Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lower body level 2 er herved utført for første gang :biggrin: Tomatrød i trynet og svetten renner, ble brått litt tøffere enn Level 1 ja! Men ifølge Pauline, så er jeg nå "on my way to the perfect butt" så jeg fortsetter i håpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda en økt fullført. Bare en igjen så skal jeg begynne på level 2. Både gruer og gleder meg til tøffere økter.

4/4: lower level 1

5/4: upper level 1

8/4: lower level 1

10/4 upper level 1

12/4 lower level 1

14/4 upper level 1

15/4: lower level 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok level 1 lower body i dag... for første gang! Klar for å komme i gang med trening.. Trente i tillegg kondisjon på treningssenter 1 time :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lower level 1 i dag igjen. Neste gang blir level 2. Nå er level 1 kjedelig og litt for enkel. Sel om jeg sliter med den løfte beinet opp i utstrakt posisjon enda.

29/3: sats styrkeøvelser + butt bible lower 1

31/3: butt b 1

1/4: sats styrke hele kropp

4/4 buttbible 1

6/4 buttbible 1

11/4 sats styrke hele kropp+ butt bible 1

14/4 sats styrke hele kropp

15/4 butt bible 1

Må få soset meg til å løpe litt og :sjenert: men det er så grusomt kjedelig.

Noen forslag til tempo-sanger?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tror jeg og bør begynne å skrive datoene. Greit å ha oversikt!

4/4: Lower lvl 1

5/4: Upper lvl 1

8/4: Lower lvl 1

10/4: Upper lvl 1

13/4: Lower og upper lvl 1

En lower og en upper til, så får vi se om jeg tør å prøve meg på lvl 2! Blir litt sånn her når jeg tenker på det men: :haar:

Enig i at løping er kjedelig! Må komme i gang med det snart jeg og. Jeg liker å løpe til Kaizers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puravida

Så flinke dere er!

Jeg trener også for en finere rumpe, så overfladisk som jeg er:) Har ikke prøvd det dere driver med, men skal følge med på resultatene dere får. Har hørt mye bra om opplegget. Nå trener jeg på treningsstudio annenhver dag, knebøy, utfall, knestrekk, beinpress, hip thrust, markløft, gluten (apperat), og en øvelse jeg ikke husker navnet på. Håper det blir resultater ut av det! Jeg får ikke helt til hjemmetrening så må på studio for å klare å presse meg selv.

Lykke til alle sammen:) Forventer å se mange fine rumper ute til sommeren haha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lower lever 1 fullført :)

Heldigvis noen runder til med level 1 før det blir level 2...

Lyd- du er ikke alene om å bli :haar: ved tanken...

10/4 - lower level 1 butt bible

11/4 - upper level 1 butt biblel

15/4 - lower level 1 butt bibel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lower level 1 i dag igjen. Neste gang blir level 2. Nå er level 1 kjedelig og litt for enkel. Sel om jeg sliter med den løfte beinet opp i utstrakt posisjon enda.

Jeg sliter også med den øvelsen! Lurer på om jeg mangler noe inni der, for jeg får ikke til å ha beinet rett og rett opp. Foreløpig gjør jeg den med beinet ut på skrå.

Anonym poster: e4bfc885ee1e842d7596c6c1d68256b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde lower level 1 i går, det var vondt! Kjenner det i dag ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med den øvelsen! Lurer på om jeg mangler noe inni der, for jeg får ikke til å ha beinet rett og rett opp. Foreløpig gjør jeg den med beinet ut på skrå.

Jeg og... Klarer dere andre den sånn som på videoen?

Lurer på om de kan være fordi jeg er så stiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og... Klarer dere andre den sånn som på videoen?

Lurer på om de kan være fordi jeg er så stiv..

