Nicky B Skrevet 23. mai 2013 #521 Del Skrevet 23. mai 2013 Har i skjul fulgt med på denne tråden her og fulgt programmet siden april. I går var turen endelig kommet til level 3, lower. Og den var skikkelig skjit. Den var drit pyton med alle en bein squat'ene og what nots. Jeg sliter med ene kneet og merket at den øvelsen med bein på stol, stang og squat var ikke spes morro.. syns faktisk level to med sidehevingene var mer effektivt - eller er det bare meg? Upper level 3 står for tur i kveld, er spent på den. Kanskje jeg bare tar en kombo av lower level 2 sammen med upper level 3 for å unngå så mye en beins aktivitet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #522 Del Skrevet 23. mai 2013 Så flott å se så mange som har begynt med programmet. Ja, det er absolutt synlig effekt, så stå på og fullfør. Jeg ble ferdig med programmet tidligere, men fortsetter med en kombinasjon av favorittøvelser fra level 2 og 3. For å holde formen. Har mistet 6 kg siden jeg begynte og har fått mye strammere lår og rumpe. Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. mai 2013 #523 Del Skrevet 23. mai 2013 Oi, må jeg ha ekstrautstyr til Level 3?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 23. mai 2013 #524 Del Skrevet 23. mai 2013 Da var det hviledag i går, og LB lvl 1 er gjennomført i dag Hadde ganske vondt i korsryggen i går så da tror jeg det er best å bare ta en om gangen, slik du sa Zaphan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 25. mai 2013 #525 Del Skrevet 25. mai 2013 Nå har jeg bare 1 upper body level 1 så er jeg ferdig med level 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #526 Del Skrevet 25. mai 2013 Tok både lower level 1 og upper level 1 i går. Er i min andre uke nå, men er litt syk og dårlig for tiden så tror jeg holder meg litt lengre på denne til jeg mestrer øvelsene enda bedre. Anonym poster: 667cd023e202d88d1217cbf3c57ccd22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 25. mai 2013 #527 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg vet ikke om jeg kommer til å fullføre programmet nå. Det er så mange ting som skjer framover: først eksamen, så får jeg besøk i en ukes tid, så er det avslutningsfester før jeg drar hjem på sommerferie. Jeg tror kanskje jeg tar et par ukers pause (eventuelt heller trene litt sporadisk når det passer), og heller begynne på'n igjen når jeg har kommet hjem på ferie og får en litt mer stabil hverdag. Det betyr nok at jeg mister en del av framgangen min ved å ikke opprettholde, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyd Skrevet 25. mai 2013 #528 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg vet ikke om jeg kommer til å fullføre programmet nå. Det er så mange ting som skjer framover: først eksamen, så får jeg besøk i en ukes tid, så er det avslutningsfester før jeg drar hjem på sommerferie. Jeg tror kanskje jeg tar et par ukers pause (eventuelt heller trene litt sporadisk når det passer), og heller begynne på'n igjen når jeg har kommet hjem på ferie og får en litt mer stabil hverdag. Det betyr nok at jeg mister en del av framgangen min ved å ikke opprettholde, men men. Samme her, har eksamen nå, så flytter jeg og har sommerferie + ny sommerjobb, så lite sannsynlig at jeg klarer å opprettholde i sommer tror jeg :/ Tenker også å trene litt når det passer bare. Vi får komme sterkere tilbake til høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aoki Skrevet 25. mai 2013 #529 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg har og dårlig med tid og energi nå, men jeg prøver å komme igang igjen når jeg har sommerferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2013 #530 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Dårlig her og. Eksamen som tynger. Men i morgen er jeg ferdig, så da håper jeg treningen også kommer i gang. Har vært på sats i dag da. 2 uker siden sist. Også har jeg meldt meg på PT-gruppe til høsten. Så da blir det nok litt fortgang i prosessen! Endret 25. mai 2013 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1992 Skrevet 27. mai 2013 #531 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg er med :D men hvor får jeg lastet ned eller kjøpt hele greia ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsesseM Skrevet 27. mai 2013 #532 Del Skrevet 27. mai 2013 Du finner den på youtube Jeg vil også være med! har gjort lower level 1 og upper level 1 nå. Det var sykt tungt, er i elendig form merker jeg, men håper det vil bedre seg. Har en del kg og ta av, men vil gjerne stramme opp en del mens jeg holder på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #533 Del Skrevet 27. mai 2013 Kobler dere dataen til tv-en slik at dere ser bedre? Anonym poster: a8ea65df9878db6602a54ab4fc44ce49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1992 Skrevet 27. mai 2013 #534 Del Skrevet 27. mai 2013 Du finner den på youtube Jeg vil også være med! har gjort lower level 1 og upper level 1 nå. Det var sykt tungt, er i elendig form merker jeg, men håper det vil bedre seg. Har en del kg og ta av, men vil gjerne stramme opp en del mens jeg holder på! Vet du hvor jeg kan få kjøpt hele greia på dvd kanskje ? har så treigt nett, så å se det på youtube blir et mareritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandkri01 Skrevet 27. mai 2013 #535 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg er fornøyd med kroppen min, men jeg vil bli sunnere. Og så kunne jeg tenkt meg en smuule flatere mage med det samme :-) jeg skal starte mitt eget program, som jeg har brukt før. Samme rutiner, samme økter, + joggeturer ute i naturen. Jeg bruker rommet mitt som treningsrom og god musikk som får meg i humør Liker dans og, så skal vel starte til uka med det. Lykke til folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 31. mai 2013 #536 Del Skrevet 31. mai 2013 Tråden er ryddet for reklame Sophie-Ann, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #537 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg vil takke TS for denne tråden, for uten programmet ville jeg kanskje fortsatt sittet med en kropp som ikke ser så bra ut. Nå er rumpe, mage og lår strammere (fortsatt plass til forbedring, men mye bedre enn før) og jeg fortsetter med noen av øvelsene hver dag for å holde formen. Sommer, her kommer jeg! Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aoki Skrevet 1. juni 2013 #538 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg vil takke TS for denne tråden, for uten programmet ville jeg kanskje fortsatt sittet med en kropp som ikke ser så bra ut. Nå er rumpe, mage og lår strammere (fortsatt plass til forbedring, men mye bedre enn før) og jeg fortsetter med noen av øvelsene hver dag for å holde formen. Sommer, her kommer jeg! Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d Veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siine Skrevet 2. juni 2013 #539 Del Skrevet 2. juni 2013 Tenkte jeg skulle henge meg på her! Videoene så morsomme ut. Er litt skeptisk på om jeg klarer 4 ganger i uken for jeg trener 2 ganger på treningsenter i tillegg, men etter konfirmasjoner, bursdager og mye usunt! Gleder jeg meg til å sette i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #540 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg vil takke TS for denne tråden, for uten programmet ville jeg kanskje fortsatt sittet med en kropp som ikke ser så bra ut. Nå er rumpe, mage og lår strammere (fortsatt plass til forbedring, men mye bedre enn før) og jeg fortsetter med noen av øvelsene hver dag for å holde formen. Sommer, her kommer jeg! Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d har du trent andre ting i tillegg? Anonym poster: e58c9ba68311865b1e7def70813cfb35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå