Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Når skal det komme nye sesonger av denne serien? På TLC er det iallefall bare repriser og hopping av episoder så man blir rent gal. Bare rot. Siste jeg så av disse var den episoden med Meri og det styret der. Er de kommet noe lengre og sendes denne noen andre plasser enn på TLC?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

https://www.zillow.com/homedetails/4039-Wild-Eagle-Cir-Las-Vegas-NV-89129/121085600_zpid/ Christine sitt hus

https://www.zillow.com/homedetails/4023-Wild-Eagle-Cir-Las-Vegas-NV-89129/121085930_zpid/ - Tror dette er Janelle sitt

Omregnet i NOK så er husene verdt rundt 5,5 mill. Hvis de får solgt alle fire hus dil ca. samme pris så betyr det en samlet omsetning på rundt 22 mill 😮 Ikke dårlig med tanke på at de fikk det til å se ut som om de så vidt fikk det til å gå rundt økonomisk da de kom til LV. 

Må innrømme at jeg ikke helt klarer å se for meg hvordan de får økonomien til å gå opp. De har en TV-serie og tjener tydeligvis penger på diverse markedsføring, men ingen av de virker som proffe some-influencere og tv-serien har jo vært veldig sporadisk de siste årene, og med mange barn i college-alder så er ikke dette billig. 

Det virker også som om de venter med å legge ut alle husene på en gang, ingen av LV-husene er solgt ennå, men de har allerede flyttet og kjøpt land (uten hus) i Arizona, noe som må bety at de leier i mellomtiden. Det ser ut til at Maddie og 

Forresten så tipper jeg at neste sesong kommer til å starte ganske snart. De siste årene har TLC vist en sesong i året, med lengste opphold mellom sesonger på ett år (fra slutten av forrige sesong til starten av neste). Forrige sesong ble avsluttet i april, men jeg tipper at vi slipper å vente så lenge, i og med at fornyelsen ble annonsert relativt raskt. Jeg tipper enten januar/februar eller desember som utgangspunkt. 

Anonymkode: a62e3...b37

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Endelig er premieredato for neste sesong og trailer klar: https://www.google.no/amp/s/www.usmagazine.com/entertainment/news/sister-wives-and-seeking-sister-wife-to-return-in-january-2019/amp/

Jeg gleder meg til å se denne sesongen. I forrige sesong vi fikk se var familien vel etablert i LV og nå har de flyttet til nok en ny stat. Spent på å se hva som ligger bak. 

Ble litt svett av både Kody og Meri i traileren. Begge virker utrolig sta og egenrådig. 

Anonymkode: a62e3...b37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endelig er premieredato for neste sesong og trailer klar: https://www.google.no/amp/s/www.usmagazine.com/entertainment/news/sister-wives-and-seeking-sister-wife-to-return-in-january-2019/amp/

Jeg gleder meg til å se denne sesongen. I forrige sesong vi fikk se var familien vel etablert i LV og nå har de flyttet til nok en ny stat. Spent på å se hva som ligger bak. 

Ble litt svett av både Kody og Meri i traileren. Begge virker utrolig sta og egenrådig. 

Anonymkode: a62e3...b37

Så bra! Takk for info! Gleder meg. Begynner den i Norge samtidig som USA?

Anonymkode: 641aa...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Takk for info! Gleder meg. Begynner den i Norge samtidig som USA?

Anonymkode: 641aa...458

Hmm... Det vet jeg faktisk ikke. Prøvde å sjekke ut TLC Norge i diverse some og det virker ikke som om de har annonsert noe i forhold til dette. 

Jeg bruker å følge amerikansk sendeplan fordi jeg blir gal av å forholde meg til den norske. Vet ikke om det har forandret seg, men de første sesongene ble sendt i rare loops, noe som førte til at det ble veldig vanskelig å få med seg sendemønsteret. 🙄

Anonymkode: a62e3...b37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forsøke å finne det ut jeg også, men si gjerne ifra om du finner ut av sendestart på tlc. Må følge med. ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så traileren nå og syns så synd på barna/ungdommene som må flytte tilbake til utah. Og det virker som kody kun vil tilbake til utah for å bevise at de nå har lov å bo der igjen. Må være vanskelig å flytte fra venner og skole igjen.

Anonymkode: 641aa...458

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utah? De har nå flyttet fra Las Vegas til Flagstaff (by i Arizona) som er i en helt annen retning og ikke i Utah. At de alltid har lyst til å dra tilbake til stedet de kjenner som sitt hjemsted, hvor familie, venner og hele historien deres ligger, det forstår jeg godt, men de kan det ikke så lenge lovene er som de er der. Å drømme om det er ikke forbudt. Ennå. Aner ikke hvorfor de flyttet fra sine digre, flotte hus som de jobbet slik for å få tak i, men vi får nok innblikk i sesongen som kommer. Tålmodighet er en dyd og vi er veldig dydige når det gjelder å vente på ny sesong syns jeg. Den kommer jo aldri og jeg vil ha den NÅ! :fnise: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg skjønner heller ikke hvorfor de flytter fra de husene de brukte så mye tid og penger på å bygge. Hadde det vært for å flytte tilbake dit de kom fra og som de fleste av dem savner kunne jeg kanskje forstått det, men nå er de på et helt nytt sted (ikke alle da, de barna som har flyttet ut allerede har etter det jeg vet blitt værende der de bor). Skal bli spennende å se i alle fall. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upps: da kan nok ikke jeg fortsette å lese her, for jeg vil se det på TLC-kanalen slik som jeg pleier.
Fjerner ikke ad-blocken min for alt i verden, nå når den først er på plass og virker som den skal.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Noen som ser på? Sesong 8 startet på TLC i går..

Anonymkode: b57ab...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på :hoppe:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som ser på? Sesong 8 startet på TLC i går..

Anonymkode: b57ab...3b4

 

Anonymkode: 7dba7...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meri har ikke blitt mindre bitchy og sutrete med tiden. Får en egoistiske og slittsomt kjerring hun er! 

Anonymkode: c4a0a...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om episoden går i reprise? Fader jeg glemte at det var ny sesong! 

Anonymkode: 84e14...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle episodene blitt lagt ut på dplay, eller blir det lagt ut en og en der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...