Gå til innhold

Hva er DIN dypeste hemmelighet?


CherryBerry

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med depresjoner og vonde tanker i mange år. Har vært "frisk" noen måneder nå og sliter med tanken om at jeg ikke føler meg levende siden jeg ikke har det vondt. Jeg føler at jeg bare flyr gjennom dagene.

Har ikke delt dette med noen siden alle er så glade for at ting har ordnet seg.

En annen ting er at jeg hele tiden leser mennesker. Jeg må se hvordan de reagerer på ting. Spesielt om jeg snakker. Om jeg føler meg oversett eller ikke tatt på alvor gjør det mer vondt enn jeg viser. Det er VELDIG viktig for meg å bli likt, dermed kan jeg oppleves som litt merkelig av noen når jeg hele tiden jobber for dette...

Anonym poster: 8cc571536ccdb4a279782b53780be92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Jeg sliter med sosial angst og depresjon, noen vet det... men ingen vet hvor ille det er. Vær dag er en seier for å si det slik.



Anonymous poster hash: 24b2a...9c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at narkotika frister. For livet mitt suger så hardt, at jeg ønsker å fucke det opp så mye at det ikke er mer igjen. 

 

Drømmer om å ta opp et stort lån. Bruke det opp på reise, og annet unødvendig dritt for så å gjøre slutt på alt.



Anonymous poster hash: 24b2a...9c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest tråden.

 

Men min dypeste hemmelighet er at jeg faker ufør. Feiler meg ingenting, men omstendighetene gjorde at det ble slik.

 

100% ufør, max trygd, feiler absolutt ingenting.



Anonymous poster hash: 00eb7...332
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At eksen min voldtok meg flere ganger mens vi var sammen. Det vil jeg nok aldri fortelle noen.



Anonymous poster hash: 6e8b2...cf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hva man ofte ser på som et selvforskyldt problem problem for tenåringer. Utad er jeg en ressurssterk mamma, voksen og fornuftig, men jeg går alltid med genser for jeg kutter meg selv på armene.

Anonymous poster hash: 406f8...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ikke lest tråden.

 

Men min dypeste hemmelighet er at jeg faker ufør. Feiler meg ingenting, men omstendighetene gjorde at det ble slik.

 

100% ufør, max trygd, feiler absolutt ingenting.

Anonymous poster hash: 00eb7...332

 

hvordan klarte du det? Hadde jeg vist hvem du var. så hadde jeg rapportert deg inn til nav!!! Svindler

 

 

Anonymous poster hash: 24b2a...9c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg aldri har klart å komme over eksen min, selv om det har gått seks år siden det ble slutt. Det har bragt meg inn i depresjon og selvmordstanker. Mamma og pappa vet det da.



Anonymous poster hash: c65d8...99b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker ungen hans død.



Anonymous poster hash: 57ed3...8e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sexmisbrukt av en tillitsperson. Og jeg har følelser for en av mine beste kompiser...

Anonymous poster hash: 8e379...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en sexkunde og kommer til å være det resten av livet.



Anonymous poster hash: 57f40...30e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et temmelig enormt bekreftelsesbehov.

Anonym poster: b07362e8ef84a5790cce0a33b8204c70

Samme sliter jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaKillie

Er han hele skolens don juan?

Anonym poster: d3bc3505f66d18613f31dc2dec6c6451

Kanskje han har kraftig kropp og halvlangt hår også....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Banket min venninnes voldtekts mann opp!

Jeg slo ned en pedofil med ett kuben...og litt til.

Kvinne, 55 kg

Anonymous poster hash: cea88...763

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med en fyr som var forelska i meg på grunn av ensomhet og jeg tenkte at jeg trengte det litt. Jeg var aldri forelska i han, men da han sa han elsket meg svarte jeg det samme tilbake. Jeg har gjort det slutt nå, og han sitter igjen med stor hjertesorg pga jeg tenkte det kunne være gøy å være i et forhold litt.



Anonymous poster hash: f884d...f6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har opplevd seksuelle overgrep fra faren min da jeg var 11-14 år.. Tenker på det hver dag, men klarer ikke fortelle noen om det

Jeg håper du en dag finner nok styrke til å fortelle noen det. Det er mange der ute som vil ta deg i mot med åpne armer. Og som tåler å høre det. Husk at du ikke kunne gjøre noe, og at alt av ansvar ligger hos din far. Uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Du fortjener en god hverdag som ikke preges av vonde minner. Å bearbeide dem er tungt, men jeg kan med hånden på hjertet fortelle deg at det er verdt det.  :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp begynt et avstandsforhold og er så redd for at det ikke kommer til å fungere at jeg flere ganger har vurdert å avslutte, det for å slippe en eventuell breakup fra hans side på et senere tidspunkt. 



Anonymous poster hash: 5ee83...48b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...