Gå til innhold

Isabellaa's nr. 2 på vei :)


Isabellaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det? :)

Her går det helt supert! Godt å ikke være kvalm og i dårlig form lengre, har fått all energien tilbake :)

Og bra er det, for på fredag drar vi til syden på ferie.. Gledings til det, blir godt med sol og bad :)

Hvordan går det med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt i dag, sliten, er så varmt! Men skal ikke klage, varmen gjør at bekkenplagene mine er borte ;)

God tur til syden!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort sliten jeg og, vært helt sykt varmt hele uka her :o Men skal ikke klage når sola først er her, blir sikkert regn resten av sommer'n (bank i bordet) :P

Tuusen takk! :D Nå gleder vi oss til avreise her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da er vi hjemme etter en heeerlig sydentur. Koset oss masse, men må innrømme at det var slitsomt å være gravid i den varmeste tiden på dagen. Magen har begynt å vokse, og jeg kjenner en tydelig kul på magen når jeg ligger på ryggen. :)

Har kommet godt over de magiske 12 nå, endelig. Men tror det blir en stund til før noen får vite noe, venter kanskje til etter UL.. Svangerskapskontroll på fredag, så får vi se hvordan ting ligger ann, blodprøver å div skal også tas da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere har kost dere :) Skjønner godt at varmen kan bli et herk. synes 20 grader er for varmt jeg :P

Så deilig med voksende mage :D det er deilig at kroppen forandrer seg og det begynner å vokse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Ordinær UL i dag, gleder meg såå masse til det! Ventet en hel evighet, så det blir spennende.. Blir også litt skummelt, man vet jo aldri hva man får vite der, men går vel mest sannsynlig bra :)

Kvalmen er er enda, å vil ikke gi seg.. Rart hvor annerledes dette svangerskapet skal være i forhold til sist gang. Ingenting er likt, men ingen barn er vel like heller ;)

Hurra for snaart halvveis! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en gutt :D Hurra, da har vi en av hver! Det var en perfekt liten gutt i følge legen, og alt var som det skulle.. Satt fram en dag, så ny termin blir 21. desember og jeg er 19 + 4 i dag :) Han var veldig fotosky og ville ikke ligge stille, så fikk kun ett bilde av ei arm og ett ben.. Noe som er helt greit, så lenge bebis er frisk. Vurderer 3D om noen uker, så vi får se enda en gang :D

Blir lite klær å arve fra rooosa-storesøster, så nå blir det vel litt shopping framover. Blir moro å dekorere ett gutterom også, siden vi har ett veldig rosa rom i huset fra før av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en prins imagen :D Fikk heller ikke noen spesielle bra bilder. veldig aktiv baby :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt! ;) Trur bildene vi fikk var middels bra, syns at de var greie, men har sett andre sine som har vært mye bedre. Jeg vet ikke hvor du bor men hvis du bor en plass hvor det er få som har 3D-ul så ville jeg ringt og bestilt time allerede i morgen (de vil som regel at man har vært på den ordinære før man bestiller så man vet at babyen lever eller noe sånt). Jeg bor i Nordland og i hele fylket er det bare EN klinikk som har 3D (om jeg ikke tar feil) så jeg fikk så vidt time selv om jeg ringte to mnd før timen. De jeg skal til sier at uke 26-30 er best for 3D-ul mens noen andre sier litt andre uker men ikke store forskjellen. 3D-ul har jo blitt veldig populært! Men bor du i Oslo eller noe sånt så er det kanskje ikke så hast å bestille time :)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med en liten gutt! :hoppendeglad:

Det blir kjempespennende, alt blir nytt igjen nå.. Kan jo ingenting om guttebabyer :) hihi

Gratulerer med en prins imagen :D Fikk heller ikke noen spesielle bra bilder. veldig aktiv baby :P

Tuusen takk :D Aktiv ja, lå ikke stille ett sekund.. Var inne på UL i godt over ei halvtime, legen prøvde leenge å få tatt noen bilder men hver gang han skulle trykke på knappen var bebis borte igjen :))

Gratulerer med gutt! ;) Trur bildene vi fikk var middels bra, syns at de var greie, men har sett andre sine som har vært mye bedre. Jeg vet ikke hvor du bor men hvis du bor en plass hvor det er få som har 3D-ul så ville jeg ringt og bestilt time allerede i morgen (de vil som regel at man har vært på den ordinære før man bestiller så man vet at babyen lever eller noe sånt). Jeg bor i Nordland og i hele fylket er det bare EN klinikk som har 3D (om jeg ikke tar feil) så jeg fikk så vidt time selv om jeg ringte to mnd før timen. De jeg skal til sier at uke 26-30 er best for 3D-ul mens noen andre sier litt andre uker men ikke store forskjellen. 3D-ul har jo blitt veldig populært! Men bor du i Oslo eller noe sånt så er det kanskje ikke så hast å bestille time :)

Tusen takk ;D Bor i en liten by midt på, og vi har ikke privat UL eller 3D her enda.. Det åpner en klinikk den 5. August så da tenker jeg å bestille time til rundt uke 26 eller noe :D Akkurat nå er nærmeste private UL i Trondheim, blir noen timer kjøring fra oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...