dag. :) Deiling med en dusj etter økten.

Har holdt på med butt bible level 1 i ca. 3 uker nå og er litt usikker på om jeg har fått resultater eller ikke. Jeg mestrer øvelsene bedre, blir ikke noe særlig støl lenger som jeg ble den første uken. Og jeg føler at bena føles litt strammere(håper ikke jeg bare innbiller meg det:P), rumpa også men jeg hadde egentlig rund rumpe fra før og og den har ikke vært "hengete". Så ser ikke sånn super forandring, er dette normalt på dette programmet??

Skal begynne med level 2 neste uke, men vet ikke helt om jeg klarer det, men så tenker jeg at jeg må jo gå videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt ganske stille her for tiden! :fnise: Ingen som driver med programmet lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har ikke gjort noe på mange uker :( Skyldte på eksamen tidligere, nå skylder jeg på sommerferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sett denne tråden for noen mnd siden .(

Anonymous poster hash: d9708...b4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gitt meg. Kom meg aldri over på level 3. Eksamen og masse overtid gjorde at jeg ikke hadde overskudd. Og jeg synes det er veldig lenge å trene 40 min på stuegulvet på 1 kroppsdel. Bruker jo 30 min på sats på hele kroppen liksom. Synes det var bedre når det var 20 min som i level 1. Da ble det mer overkommelig.

Har kommet meg i rute igjen på sats. Men ikke på BB. Tror kanskje ejg skal se litt på level 2 igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN jeg må legge til. Rompa mi er mye finere nå enn før jeg begynte. Har fått strammere lår også. Jeg så tilfeldigvis når jeg gikk forbi et speil i shorts at jeg så muskelen spille litt på låret. For første gang i mitt liv tror jeg. Det var digg! De disser ikke like mye lenger. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper man å ha Grand Canyon ræv hvis man gjør disse øvelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også falt av lasset. Tenkte å fokusere på kardio i sommer, så kan jeg heller ta opp styrke når jeg har blitt slank nok til å se musklene gjennom fettet :ler: Det var motiverende å miste cm, men når jeg har gått ned de siste 5 kg så blir det nok hakket mer morsomt å trene styrke hvis jeg faktisk kan se dem formes på kroppen etterhvert som de vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tenkte på en ting - hvis dere bare er ute etter selskap/motivasjon/inspirasjon så går det jo an å lage en genrell treningstråd. Da kan jeg henge meg på, selv om jeg ikke trener butt bible spesifikt. For min del er det lettere å gjennomføre treningsøkter hvis jeg har et sted å skrive om det etterpå, eller skrive hva jeg planlegger så jeg "må" gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sett denne tråden for noen mnd siden .(

Hvis du begynner nå ser vil du se resultater i juli :))

Anonymous poster hash: 18cf9...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil takke TS for denne tråden, for uten programmet ville jeg kanskje fortsatt sittet med en kropp som ikke ser så bra ut. Nå er rumpe, mage og lår strammere (fortsatt plass til forbedring, men mye bedre enn før) og jeg fortsetter med noen av øvelsene hver dag for å holde formen. Sommer, her kommer jeg! Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Ååå, så bra!! Bare hyggelig :D Kult å høre!

TS

Anonymous poster hash: 18cf9...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...