Sommerfugl86 Skrevet 28. august 2015 #341 Del Skrevet 28. august 2015 Det finnes på YouTube - sesong 6 ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2015 #342 Del Skrevet 29. august 2015 Wow! Er det virkelig sant? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2015 #343 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg fant det ikke på youtube. Finner det ikke på tv-kanalen heller. Er det bare meg eller går det ikke noen ny sesong nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. oktober 2015 #344 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg holder på å se en helt ny sesong nå. Går ikke på norsk tv enda, samboer laster den ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2015 #345 Del Skrevet 5. oktober 2015 Du er heldig. Håper at vi får se snart vi andre også. Bare gamle greier som går og går på tlc. *sukk* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eolin Skrevet 5. oktober 2015 #346 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg ville ha tenkt "hvis det funker for dem og de er lykkelige, have fun" om dette var lov for begge kjønn i de religioner hvor man praktiserer denne form for ekteskap - altså en dame med mange menn. =) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2015 #347 Del Skrevet 5. oktober 2015 Uten at jeg kan gi deg en nettadresse, så er det vel mange plasser i fremmede deler av verden hvor kvinnfolk praktiserer dette. Jeg hadde nok sagt neitakk til det personlig, for jeg tenker meg at det blir mye strevsomme greier å holde så mange menn (og seg selv) fornøyd på en gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. oktober 2015 #348 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg er også der at hvis det funker for dem, så kjør på. Jeg ønsker ikke å bestemme hva som skal være rett for andres liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #349 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg ville ha tenkt "hvis det funker for dem og de er lykkelige, have fun" om dette var lov for begge kjønn i de religioner hvor man praktiserer denne form for ekteskap - altså en dame med mange menn. =) Polyandiy, altså 'flermanneri', var ganske vanlig i Nepal, og deler av Kina og India før i tiden, men det var ofte snakk om flere brødre som var gift med samme kvinne. Men polygami er jo ikke lovlig i USA, så sånn sett har det jo ikke noe å si om det er en mann med flere koner eller en kvinne med flere menn, det er like ulovlig uansett. De mormonske fundamentalistene driver så vidt jeg vet bare med flerkoneri, men vet ikke om de har regler om at polyandri ikke er lov. Anonymous poster hash: d7070...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2015 #350 Del Skrevet 10. november 2015 Har fremdeles ikke funnet den nye serien på TLC, så jeg regner med at det ikke er noe der - ennå.Det jeg har lest i nyhetene i dag, er at han og Robin venter forøkelse - ei jente.Barn nr. atten er altså i komminga. Lykke til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #351 Del Skrevet 10. november 2015 Kommer ny sesong denne mnd. Husker desverre ikke nøyaktig dato Anonymkode: 236db...8ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2015 #352 Del Skrevet 10. november 2015 Får satse på at jeg oppdager når det sendes da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 11. november 2015 #353 Del Skrevet 11. november 2015 I følge TLC har de sesongpremiere 18 nov. Husker ikke klokkeslett da. Får bare håpe at de ikke bytter sendetid på det, igjen! Liker ikke å bare få tatt opp 3 episoder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2015 #354 Del Skrevet 11. november 2015 Enig. Knurr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #355 Del Skrevet 11. november 2015 Har dere fått med dere dette? http://www.fashionnstyle.com/articles/74200/20151006/sister-wives-meri-brown-spills-details-on-online-liaison-finds-male-lover-was-a-woman.htm Anonymkode: 38d59...