Gå til innhold

Isabellaa's nr. 2 på vei :)


Isabellaa

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg ville hoppet til køys for å sikre meg :ler: Jeg hadde en 56 dagers syklus da vi begynte å småprøve på baby, tok en EL test som var knallpositiv på dag 42, jeg trodde jeg var gravid, men det var EL for 2 lange uker etterpå dukket TR opp :ler:

Jaa, tror vi måå det.. Kan ikke la sjansen gå fra oss i tilfelle EL skulle vise seg å være her. Men håper virkelig jeg slipper en syklus på så mange dager, er så lenge å vente.. :) Lenge leve den utolmodigheten asså! hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Still nothing.. Ingen tegn til at mensen nærmer seg heller. Håper jeg slipper en uendelig lang syklus som er helt på vidda her, får bare vente og se.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en skyggestrek? Super-ultra-svak strek, men denne gangen er den i allefall rosa. Om jeg skulle vært gravid nå må jeg ha hatt EL senere enn jeg trodde, i og med at testen var såååå svak. Jeg har fremdeles ikke ett eneste symptom som tyder på graviditet, sist hadde jeg alle tegnene i boka. Jeg tror det enten er en skyggestrek, eller kanskje graviditet utenfor livmor eller noe sånt. Fornektelse fra pessimisten her? ;) Jeg får ta en ny test om noen dager, og se hva den sier da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er dagens test.. Noen som ser streken? Ser den veldig tydelig in real life, har bare blitt sterkere siden i dagtidlig, og er veldig klart rød. Så da er jeg gravid da, eller...? :D

(Bildet er tatt med ipad, derfor den crappy kvaliteten...)

post-36006-0-23558400-1365661953_thumb.j

Endret av Isabellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser en strek :) Drister meg til å si gratulerer!

Oioioi! Ser den jeg også :Nikke: GRATULEREEEER :D

Tusen takk! :D

Det har ikke helt gått opp for meg enda, skal ta en ny test i morgentidlig å se.. Er så tidlig også, 4 uker i morgen etter mine beregninger, å så mye som kan skje enda. Her kom i allefall symptomene med ett smell i dag, plutselig murringer i magen, kjempe kvalm i hele dag og voooondt i puppene. Alt kom like etter den positive testen, og det er jo et godt tegn at symptomene endelig er her. Får håpe spiren klorer seg godt fast der inne daa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere :) Håper alt går fint og at testen er posetiv imorgen også :)

Tuusen takk :)

Ja, jeg krysser fingrene her.. Håååper det asså! Må nesten legge meg nå, bare så jeg kan stå opp snart å teste.. Men er ikke i så mye tvil lengre egentlig, så mange kraftige symptomer som jeg har hatt i dag. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles positiv, men ikke så mye sterkere enn i går egentlig.. Kanskje tidlig enda da, får prøve enda en i morgen. Har en hel haug med billigetester liggende, så må jo bruke de opp. :D

Var kvalm når jeg våknet i dag, og har masse strekk/stikk nederst i magen.. Foreløpig ikke så mye mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en plass på nett nå at hcg dobbler seg ca annenhver dag, så kanskje den er sterkere på søndag eller mandag da. Skal kjøpe en CB med ukeindikator i dag, men tror jeg venter til mandag med å ta den.. Ikke sikkert den slår ut nå, når billigtestene er så svake enda. Men skyggestreker er det i allefall ikke, for jeg ser tydelig en rød strek der, yaay! :D

Går enda å kjenner etter symptomer hele tida, og får litt smått noia når jeg ikke kjenner noe.. Har heldigvis vært småkvalm og uggen i hele dag, og har fått en kraftig hodepine (som jeg også slet med sist svangerskap). Har absolutt ingenting i mot å spy å ha ett hode på spreng så lenge det resulterer i baby, så håper det holder seg her.. Er kanskje litt ekstra obs på alt når jeg har mistet en gang før, så nå må spiren klamre seg fast her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier :danse: Dette ser jo riktig så lovende ut :biggrin:

Begynner å se skikkelig lovende ut nå ja! :D

Enda en positiv test i dag, mye sterkere enn de tidligere også. Jeg er nokk gravid, bare vanskelig for å tro at det faktisk klaffet så fort. Virker for godt til å være sant liksom. Vi har brukt Pre-seed denne mnd da, så kanskje det hjalp til litt. :)

Kjempe kvalm i dag også, å mye stikking og vondt i puppene.. Det er vel de sikreste tegnene jeg har nå, hatt flere småtegn da, men ingen som kan direkte forbindes med graviditet. Slik som sårt og blødende tannkjøtt, kløe i underlivet, tett nese, hard mage, hodepine, stoooooor matlyst osvosv.

Da blir det digitaltest på mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er Pre-seed?

Utrolig gøy at det klaffet så fort da :)

Det er et glidemiddel som er veldig spermvennlig og etterligner vanlig el-sekret, supert for alle som har lite el-slim til vanlig.. Har sett veldig mange på nettet som har brukt det da det klaffet. Er fra billigetester.no. :)

Jaa, fryktelig godt å slippe å vente såå lenge på klaff.. Håper bare spiren holder seg der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på nettet og leser om spontanabort, og skremmer meg selv.. Har vel litt angst for å miste, siden jeg har gjort det en gang før, men dette må jeg slutte med! Unødvendig stress, skal prøve å kose meg med tanken på at jeg er gravid, så får vi bare se hvordan det går. Forhåpentligvis går det kjempe bra, og tiden fram til juni og passerte 12 uker går meegafort! Vi skal ut å reise i juni også, så har noe vi ser fram til. :D

Skal ta enda en test i morgentidlig, har fremdeles 5 billigtester igjen å bruke opp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test i dag også, like sterk strek som teststreken :) Hurra, endelig! :)

Prøvde å ta CB digital også, men den var defekt. Kom ikke fram noe på skjermen, var helt blank, så skal prøve å få byttet den på apoteket i morgen. Fryktelig kjedelig når jeg først hadde bestemt meg for å ta den. Men var jo egentlig i morgen jeg hadde planer om å ta den uansett, så kan vel vente. :)

Var ikke noe kvalm når jeg våknet i dag, og får litt noia av det kjenner jeg.. Men har litt småstikking i puppene enda, så må slutte å pine meg selv med de tankene.. Kanskje jeg blir mer kvalm utover dagen, haha. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...