Det er nok det. Jeg klarte det ikke i begynnelsen for jeg var så stiv, men nå klarer jeg det så å si 98% som på videoen :) Det er bare å øve, så får man det til.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benløftet er den vanskeligste øvelsen på den videoen ja. Jeg klarer den fortsatt ikke helt, men merker at jeg blir bedre for hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med her om det er greit. Etter å ha lest her, så ble jeg inspirert til å prøve dette programmet og slengte meg på lover Level 1 i går. Snakk om gangsperre i rumpa i dag. Kjære vene, snakk om å være utrent. Prøver meg på upper, levei 1 i dag. Mulig jeg bare kjører både upper og lower samme dag, og har pause i to dager i stedet.. Noen som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg med her om det er greit. Etter å ha lest her, så ble jeg inspirert til å prøve dette programmet og slengte meg på lover Level 1 i går. Snakk om gangsperre i rumpa i dag. Kjære vene, snakk om å være utrent. Prøver meg på upper, levei 1 i dag. Mulig jeg bare kjører både upper og lower samme dag, og har pause i to dager i stedet.. Noen som gjør det?

Velkommen. Det var noen som nevnte at de gjorde det samme. For meg funker det bra å følge programmet som det er. Men jeg lurer på om utrente burde egentlig ha 1 ekstra uke med level 1 før de begynner med level 2? Jeg begynte som utrent og er nesten ferdig med uke 3 ... jeg merker at level 2 var grusomt, men jeg har bestemt å utfordre meg selv og fortsette. Hele overkroppen gjør utrolig vondt, men jeg håper at det er verdt det.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var siste økt på level 1 gjennomført :danse: Nå har jeg trent 3 dager på rad, og jeg burde kanskje ha ventet en dag til før jeg tok den, men siden jeg ikke får det til hver dag tenker jeg det er best å ta det når jeg har muligheten. Det var skikkelig tungt idag, men jeg klarte å gjennomføre.

Til dere som lurer på om dere skal fortsette på level 1 eller ikke: Det gjelder å finne den rette balansen og presse seg selv passe mye. Dersom dere ikke klarer å fullføre alle øvelsene, eller er så slitne etterpå at dere må ligge og slappe av en stund før dere i det hele tatt klarer å gå ut av rommet, så er det nok lurt å holde seg til det nivået en uke til. Men dersom det "bare" er veldig tungt synes jeg dere skal presse dere til å gå videre. Så får dere heller holde dere på level 2 litt lenger.

4/4: lower level 1

5/4: upper level 1

8/4: lower level 1

10/4 upper level 1

12/4 lower level 1

14/4 upper level 1

15/4: lower level 1

16/4: upper level 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp gjennomført Upper body level 2 for første gang, og jeg tror jeg kommer til å hate push-ups til evig tid! Men kjenner godt at kroppen begynner å stramme seg opp :trene: Ser det er mange flinke med her, kjempemoro at vi er flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg ferdig med lvl 1! Det gikk MYE lettere i dag! Sist gang jeg tok begge rett etter hverandre holdt jeg på å dø, men nå var jeg liksom sånn "hæ, er det alt?" Ble selvfølgelig sliten, men mye mindre enn sist. Tar det som et tegn på jeg begynner å bli bedre trent :danse:

4/4: Lower lvl 1

5/4: Upper lvl 1

8/4: Lower lvl 1

10/4: Upper lvl 1

13/4: Lower og upper lvl 1

16/4: Lower og upper lvl 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var upper level 1 gjennomført, og det gikk faktisk bedre nå enn sist :)

10/4 - lower level 1

11/4 - upper level 1

15/4 - lower level 1

16/4 - upper level 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke trent upper level 1 enda vet ikke om jeg blir å gjøre den hele tiden. Trente 1 time SVÆRT tung trening i dag så må nesten stå over. Helt skjelven i kroppen... OG dessuten ser jeg allerede resultater etter første gangen i går.. er det mulig??? Må nesten ha mistet alle musklene mine i kroppen de siste årene da jeg har trent minimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...