Gå til innhold

Isabellaa's nr. 2 på vei :)


Isabellaa

Anbefalte innlegg

I dag er livmortappen stengt, og begynt å bli hard igjen.. Har vært myk og åpen i ca. en uke, så nå regner jeg med at de fruktbare dagene er over. Hatt litt svake murringer i dag også, men ikke mye.. Lotionutflod igjen.

Blir sikkert enklere neste PP når jeg vet hva jeg "kjente" på hvilken dag osv, så slipper jeg å lure på meg selv en masse symptomer som egentlig er heeelt vanlige syklustegn.. :) Har lite tro på at det klaffet denne PP, selv om vi har hatt sex hver eneste dag. Er en evig pessimist, men vi får se..

Endret av Isabellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sinnsykt sterke mensmurringer som kommer og går, å er helt øm nederst i magen (helt ved skambeinet, fra midten og ut til sidene).. Hva skjer nå? Ene puppen har blitt hoven også, og er plutselig mye større enn den andre.. Haha, gravidhypokonder eller innbilt svangerskap?! Who knows ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Her vil jeg veldig gjerne følge!! ;) blir spennende videre mot ikm da !!! Ut ifra symptomer og alt, så virker det jo som om du allerede er gravid! Men det er helt utrolig hvor "gravide" man blir når man starter prøvingen! Håper dere slipper å måtte prøve i 6 mnd i hvertfall :) masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg veldig gjerne følge!! ;) blir spennende videre mot ikm da !!! Ut ifra symptomer og alt, så virker det jo som om du allerede er gravid! Men det er helt utrolig hvor "gravide" man blir når man starter prøvingen! Håper dere slipper å måtte prøve i 6 mnd i hvertfall :) masse lykke til videre!

Hjertelig velkommen til boka mi, roseduft :)

Aah, jeg vet! Blir gal av å "kjenne" på alle symptomene hele tida.. Hjelper ikke mye at jeg suger til meg alt av symptomer og tegn fra nettet heller sikkert.. ;) Håper på klaff snart, krysser fingrene for deg også! :) Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg kjenner etter symptomer "hele tida" nå, venter på at dagene skal gå fortere.. Vet ikke om jeg er 7 DPO eller 4 DPO i dag, men heller mest mot det siste ettersom tappen nylig har lukket seg. Murrer litt innimellom enda, men ingen andre tegn foreløpig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Samme symptomer her, og er selv usikker på om jeg er 4 eller 7-8-9 dpo idag :ler: eller dpo i det heletatt? :P

Merker pms-symptomer da, så er definitivt en liten hormonella i disse dager.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme symptomer her, og er selv usikker på om jeg er 4 eller 7-8-9 dpo idag :ler: eller dpo i det heletatt? :P

Merker pms-symptomer da, så er definitivt en liten hormonella i disse dager.. :fnise:

Ser den, jeg aner egentlig ikke om jeg har hatt EL i det heletatt, men tror i allefall det. :) Eller håper i allefall det, får vel bare smøre meg med tolmodighet.. Er tross alt bare første pp. Jeg holder fingrene krysset! :D

Her vil jeg følge med!!! :danse:

Hihi, du er hjertelig velkommen i dagboken min Missdior :)

Spennende jenter :Nikke: Håper det blir full klaff på alle sammen :klem:

Håper jeg og! :)

Det er så spennende, men føles som tiden står stille når man venter på IKM.. Få tiden til å gå fortere asap! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig oppblåst i magen i dag, ellers ingenting.. Blæh, jeg skulle aller helst ha hatt både festesmerter, festeblødning, kvalme og alt som hører med bare for å få bekreftet om det klaffet eller ikke. Er sååå kjedelig å vente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

:ler: hadde man bare kunnet se inn i livmoren tenker jeg! Så hadde alt vært så mye lettere. Se at egget slipper og se at mannens soldater finner frem dit en skal osv ;)

Håper du er heldig med at spira sitter fortest mulig. Er kjedelig å måtte smøre seg med tålmodighet en ikke har :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: hadde man bare kunnet se inn i livmoren tenker jeg! Så hadde alt vært så mye lettere. Se at egget slipper og se at mannens soldater finner frem dit en skal osv ;)

Håper du er heldig med at spira sitter fortest mulig. Er kjedelig å måtte smøre seg med tålmodighet en ikke har :P

Jaaa, håperhåperhåper! :D

6 dpo i dag (tror jeg), men kjenner ingenting enda heller.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, gi meg noen symptomer daaaa! Vil bli gravid nå med engang, helst i går.......... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag, til tross for ingen symptomer what so ever.. Blenda hvit! Er uansett alt for tidlig, men har lite tro på denne pp'en. Jaja, er ikke for sent enda, kanskje den er positiv om ei uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Still nothing.. Ingen murring eller stikking, ingen ømme pupper eller luft i magen, ingenting. Ser "alle" de andre som blir gravide har både det ene og det andre før de tester, så da kan jeg vel forvente negativ test på ikm.. Mener å huske at jeg hadde en del symptomer før test forrige gang, og en festeblødning som kom på ikmdagen. Uansett håper jeg tiden fram til neste EL går fort, så er det bare å prøve igjen. Tar ikke sorgene på forskudd i det heeeele tatt. :) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en test til i dag, bare fordi jeg er så himla utolmodig.. Syntes jeg så en skyggestrek der om jeg vridde, vendte og bøyde litt på den testen, såvidt det vistes en tynn strek, som var mer grå enn rosa (om den var der i det heletatt?).. Så nei, negativ.. Forrige gang jeg var gravid testet jeg ganske sterkt positiv på 10 dpo, så hadde nok sett det bedre om jeg var gravid nå. Kan ikke variere så mye fra nr 1 til nr 2? Kan alltids prøve igjen om noen dager, men burde jo vente å se til IKM istede for å teste så mye for tidlig (blir nok negative de og). Når jeg våkna i dag, var jeg faktisk litt småkvalm også, så sitter vel her å lurer meg selv nå. ;)

Har fremdeles ingen tegn eller symptomer som hinter til graviditet, så får bare se om mensen dukker opp på fredag.. Spennende og kjedelig å vente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmortappen fremdeles godt lukket, men plutselig oversvømmelse av klart og hvitt EL-aktig slim.. Hva skjer nå? Syklusen er på bærtur muligens, men noe EL er det i allefall ikke (tror jeg). Fremdeles ingen flere symptomer her i gården. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville hoppet til køys for å sikre meg :ler: Jeg hadde en 56 dagers syklus da vi begynte å småprøve på baby, tok en EL test som var knallpositiv på dag 42, jeg trodde jeg var gravid, men det var EL for 2 lange uker etterpå dukket TR opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...