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2015 #356 Del Skrevet 11. november 2015 Hvis det er sant; jeg er ikke overrasket. Slikt skjer i de beste familier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #357 Del Skrevet 11. november 2015 Google det, det står masse om det. Tror faktisk det er sant... Men, hun er jo så religiøs, synes det faktisk er litt sjokkerende.. Merri brown utro liksom, når ble hun en badgirl? Anonymkode: 38d59...efa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2015 #358 Del Skrevet 11. november 2015 ...antagelig da det ble for mange koner i familien tenker jeg og det ble lite igjen til henne av oppmerksomheten og alt det man vanligvis ønsker seg i et forhold. Føler seg nok ensom og alene der i ytterkanten, Meri. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #359 Del Skrevet 11. november 2015 Huff ja, ser ikke ut som hun har det så bra for tiden.. stakkars Anonymkode: 38d59...efa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #360 Del Skrevet 22. november 2015 ...antagelig da det ble for mange koner i familien tenker jeg og det ble lite igjen til henne av oppmerksomheten og alt det man vanligvis ønsker seg i et forhold. Føler seg nok ensom og alene der i ytterkanten, Meri. Jeg tror nok du har veldig rett. I en så stor familie med mange barn, så er det nok lett å falle utenfor. De fleste familieaktivitetene er nok rettet mot barna og i tillegg så er det nok naturlig at Kody er mer hos de andre konene, der hvor det er flere behov å følge opp. Jeg tipper at selv om de rullerer på hvor Kody skal sove, så er han nok mye mer hos Christine/Janelle/Robyn på dagtid. Jeg ser ikke helt for meg at han sitter hjemme alene med Meri og slapper av mens de andre konene har 3-4 barn hver som fortsatt bor hjemme, i tillegg til at en del av de eldre barna studerer i samme by og sikkert ofte er innom.Meri har nok i tillegg alltid følt seg veldig viktig i familien så lenge Mariah bodde hjemme. Særlig i de første sesongene er det tydelig at hun har fremstått som en ledertype i familien, mens nå virker det som om de tre andre tar mer plass. At Robyn er gravid igjen er nok også ekstra sårt. Jeg tror at Meri virkelig gikk inn for å prøve å takle situasjonen bra da Solomon ble født, men innerst inne så tror jeg nok at hun hadde håpet på at han skulle bli den sistefødte. Nå som Kody blir spedbarnspappa igjen så er det jo som om de er på helt forskjellige stadier av livet.Angående hele catfish-saken, så synes jeg ikke at det som skjedde kom så tydelig frem i sesongavslutningen. At Meri ble lurt er nok helt sant, men episoden ble klippet på en måte som gjør det veldig uklart. Var det et slags intimt vennskap, eller gikk hun virkelig over streken i form av emosjonelt utroskap? Og hva synes de andre voksne i familien om saken? Det kan godt hende at det bare er TLC som har klippet det slik for å skape en cliffhanger, men jeg håper virkelig at de oppklarer hva som var greia. Akkurat nå så virker det som om fokuset er mer på at Meri ble lurt som et offer, og ikke hvorvidt hun faktisk har et ansvar selv.Ellers er jeg veldig glad for at de bestemte seg for å ta med forholdene til de eldste barna i sesongen. Bortsett fra Mykeltis "kjæreste" (som i det hele tatt bare virket fake - som om TLC overtalte henne til å ta med en mannlig venn på innspilling for å skape en story) så har vi sett lite av livene til de eldre barna.Jeg er veldig glad for at Maddie har funnet seg en kjæreste. Av alle de eldste Brown-barna, så har hun alltid vært min favoritt! Logan, Mariah og Aspyn er eldst hos hver sin mor og har alltid virket litt snusfornuftige og veslevoksne, Mykelti har virket litt for dramatisk til tider mens Maddie har virket mest balansert. Jeg tror nok også at hun er den av de eldre barna som kanskje kan ha datet litt på High School (twitter-feeden hennes på den tiden indikerer mye guttedrama i alle fall), selv om det ikke ble vist på TV.Jeg er derimot litt skuffet over at hun velger å forlove seg når hun bare er 19 år (fortsatt 18 da forlovelsen skjedde). At det er en aldersforskjell på nærmere 10 år er én ting, men av alle Brown-barna, så trodde jeg at hun var den som kanskje ville utforske livet litt før ekteskap. Ut i fra sosiale medier så har hun flyttet inn med Caleb i Montana og har sluttet/tatt permisjon fra studiene og jobber på Starbucks. Hun skriver også at hun har planer om å gjøre ferdig utdannelsen (law degree), men ikke noe om når. Anonymkode: a62e3...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå