Gå til innhold

Isabellaa's nr. 2 på vei :)


Isabellaa

Anbefalte innlegg

Selv er jeg bare kvalm inni mellom. Jeg er veldig glad for det :P hater å spy.

Så bra du fikk legetime, men så kjedelig å vente :(

Kjenner jeg er kvalm litt innimellom jeg og, men i går og i dag har det vært ekstremt. Hatt med meg lakrisdrops i lomma å knaska på jobb, eneste som funker. Reisesykearmband funka godt sist gang, men tar ikke sjansen på å bli avslørt (de fleste vet jo hva det brukes mot). ;)

Gleder meg til legetime nå, det gjør jo det hele mer virkelig, og man er "i gang" liksom. Legen min har ultralydapparat også, så håper jo på en smygtitt bare for å se at det faktisk er noe der.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg er kvalm litt innimellom jeg og, men i går og i dag har det vært ekstremt. Hatt med meg lakrisdrops i lomma å knaska på jobb, eneste som funker. Reisesykearmband funka godt sist gang, men tar ikke sjansen på å bli avslørt (de fleste vet jo hva det brukes mot). ;)

Gleder meg til legetime nå, det gjør jo det hele mer virkelig, og man er "i gang" liksom. Legen min har ultralydapparat også, så håper jo på en smygtitt bare for å se at det faktisk er noe der.. :)

uff sånn kvalme høres ikke fristende ut må jeg si. Er kvalm nå, og har vært det noen timer, men ikke noen ekstrem kvalme heldigvis. Men kjenner det veldig godt når jeg skal spise noe. Da kan enkelte matvarer få meg til å brekke meg :P

åååh så heldig du er :D jeg håper virkelig han tar en titt :D :D

Jeg har fått time hos jordmor den 24 mai jeg :) gleder meg :D ikke noe ultralyd. Jeg ringte bare å sa at jeg ikke har noe jordmor, så sa hun at jeg får en som heter Hilde og at jeg kan komme 24.mai :)

Da er jeg 9 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff sånn kvalme høres ikke fristende ut må jeg si. Er kvalm nå, og har vært det noen timer, men ikke noen ekstrem kvalme heldigvis. Men kjenner det veldig godt når jeg skal spise noe. Da kan enkelte matvarer få meg til å brekke meg :P

åååh så heldig du er :D jeg håper virkelig han tar en titt :D :D

Jeg har fått time hos jordmor den 24 mai jeg :) gleder meg :D ikke noe ultralyd. Jeg ringte bare å sa at jeg ikke har noe jordmor, så sa hun at jeg får en som heter Hilde og at jeg kan komme 24.mai :)

Da er jeg 9 uker på vei.

Åh, du er heldig hvis du slipper den kvalmen altså! :) Den er her enda, akkurat like voldsom som forrige gang, og det er helt forferdelig. Har på reisesykearmband nå, som hjelper litt. Har nesten ikke spist noe annet enn banan på mange dager. :/

Jaaa, håper det. :D Time onsdag, så det blir spennende.

Spennende med første jordmortime også da :D Må ordne meg jordmor jeg også, kanskje jeg får hun samme som sist. :)

Endret av Isabellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu, i dag har jeg vært hos legen på første svangerskapskontroll. Fastlegen min var dessverre ikke her denne uka, så måtte til en vikar, men gikk greit det og. Ble ikke noe UL da, ettersom hun var borte, men fikk i allefall svangerskapsskjemaet mitt utfylt og diverse bøker osv (samme som jeg fikk sist gang).

Skal ta blodprøvene på mandag, kunne ikke ta de i dag ettersom det er helligdag i morgen. Fikk satt opp ny time i juni, rett etter ferieturen vår (da er jeg rundt 14 uker). Da blir det hos fastlegen, så kanskje jeg får en UL da. Det hadde vært veldig greit å sett at alt er som det skal etter sydenturen..

