Gå til innhold

Isabellaa's nr. 2 på vei :)


Isabellaa

Anbefalte innlegg

Så hærlig :) må bare si: Gratulere igjen :D Hurra! :)

Tuuuusen takk! :D

Synes kvalmen kommer og går litt, så blir sånn "jeg er gravid, jeg er ikke gravid, jeg er gravid....."

Håperhåperhåper at dette går bra asså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symptomene kommer og går enda, og enda en sterkt positiv test.

Hadde litt røde blodspor på papiret når jeg var på do nettopp, kan være en festeblødning eller starten på noe mer, i dont know. Var i allefall ikke mye, og har heller ingen smerter, så jeg får bare følge med.

I forrige svangerskap var jeg kjempeplaget med blødninger helt til uke 12, og var sykmeldt for truende abort, så det er jo en stor mulighet for at det skjer denne gangen og, uten at noe er galt.

Prøver og ikke overanalysere alt, det som skjer det skjer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaaay! :D 4 - 5 uker på vei, og det stemmer vel ganske bra. Er 4 + 3 i følge mine beregninger. :)

post-36006-0-87859900-1366037902_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles litt kvalme som kommer og går, bortsett fra det kjenner jeg svært lite enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ingen tvil :) Du er gravid :)

Har ikke blødd mer? Sikkert bare de skjøre slimhinnene :)

Hihi, har ikke gått opp helt for meg enda heller. :D

Nei, har heldigvis ikke det. Var kun en dråpe på papiret, så var helt sikkert det. :)

Jeg tørr i allefall ikke å flytte over til graviddagbøkene enda, må vente noen uker først trooor jeg. Kanskje til jeg begynner å tro på det selv, sykt at det skjedde så fort asså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles lite symptomer her. Kjenner noen ganger at det murrer og stikker litt i magen, og kan være litt småuggen hvis jeg er sulten. Veldig skeptisk til at jeg kjenner så lite, i forhold til hvor mye jeg kjente ved forrige svangerskap. Skulle så gjerne vært kjempekvalm og hatt kjempe vondt i puppene. Kjenner tankene svirrer litt rundt SA/MA osv, men skjønner jo det at symptomene kan variere fra svangerskap til svangerskap.

Jeg får bare vente å se framover, kanskje symptomene kommer om en uke eller to. Ellers så tror jeg at jeg drar til lege å sjekker hcg-stigningen eller evt drar på en tidlig UL. Det er vel verdt pengene, så lenge man slipper å bekymre seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det begynner å bli litt småømt i puppene nå, YEEEY! :D Haha, gi meg hva som helst av symptomer så lenge det indikerer svangerskap. Er også i litt uggen form om morgenen, men direkte kvalm er jeg ikke enda. Det kan vel plutselig komme det også. Er 5 uker i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles litt småøm i puppene, og thats it. Har vel mere matlyst også, ettersom jeg har gått opp så mye plutselig. Blir 6 uker på fredag, da er det halvveis til 12 uker. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Snart halvveis til 12 uker nå :)

Går helt suuupert, er 6 uker på vei i dag :D Håper de neste 6 ukene går like fort som disse har gjort. Merker fremdeles lite til symptomer, er litt småkvalm innimellom og er litt øm i puppene bare. Skal ikke klage da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har flyttet over til graviditetsdagbok. Det er jo en liten milepæl bare det :) Må være litt deilig med ikke altfor mye symptomer (selv om man kanskje blir litt nervøs av det), må være slitsomt med masse kvalme og sånn hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har flyttet over til graviditetsdagbok. Det er jo en liten milepæl bare det :) Må være litt deilig med ikke altfor mye symptomer (selv om man kanskje blir litt nervøs av det), må være slitsomt med masse kvalme og sånn hele tiden...

Hihi, jeg mannet meg opp til å flytte den. :) Det er godt å slippe den kvalmen jeg hadde forrige gang, men blir jo litt skeptisk da. Så rart at to svangerskap er så forskjellige, men det er vel vanlig. Kanskje det varrigerer med hvilket kjønn det er? Har hørt at man er mindre kvalm om man venter gutt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt myye stikking og strekking nede på høyre side av magen siden i går, om det er ett godt eller vondt tegn vet jeg ikke, men det er veldig vondt til tider. Også en slags "strekk" i siden, ved brå bevegelser osv men det er vel vanlig. Ingen blødninger foreløpig da, det er jo bra.

Ingen andre symptomer enda heller.. Mye trøtt og sulten, blir fort svimmel. Kvalmen og ømheten i puppene kommer og går fremdeles.

Pga så lite symptomer tar jeg meg selv i å tenke ofte på om jeg er gravid eller ikke.. I følge testene er jeg jo det, men så har jeg så stor mangel på symptomer. Eller om jeg kan ha hatt en MA eller en begynnende SA. Blir ikke helt klok på alt dette, husker det var sånn forrige svangerskap også (paranoid til uke 12)..

Vet ikke om jeg skal bestille meg legetime snart, eller vente noen uker til å bare se hvordan det går. Ringer man legen med bekymringer får man som oftest beskjed om at det ikke er noe de kan gjøre, og man bare må vente og se (vet jeg av erfaring fra forrige gang), så da får jeg rett og slett vente og se..

Håper at alt ligger bra til i allefall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og Hopp :)

Skjønner det er skremmende å ikke ha så mye symptomer. men det går nok bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og Hopp :)

Skjønner det er skremmende å ikke ha så mye symptomer. men det går nok bra skal du se :)

Ja, forhåpentligvis går det bra. :)

Jeg skal i allefall bestille meg en legetime denne uka, bare for å sjekke at ting er som det skal. Nå har tankene gått fra SA til graviditet utenfor livmor pga stikking bare på ene siden, så like greit å sjekke bare for å utelukke det. Ved graviditet utenfor livmor er jo også symptomene sparsomme, så det er jo ikke umulig. Får bare krysse fingrene for at alt er bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får håpe du får time snart da :) slik at du slipper å uroe deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ringe å bestille time så fort legekontoret åpner i dag, men jeg får sikkert ikke time før neste uke. Har forresten vært dødskvalm siden i går, håper det er svangerskapskvalmen som endelig har kommet og ikke sykdom. Juuuubler for hvert tegn som dukker opp!

Håper på legetime raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble time til legen i neste uke, så da venter jeg i spenning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg bare kvalm inni mellom. Jeg er veldig glad for det :P hater å spy.

Så bra du fikk legetime, men så kjedelig å vente :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...