Meadow Skrevet 17. februar 2023 #2101 Del Skrevet 17. februar 2023 Så på Instagram at det har vært sendepause denne uken pga Superbowl. Så hvis vi ligger så likt med USA så er det kanskje derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 17. februar 2023 #2102 Del Skrevet 17. februar 2023 3 hours ago, Meadow said: Så på Instagram at det har vært sendepause denne uken pga Superbowl. Så hvis vi ligger så likt med USA så er det kanskje derfor. Gir jo ikke mening når det er sendt på norsk tv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 17. februar 2023 #2103 Del Skrevet 17. februar 2023 Meadow skrev (6 timer siden): Så på Instagram at det har vært sendepause denne uken pga Superbowl. Så hvis vi ligger så likt med USA så er det kanskje derfor. Den nye sesongen er ferdigsendt for lenge siden i USA. Men det var en pause mellom del 1 og del 2/3 i tell all på grunn av julen, men skjønner ikke hvorfor denne forsinkelsen skulle gjelde i februar i Norge. 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. februar 2023 #2104 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg skjønner heller ikke det, i alle fall ikke når episodene er sendt på TV. Får håpe de kommer snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 17. februar 2023 #2105 Del Skrevet 17. februar 2023 Er nok ikke pga sendepause, de i USA er ferdig for lenge siden. Søk opp på youtube, jeg har sett alle episodene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 18. februar 2023 #2106 Del Skrevet 18. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (På 14.2.2023 den 23.24): Har ikke hun forandret seg veldig? Jeg har kun fulgt med her inne og lest gossip på nettet, men ut fra bildet klarer jeg ikke helt se hvem hun er (bortsett fra at hun ikke er Meri), men kjenner igjen navnet. Kan ikke huske at noen av konene har sett så glade, avslappet, naturlige og rett og slett strålende ut på bilder fra serien. Hun ser lykkelig ut, med hele seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 18. februar 2023 #2107 Del Skrevet 18. februar 2023 The_marsmallowlady skrev (På 15.2.2023 den 1.54): Man ser gleden i hennes øyne, og det er veldig fint å se 😀 Kan ikke huske å ha sett den samme mimikken i ansiktet hennes rundt Kody. Jeg tenkte det samme! Har aldri sett henne sånn før. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
densatt Skrevet 18. februar 2023 #2108 Del Skrevet 18. februar 2023 Sånn, der var episodene 16 og 17 (part 2 og 3) lagt ut på Disc+!!! Jeg gleder meg! 🥂♥️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. februar 2023 #2109 Del Skrevet 18. februar 2023 Så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 18. februar 2023 #2110 Del Skrevet 18. februar 2023 densatt skrev (1 time siden): Sånn, der var episodene 16 og 17 (part 2 og 3) lagt ut på Disc+!!! Jeg gleder meg! 🥂♥️ Åh takk!! Jeg hadde gitt opp med å få sett de den nærmeste framtiden, men nå slapp jeg alt jeg hadde og gikk rett inn på Discovery+ 😅😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2023 #2111 Del Skrevet 18. februar 2023 I forhold til hennes noe manglende erfaring med nettdating; håper at dette er en solid mann som fører til et bra forhold...og ikke bare en av mange som vil ha sine minutter i oppmerksomhetens flombelysning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. februar 2023 #2112 Del Skrevet 18. februar 2023 Eller at det ikke er en rebound. Det er nok ikke lett å gå inn i et forhold så raskt etter å ha skilt seg fra mannen man var gift med i 20+ år. Men uansett er det hennes liv og de er begge voksne mennesker, så jeg håper de har det fint sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2023 #2113 Del Skrevet 18. februar 2023 Sikkert veldig godt å føle seg ung og levende med hvert fiber igjen, uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. februar 2023 #2114 Del Skrevet 18. februar 2023 Ja, helt sikkert. Hun har savnet så mye sammen med Kody, det må føles vidunderlig å (forhåpentligvis) kjenne på et normalt forhold igjen. Jeg tror definitivt hun er lykkeligere nå, om ikke annet fordi hun bor nærmere døtrene og barnebarna sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 20. februar 2023 #2115 Del Skrevet 20. februar 2023 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. april 2023 #2116 Del Skrevet 13. april 2023 Christine har forlovet seg. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. april 2023 #2117 Del Skrevet 13. april 2023 De ser ordentlig glade ut...måtte det vare riktig lenge for dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 15. april 2023 #2118 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg tenker det er veldig lite lurt å forlove seg så tidlig… men håper hun er lykkelig og at det varer, for det har hun fortjent! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. april 2023 #2119 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg synes også det har gått veldig fort. Hun har tross alt vært gift med Kody i mange år, men det er uansett Christine sitt liv og det kom jo tydelig fram at hun ikke har hatt det bra på mange år så jeg har stor forståelse for at hun nå vil omfavne livet på alle mulige måter. Dessuten har hun vel bare Truely igjen hjemme, alle andre er voksne og har flyttet for seg selv så hun trenger i mindre grad ta hensyn til barna og kan gjøre mer som hun vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 15. april 2023 #2120 Del Skrevet 15. april 2023 Så lenge hu er lykkelig så spiller det jo ingen rolle hvor fort det har gått. Og det har jo gått litt tid, spesielt for henne. Hu har jo følt at hun var i et dårlig ekteskap i flere år, og det er vel typ minst et år siden de gikk fra hverandre. Jeg gikk ut av et langvarig forhold og 2 uker senere ble jeg sammen med en annen. Et par uker etter det bodde jeg sammen med den nye mannen. Nå sitter jeg her 18 år senere og vi er fortsatt sammen. Så selv om man «haster» inn i et forhold så betyr det ikke at det er feil 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå