Gå til innhold

Isabellaa's nr. 2 på vei :)


Isabellaa

Anbefalte innlegg

Heihei alle prøvere og nysgjerrige ;)

På mandag bestemte vi oss for å begynne å prøve på nr. 2, og p-plaster ble revet av..

Vi har ei tuppe fra før som fyller 2 år i år og føler tiden er inne for å starte med søskenprøving..

Har hatt bortfallsblødning siden mandag, som eeeendelig har gitt seg nå nå hiver vi oss i prøvingen. Tar sikkert tid før syklusen normaliserer seg igjen, så tenker vi prøver jevnt framover for å ikke gå glipp av eggløsning når den kommer. OM syklusen skulle være på stell med engang, så har jeg eggløsning ca. i påskehelgen. :)

Tok 6 mnd før jeg ble gravid forrige gang vi prøvde, så håper selvfølgelig det går litt raskere denne gangen. :) Har kjøpt in en heel haug med graviditetstester fra billigetester.no, så nå starter moroa!

Endret av Isabellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 2 med (pr)øving overstått ;D

Nå venter vi på dag 3.. Skal bli rimelig lei av sex om vi skal ha det hver eneste dag, og dette dryger ut i tid noen mnd før klaff! Haha.. (Uffdaa).. :D

Min bestemor ringte meg i dag foressten: - ER DU GRAVID?!

Hun hadde drømt at jeg var det, og at jeg hadde ett klesproblem da vi bare har roosa jenteklær hjemme, og det visstnok ble en gutt. Hun var heeelt sikker på at det kom til å skje noe snart, og hun vet ikke engang at vi prøver. Sanndrømt? Hope so!

Endret av Isabellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 gjennomført :)

Nærmer seg mer og mer nå! Skal ha eggløsning om ca. 7 dager, men heelt sikkert er det ikke. Kan hende syklusen er på bærtur, selv om den var på rett kjør før jeg startet på p-plasteret. Vi får se hva som skjer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen hit til forumet!

Spennende å følge deg på veien videre, jeg krysser fingrene for at dette ikke tar så lang tid denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :)

Ja, det er en kjempe spennende tid vi har forann oss.. Men så fryktelig utolmodig av meg, klarer nesten ikke vente.. Ikke lenge igjen til antatt eggløsning nå da heldigvis :D Krysser fingrene for deg også Hills, i år skal det bli babymage på oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en dag med prøving overstått :)

5 dager til EL (trooor jeg), og vi er kommet godt i gang.. Har hatt en del stikkinger i eggstokkene i dag, å også en god del EL-aktig slim. Det kan jo komme noen dager før selve EL har jeg hørt, men kan hende den kommer før antatt også, vi får se..

Nå er det bare å håpe på at "påske"egget blir fylt opp, venter i spenning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse stikkinger i eggstokkene i dag også, noen er faktisk ganske vonde.. Forhåpentligvis er EL på vei, og jeg ønsker den hjertelig velkommen :) Vi fortsetter å kjøre på med sex hver dag, dette er sååå spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her jeg :)

Skjønner ikke åssen dere orker å ha sex hver dag :fnise: Hadde aldri skjedd her i gården, men får prøve oss på annen hver dag når vi begynner med seriøs prøving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du vil følge med i dagboken min :)

Hehe, jeg ser den altså.. Om dette dryger ut i tid, da giiir jeg opp ;o Akkurat nå er det bare moro, føler meg liksom mere sikker på å treffe eggløsning ettersom jeg egentlig ikke har peiling på når den er.. :)

Men jeg troor det begynner å nærme seg.. Har EL-slim i dag også, murringer i magen og litt i korsryggen. Veldig usikker på om EL er her, elr om den er på vei.. Får vel bare vente å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen murringer i dag, og heller ikke noe EL-slim å oppdrive.. Lurer fælt på om EL er overstått allerede, eller om den enda ikke har kommet. Tiden vil vel vise, men guuud så kjedelig det er å ikke vite.. Når er IKM liksom!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masser av hvit lotion-aktig utflod i dag, det kan vel komme både før og etter EL? Jeg blir visst ikke noe smartere av dette, hvor er tolmodigheten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere smerter i dag gitt, fryktelig hvor obs man blir på alt som skjer i kroppen når man prøver.. I dag kjenner jeg det i høyre eggstokk, masse stikkinger som stråler nedover mot låret. Wæææææ, dette er så spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er eggløsning i følge tickeren min. Den er regnet ut fra dato jeg tok av p-plaster, men jeg spottet noen dager før skikkelig blødning startet så jeg troor eggløsning kan komme på torsdag eller fredag. Hvis den ikke allerede er overstått da, får se etterhvert. Fremdeles mye lotionutflod, og menssmerter i magen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner fremdeles litt murringer i ny og ned, og har enda samme utfloden.. Nå har vi tatt påskeferie og skal på hyttetur å kose oss helt til søndag. Vi får fortsette prøvingen der, så får vi se om EL dukker opp eller ikke.

Ønsker alle som titter innom en riktig god påske, kos dere masse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannaktig utflod utpå dagen i dag, da er det vel EL-slim som kommer neste i rekken trooor jeg.. Har også fryktelig oppblåst mage (kanskje ikke så rart etter alt påskegodiset i dag), å jeg har murringer som kommer og går. Kanskje EL er på fredag, som jeg trodde. Vi skal i allefall ikke gi oss med prøvingen med det første :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Så gøy at dere har bestemt dere for en til :smilbla:

Håper dere er så heldige at det klaffer fort!

Ha en fin påske :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei!

Så gøy at dere har bestemt dere for en til :smilbla:

Håper dere er så heldige at det klaffer fort!

Ha en fin påske :kose:

Heia :)

Ja, synes det er på tide med ett søsken nå.. Tror det blir moro til lillemor å bli storesøster, også kanskje hun ikke blir like bortskjemt som hun er nå (besteforeldrene og oldeforeldrene sin feil, eneste barnebarn og oldebarn på begge sider) ;)

Håper det assa! Men vi får se, føler på meg at dette kan ta tiiiiid...

Ha en suuuper påske videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet hjem fra hytta og trooor at EL er overstått, men er jaggu ikke sikker.. Hadde EL-slim igjen på torsdagen, og MYE stikking og murringer i magen. Etter det har jeg ikke kjent noe som helst.. Vært mega kvalm av og på siden torsdag, men det kommer vel av sykdom eller for mye påskegodt :D Det er lite utflod i dag, og ingen tegn på noen ting så nå er det bare å vente... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse stikking og murring i dag også.. Stikkinger i puppene, og omtrent ingen utflod.

Har null peiling på hvilken dag EL var, og hvor mange dager DPO jeg er nå. Har hatt EL slim to ganger, en gang forrige lørdag og en gang torsdag før helgen. Venter spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært en konstant stikking i høyre eggstokk, enda mere vondt ved brå bevegelser o.l. Har også fått støtsmerter i livmortappen ved sex, aouch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...