AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #61 Skrevet 15. mars 2013 Jeg faker orgasme, og har gjort det siden første gang jeg hadde sex med han som nå er samboeren min. Husker han spurte ''kom du?'', og dum og nyforelsket som jeg var sa jeg ''ja, selvfølgelig'', fikk vell for meg at han likte meg bedre da? Den dag idag later jeg fortsatt som, og tørr jo ikke si nå, etter fire år, at jeg bare later som Men det har til en viss grad gått så langt at jeg nesten tror på meg selv Det som plager meg med det er at jeg juger for han, og jeg hater at jeg gjør det. Men sexen er super bra den, selvom jeg somregel faker orgasmen Anonym poster: cd4998c34f7575cde53b7acaabdafb49 9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #62 Skrevet 15. mars 2013 Jeg sliter psykisk, har en spiseforstyrrelse og går til psykolog en gang i uka Jeg har et enormt behov for bekreftelse, og har flere ganger logget meg inn på vennene mine sin facebook for å se om de har skrevet noe stygt om meg til andre, uff.. Gjør det ikke nå lenger!! Anonym poster: fad5b5d86c2dbe70ed0f47123d68a88d
Charlene87 Skrevet 16. mars 2013 #63 Skrevet 16. mars 2013 da tror jeg du har misforstått begrepet suicidal. da ønsker man nemlig å dø. og at du sier selvmord aldri er noen løsning blir vel feil? ettersom det har vært løsningen for mange. jeg syns vi her i norden har et litt angstfullt forhold til døden. just saying Okei , mente selvmordstanker. Det er en utvei å ta selvmnord, men jeg personlig mener det er en pysete og egoistisk utvei. Den vonde livsituasjonen man er i nå, går som regel over. selv om det kan ta mange månder eller år. Ja, det høres sikkert håpløst ut... Men jeg tror virkelig at alle kan få det bra når man tar seg sammen og prøver å fikse det!! skaffe hjelp og gjøre handlinger, for man har ansvar for sitt eget liv.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2013 #64 Skrevet 16. mars 2013 Jeg er forelsket i læreren min, og han er 15 år eldre en meg. Anonym poster: 345399175251f9874fc9a05b27902e69 Er han hele skolens don juan? Anonym poster: d3bc3505f66d18613f31dc2dec6c6451 Har han kraftig kropp og halvlangt hår?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #65 Skrevet 16. mars 2013 Jeg misliker den ene delen av min egen familie sterkt, vi er som natt og dag. Når vi treffes mener de at vi er verdens beste familie, har samhold og er nære. De tror alt er bare fryd og gammen. I virkeligheten deler jeg ikke noe personlig med de og jeg vil bare dra fra dem raskest mulig! Det tror jeg er en ganske vanlig følelse å ha. Anonym poster: 9bc7dcd8fc7ba57d50c8038aeab51094 1
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2013 #66 Skrevet 16. mars 2013 Okei , mente selvmordstanker. Det er en utvei å ta selvmnord, men jeg personlig mener det er en pysete og egoistisk utvei. Den vonde livsituasjonen man er i nå, går som regel over. selv om det kan ta mange månder eller år. Ja, det høres sikkert håpløst ut... Men jeg tror virkelig at alle kan få det bra når man tar seg sammen og prøver å fikse det!! skaffe hjelp og gjøre handlinger, for man har ansvar for sitt eget liv. Så en venn av meg som levde med kroniske smerter i 15 år, sov 4-5 timer pr natt på det beste, og gikk igjennom utallige behandlinger i håp om at det kunne hjelpe, utelukkende av hensyn til familie, er pysete og egoistisk for at h'n til slutt tok sitt eget liv? Helt ærlig, jeg vil si at det å tvinge en person til å leve i et helvete er mer egoistisk enn å ta sitt eget liv.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2013 #67 Skrevet 16. mars 2013 jeg synest det er rart at en stor prosent andel av kg "rådgiverne" lider av ulik grad av depresjon. Min "hemelighet" må være at jeg lider av hukomelsetap i hverdagen. Har tatt dette opp med lege,men fikk besjed om at det ville komme seg og at jeg ikke glemmer viktige ting! Det er spesielt ubehagelig når jeg snakker med mennesker som kjenner meg igjen og jeg ikke vet hva eller hvordan jeg kjenner personen som snakker til meg om ting jeg sikkert burde huske...
