Gå til innhold

Hva er DIN dypeste hemmelighet?


CherryBerry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min dypeste hemmelighet er at jeg kaster bort store deler av livet på Kvinneguiden.



Anonymous poster hash: 1bc87...ebd
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufør alenemor som sper på trygda ved å ta eskorteoppdrag



Anonymous poster hash: b40a7...f07
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufør alenemor som sper på trygda ved å ta eskorteoppdrag Anonymous poster hash: b40a7...f07

:klem:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker mye på en kompis som voldtok meg.. Jeg savner han!! Føler alt var min feil selv om jeg sa nei mange ganger og klarte ikke noe annet enn å stirre i veggen etterpå..

Jeg fantaserer om å se sambo ha sex med ei annen...

Anonymous poster hash: 5581a...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dager hvor jeg våkner opp, og føler meg skuffet over at jeg våknet enda en dag. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha alt for mye oppmerksomhet av kjæresten. Nå som jeg skrev det så tenker jeg at det er jo ikke en hemmelighet.. Ikke en kul en ihvertfall.

Meeen når jeg var mindre så syntes jeg det var veldig spennende når søstra mi (som er en del år eldre enn meg) tok med seg gutter hjem. Ble sjokkert førstegangen jeg tittet inn gjennom nøkkelhullet og så at de hadde sex. Det var jo sånn jeg bare hadde hørt noen snakke om før. Til slutt ble det mer og mer normalt å titte inn nøkkelhullet. http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/plystre.gif Barnstankegang as... Utrolig flau over det nå i etteritd. haha

Hjalp også venninna mi da hun ville finne ut hvordan sex føltes ut (12år). Kjøpte en agurk (var vel i overkant generøse med størrelsen..) og prøvde å presse den inn i henne. Senere ble agurken tilbehør til tacokveld hos familien hennes.... http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/sarkasme.gif

Svarer på et utrolig gammelt innlegg, men HERREGUD 😨 ang agurken 😳 som endte opp som middagstilbehør 😷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for selvmordstanker.

 

Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Frk.K, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg fortalte mine dypeste  hemmeligheter til noen, så ville ikke dette ha vært noen hemmelighet lenger. Ville det vel ?

     



Anonymous poster hash: 2dec4...940
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

- At jeg har ikke en eneste venn 😟

- At jeg ikke har jobb og får utbetalt 2000kr av nav i mnd

- At instagrammen min er akkurat slik jeg skulle ønske livet var

Anonymous poster hash: 2c287...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg provoserte Jacklost for å skape en støttegruppe rundt hans person, som har ført til at han er mer populær nå enn noensinne. Når jeg nå går inn for å bli bestekompis med fyren vil jeg være venn med en kar som gir meg lett tilgang på alle de deilige kvinnemenneskene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om sønnen min før jeg ble gravid. Gikk på p-ring og hadde overhode ingen planer eller ønske om graviditet, var i en situasjon i livet hvor barn var utelukket.

Drømte at jeg gikk ute i skogen å fant en liten baby (som er helt lik i utseende til babyen jeg har nå, hårfargen, ansiktet, alt) og ble så glad da jeg ble fortalt i drømmen at jeg kunne ta han med meg hjem fordi han var min. Måneden etter hadde jeg positiv test i hånda, sjokkert som jeg var valgte å beholde.

Har ikke fortalt dette til andre enn mamma for vet ingen tror på slikt, kanskje ikke min dypeste hemmelighet men den betyr mye for meg og gir meg troen på at det finnes noe mer der ute.

Anonymous poster hash: d3998...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- At jeg i starten av tenårene stadig vekk stjal godteri fra butikken (tilbakebetalt anonymt nå)

- At jeg jevnlig går til terapaut

- At jeg fortsatt sliter med spiseforstyrrelser og har angst for å ende opp som deprimert igjen

- At jeg ikke er så seksuelt moralsk som det alle rundt meg tror. (kristen)

 

- Åja, også spiser jeg boogiemen til stadighet



Anonymous poster hash: 4a2a0...0e1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykolog, fastlege og familie vil at jeg skal slanke meg. Men jeg vil heller leve i 30-40 år til som feit og spise det jeg vil, enn å være tynn og ulykkelig i 60-70 år til. 

Sliter med depresjon og føler ikke livet er verdt å leve, for samfunnet krever div ting av meg som gjør meg ulykkelig. Så vil heller spise pizza og potetgull vær dag og dø ung. 

 

 



Anonymous poster hash: 16435...283
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gruer meg til helgen hver fredag når jeg kjører hjem fra jobb, har ingen venner.

Juger til kollegaene mine om hva jeg skal eller har gjort i helgen.

 



Anonymous poster hash: e7615...2d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at jeg er forelsket i beste kompisen min som aldri vil være noe annet enn venn med meg...



Anonymous poster hash: a6cbc...15d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...