Fremdeles kjempekvalm, men det går litt i bølger igjennom dagen. Verst på morgenen, midt på dagen og kvelden. Og natten faktisk, mange ganger jeg våkner i 3-4 tiden og er megakvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å være i gang med svangerskapskontroller :) kan man få UL til fastlegen? Ved kontroll? Jeg må vente heeeelt til 30.mai, med første sv.kontroll.. Virker som en evighet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint å være i gang med svangerskapskontroller :) kan man få UL til fastlegen? Ved kontroll? Jeg må vente heeeelt til 30.mai, med første sv.kontroll.. Virker som en evighet :P

Ja, kjempe kjekt å være " i gang" med det hele.. Blir liksom mer virkelig da :)

Man kan få det hvis fastlegen har UL-apparat, ellers så må man nokk vente på henvisningen til sykehuset. Legen min har sånn apparat, så i forrige svangerskap var jeg så heldig å få til sammen 6 ultralyder (ink. den på sykehuset). :D

Tiden går fort skal du se, snart 17. Mai, og plutselig er den 30. her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 8 uker idag :D

Imorgen skal min kjære og jeg reise hjem til mine foreldre. Og da skal jeg fortelle nyheten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 8 uker idag :D

Imorgen skal min kjære og jeg reise hjem til mine foreldre. Og da skal jeg fortelle nyheten :D

Tusen takk :D

Oi, så spennende! De blir nok kjempe glade :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D

Oi, så spennende! De blir nok kjempe glade :D

De blir nok glade, men samtidig ikke siden jeg bor over 200 mil unna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir nok glade, men samtidig ikke siden jeg bor over 200 mil unna :P

Ser den da, litt langt unna.. Men da er det jo en enda større grunn til å komme å besøke dere oftere, barnebarn er gull. :) Heldigvis bor alle våre nermeste i samme by, må være litt kjipt å bo så langt unna ser jeg for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med baby i magen og 8 uker ;) Mine bor også langt unna, ikke 200 mil, men noen timer reising og må ta fly eller båt. Svigers bor litt over en time unna med bil.

Håper dere får en super helg! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med baby i magen og 8 uker ;) Mine bor også langt unna, ikke 200 mil, men noen timer reising og må ta fly eller båt. Svigers bor litt over en time unna med bil.

Håper dere får en super helg! :skya:

Tuusen takk, og gratulerer selv ;) Enn at du har kommet over 18 uker allerede, heldig! :)

Hei Hei :)

Hvordan går det med deg ? og hvordan er formen`? :)

Heeei :)

Går bare bra med meg! Vært dårlig på å oppdatere dagboken min i d siste.. Formen har vært heelt jævelig for å si det rett ut, men den kvalmen forsvann plutselig uka her. Godt å ikke ligge pal ut på sofan lengre, men litt kjipt å ikke ha noen symptomer igjen da..

10 uker i dag, yeeeey :D Bare 2 uker igjen til passerte 12 nå.. Gleder meg til å nå den "magiske grensen", og håper alt står bra til inne i magen selv om symptomene svikter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL å sjekket hvordan ståa er.. Sprell levende liten krabat der inne, med ett bankende hjerte. Betryggende å vite at det faktisk er noe levende der inne, så da klarer jeg meg fint uten all den kvalmen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter jeg kom til uke 12 syns jeg at det har gått fort, skal på min første UL på tirsdag! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg kom til uke 12 syns jeg at det har gått fort, skal på min første UL på tirsdag! :danse:

Åh, så herlig! Kanskje dere får se hvilket kjønn det er som lurer i magen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper det! Blir ganske skuffet om de ikke kan se det, men er forberedt på at det kan skje og.

God helg!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper det! Blir ganske skuffet om de ikke kan se det, men er forberedt på at det kan skje og.

God helg!! :danse:

Blir skuffet om de ikke ser det jeg og, når det er vår tur :) Lurer veldig på om det er en gutt eller ei jente der inne. Vil jo helst begynne å shoppe babyklær med engang, men blir så vanskelig når man ikke vet kjønnet.

Ha en suuuper helg du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...