Puppmania Skrevet 16. mars 2013 #68 Skrevet 16. mars 2013 Jeg må ha alt for mye oppmerksomhet av kjæresten. Nå som jeg skrev det så tenker jeg at det er jo ikke en hemmelighet.. Ikke en kul en ihvertfall. Meeen når jeg var mindre så syntes jeg det var veldig spennende når søstra mi (som er en del år eldre enn meg) tok med seg gutter hjem. Ble sjokkert førstegangen jeg tittet inn gjennom nøkkelhullet og så at de hadde sex. Det var jo sånn jeg bare hadde hørt noen snakke om før. Til slutt ble det mer og mer normalt å titte inn nøkkelhullet. Barnstankegang as... Utrolig flau over det nå i etteritd. haha Hjalp også venninna mi da hun ville finne ut hvordan sex føltes ut (12år). Kjøpte en agurk (var vel i overkant generøse med størrelsen..) og prøvde å presse den inn i henne. Senere ble agurken tilbehør til tacokveld hos familien hennes.... 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #69 Skrevet 17. mars 2013 Jeg spiller ganske overlegen, høy på pæra og frekk. Alle tror jeg har mange venner og at livet mitt er perfekt. Men jeg er deprimert, har ingen venner, og en familie som aldri er tilstede. Anonym poster: 4330bfc9b1a5886779580bd39a7f5ff6 1
Klaine Skrevet 17. mars 2013 #70 Skrevet 17. mars 2013 Dette er internett, så jeg kommer ikke til å skrive mine mørkeste hemmeligheter her. Men det mest hemmelige jeg er villig til å innrømme er at jeg aldri hat hatt orgasme.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #71 Skrevet 17. mars 2013 da tror jeg du har misforstått begrepet suicidal. da ønsker man nemlig å dø. og at du sier selvmord aldri er noen løsning blir vel feil? ettersom det har vært løsningen for mange. jeg syns vi her i norden har et litt angstfullt forhold til døden. just saying Dersom den suicidale ikke hadde vært i den livssituasjonen ville vedkommende ønsket å leve. Selvmord er aldri en god løsning. Å prøve å få noen fra å ta selvmord dreier seg ikke om angst for døden, men å se verdien i ethvert liv.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #72 Skrevet 17. mars 2013 Jeg tenker mye på eksen, selv om jeg har det supert sammen med kjæresten min. Har absolutt ingen planer om å gå tilbake til det helvetet igjen, så jeg unngår han for enhver pris. Likevel dukker han opp i drømmene mine!! Anonym poster: a99179d2a7e6a33bafee032184e2452d Samme her.. Jeg tenker på eksen min hver eneste dag, opp til flere ganger.. Kjenner på savn av ting vi pleide gjøre sammen, ting han sa, fikk meg til å le og forsto humoren min.. Men det var ett elsk/hat forhold, som aldri ville fungert..og som ingen av oss ønsker å gå tilbake til. Vi er nå sammen med hver vår nye kjæreste, og jeg gifter meg til sommeren med min bedre halvdel, som er perfekt på alle måter. Alikevel KLARER jeg ikke å slutte å tenke på eksen..skjønner ikke hvorfor..og det er ganske frustrerende til tider.. Anonym poster: 47c0a1d9ac45585bb8b1d53166f71bf0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #73 Skrevet 17. mars 2013 Jeg er ikke en sjalu type, men har i det sisste fått mistanke av at mannen har vært/er utro.. Det har blitt lange sene dager på jobben, vi har ikke hatt sex på 2-3 uker, han er ikke intressert i nærkontakt lengre, og tlf hans er alltid utav mitt syn.. Jeg synes det var ett sugemerke på halsen hans forrige uke, men han mente dette var ett utslett.. Jeg har ikke konfrontert han, eller påpekt at jeg aner en liten misstanke. Men det er bare så mange småting som spiller inn, at min lille hemmelighet er at jeg tror mannen er utro................ Anonym poster: 47c0a1d9ac45585bb8b1d53166f71bf0
dobri123 Skrevet 17. mars 2013 #74 Skrevet 17. mars 2013 Jeg må ha alt for mye oppmerksomhet av kjæresten. Nå som jeg skrev det så tenker jeg at det er jo ikke en hemmelighet.. Ikke en kul en ihvertfall. Meeen når jeg var mindre så syntes jeg det var veldig spennende når søstra mi (som er en del år eldre enn meg) tok med seg gutter hjem. Ble sjokkert førstegangen jeg tittet inn gjennom nøkkelhullet og så at de hadde sex. Det var jo sånn jeg bare hadde hørt noen snakke om før. Til slutt ble det mer og mer normalt å titte inn nøkkelhullet. Barnstankegang as... Utrolig flau over det nå i etteritd. haha Hjalp også venninna mi da hun ville finne ut hvordan sex føltes ut (12år). Kjøpte en agurk (var vel i overkant generøse med størrelsen..) og prøvde å presse den inn i henne. Senere ble agurken tilbehør til tacokveld hos familien hennes.... Hahaha, nå lo jeg godt her 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #75 Skrevet 22. mars 2013 Jeg hadde sex med en gammel mann for 3000 kroner da jeg var 19. Trengte pengene veldig.. Anonym poster: 047ed925c883e977ed2ccbd64590ce56 Minner meg om en gang jeg datet med en jente jeg traff på en dateside på nettet. I en helt annen sammenheng fortalte hun meg passordet til noe helt annet, og for nysgjerrighets skyld prøvde jeg om hun hadde brukt det samme passordet på dateprofilen sin. Det hadde hun. Nysgjerrig som jeg var, leste jeg noe av korrespondansen hennes, og det var en nokså ekkel mann som hadde spurt henne enkelt og greit om han kunne få runke mens hun så på, for 2000 kr eller noe sånt, på et eller annet offentlig toalett. Noe hun sa ja til. Det ble ikke skrevet noe mer dem i mellom i etterkant, så hva som faktisk skjedde vet jeg ikke. Kan jo skjønne det var fristende å takke ja til lettjente penger. Anonym poster: 7109c47e138803f1320cb7caa822573e
Anciol Skrevet 22. mars 2013 #76 Skrevet 22. mars 2013 Jeg drev med selvskading , venstre arm er arret! 1
Leifern Skrevet 22. mars 2013 #77 Skrevet 22. mars 2013 (endret) Uff, da jeg var 3 år gammel eller noe sånt fikk mine to storesøsken en tikroning hver av bestemor, mens jeg fikk 10-15 tiøringer, og jeg skjønte ikke at jeg ble "lurt", hadde ikke helt kontroll over dette med penger og var kun opptatt av at jeg fikk flest mynter. Heldigvis tapte jeg ikke så mye penger som de som får penger tilbake i skatteoppgjøret gjør Endret 22. mars 2013 av Leifern
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2013 #78 Skrevet 22. mars 2013 Uff, da jeg var 3 år gammel eller noe sånt fikk mine to storesøsken en tikroning hver av bestemor, mens jeg fikk 10-15 tiøringer, og jeg skjønte ikke at jeg ble "lurt", hadde ikke helt kontroll over dette med penger og var kun opptatt av at jeg fikk flest mynter. Heldigvis tapte jeg ikke så mye penger som de som får penger tilbake i skatteoppgjøret gjør Er ikke renten på det egentlig ganske brukbar?
Gjest Hemmeligheter Skrevet 22. mars 2013 #79 Skrevet 22. mars 2013 Hemmeligheten min er at jeg tror jeg er sosiopat...men alle tror jeg er ett fantastisk godt menneske... En mann vil gå fra kona si for min del helt uten sexuell kontakt mellom oss....å jeg vil ikke ha han engang. Jeg har ødelagt for mange fordi jeg synes de har det for bra...men ingen vet det er meg som står bak det. Ikke har jeg dårlig samvittighet for noe av det heller.
Leifern Skrevet 22. mars 2013 #80 Skrevet 22. mars 2013 Er ikke renten på det egentlig ganske brukbar? Er jo en avsporing, men renten er vel drøyt 1 % på penger man i snitt betalte inn ca. et år i forveien (noe alt i januar 1,5 år på forhånd), så nei, renten er elendig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå